User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Audi a4 1,8t için yardım

  1. #1
    samimi_1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir-Siirt-İzmir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi a4 1,8t için yardım

    Merhaba arkadaşlar. BMW 320 den audi a4 1,8t Quattro ya geçtim.çok keyifli ve konforlu bir araba.c 180 amg falan gelemiyor arkamdan.görünüşe değil ama motora biraz bir şeyler yapmak istiyorum.aracım standart ve kondisyonu iyi.ama küçük paralara şaka makinası yapmak istiyorum.kk 04 turbo, komple egzoz(kat iptali) ve yazılım.bu işlemlerle birlikte tahminimce 220-230 ps elde ederim gibi geliyor.bu işlemleri yaptıktan sonra lpg ile kullanabilir miyim?şu anda üzerinde brc var.kullanan arkadaşlardan ve bilgisi olanlardan yardım istiyorum

  2. #2
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adamlar sti da lpg kullanıyor sen nie kullanamayasın. turbo uprade falan olduktan sonra sana tek tavsiyem brc yerine kesinlikle prins takman.
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  3. #3
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samimi_1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. BMW 320 den audi a4 1,8t Quattro ya geçtim.çok keyifli ve konforlu bir araba.c 180 amg falan gelemiyor arkamdan.görünüşe değil ama motora biraz bir şeyler yapmak istiyorum.aracım standart ve kondisyonu iyi.ama küçük paralara şaka makinası yapmak istiyorum.kk 04 turbo, komple egzoz(kat iptali) ve yazılım.bu işlemlerle birlikte tahminimce 220-230 ps elde ederim gibi geliyor.bu işlemleri yaptıktan sonra lpg ile kullanabilir miyim?şu anda üzerinde brc var.kullanan arkadaşlardan ve bilgisi olanlardan yardım istiyorum
    turboya girmeden komple egzoz filtre yazılım ile sağlıklı 200beygir alırsın .
    turboya girersen öyle küçük paralar olmuyo yanlız k04 için enjektör intercooler debriyaj balatası gibi şeylerde çıkıyor .

  4. #4
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    siteden yiğit forester turbo aracı olan arkadaşımızda brc nin mtm si varmış gayet memnunum demişti. 300 hp e kdar destekliyormuş. agu motor olansa eğer ukku nickli arkadaşımız da a3 1.8 t var oda baya emek verdi tecrübe etti. bi ona da danış istersen.

  5. #5
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samimi_1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. BMW 320 den audi a4 1,8t Quattro ya geçtim.çok keyifli ve konforlu bir araba.c 180 amg falan gelemiyor arkamdan.görünüşe değil ama motora biraz bir şeyler yapmak istiyorum.aracım standart ve kondisyonu iyi.ama küçük paralara şaka makinası yapmak istiyorum.kk 04 turbo, komple egzoz(kat iptali) ve yazılım.bu işlemlerle birlikte tahminimce 220-230 ps elde ederim gibi geliyor.bu işlemleri yaptıktan sonra lpg ile kullanabilir miyim?şu anda üzerinde brc var.kullanan arkadaşlardan ve bilgisi olanlardan yardım istiyorum
    Aracının şu anda üstündeki LPG kitinin regülatörünün, kesicisinin ve enjektörlerinin fotoğrafını çekip koyarsan veya üzerinden özelliklerini ve renklerini okuyup buraya yazarsan nereye kadar aynı kitle sorunsuz yürüyebileceğini söyleriz. Yetmediği yerde bir iki parça değişimi ile yeni aynı kitle, başka kite, özellikle de başka marka bir kite gerek kalmadan devam edersin.


    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adamlar sti da lpg kullanıyor sen nie kullanamayasın. turbo uprade falan olduktan sonra sana tek tavsiyem brc yerine kesinlikle prins takman.
    Hangi araçtan bahsediyoruz acaba ki brc yeterli gelmesin? Veya brc nereye kadar yetiyor da hangi noktadan sonra hangi konularda yetersiz kalıyor da prins gerekli oluyor?

  6. #6
    samimi_1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir-Siirt-İzmir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar motor kodu aeb agu değil. aradaki farkı da bilmiyorum ama.bana pek mantıklı gelmedi ama agu motorlar 180 ps diyorlar

  7. #7
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    siteden yiğit forester turbo aracı olan arkadaşımızda brc nin mtm si varmış gayet memnunum demişti. 300 hp e kdar destekliyormuş. agu motor olansa eğer ukku nickli arkadaşımız da a3 1.8 t var oda baya emek verdi tecrübe etti. bi ona da danış istersen.
    A4 de agu yok motor pozisyonundan dolayı.Agu nun a4 deki karşılığı AEB dir.

    K04 lü bir setup için manifold,enjektör,intercooler,benzin pompası,debriyaj,uygun bir yazılım gerekiyor.Ben 250hp lere çıkardığım 1,5 tonluk arabamın durmasını da istiyorum dersem bir de fren kiti eklemen gerekicek.Egsozunu,filtresini yazmadım zaten olmazsa olmazlar arasında Lpg ile turbo araba yürütme işini Ankaralılar güzel yapıyor onu da gördüklerinde yazar konuya hakim arkadaşlar

  8. #8
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samimi_1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motor kodu aeb agu değil. aradaki farkı da bilmiyorum ama.bana pek mantıklı gelmedi ama agu motorlar 180 ps diyorlar
    180 lik Agu yok.Agu ister golfte olsun ister a3 de ister octaviada her zaman 150 liktir

  9. #9
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t quattro nun orjinal setup la benzin ve lpg yakit verisi nedir acaba 100 km de kac litre yakiyo

  10. #10
    samimi_1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir-Siirt-İzmir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    A4 de agu yok motor pozisyonundan dolayı.Agu nun a4 deki karşılığı AEB dir.

    K04 lü bir setup için manifold,enjektör,intercooler,benzin pompası,debriyaj,uygun bir yazılım gerekiyor.Ben 250hp lere çıkardığım 1,5 tonluk arabamın durmasını da istiyorum dersem bir de fren kiti eklemen gerekicek.Egsozunu,filtresini yazmadım zaten olmazsa olmazlar arasında Lpg ile turbo araba yürütme işini Ankaralılar güzel yapıyor onu da gördüklerinde yazar konuya hakim arkadaşlar
    dediğin gibi fren kiti de ister ama o sonraki iş.turbo büyütme zahmetli olacak gibi.yazılım egzoz ve filtre daha ekonomik gibi.orjinalliğini çok da bozmak istemiyorum

  11. #11
    samimi_1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir-Siirt-İzmir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8t quattro nun orjinal setup la benzin ve lpg yakit verisi nedir acaba 100 km de kac litre yakiyo
    benzinle denemedik ama lpgde 180-200 km ortalama 0,300 krş yaktı

  12. #12
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samimi_1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzinle denemedik ama lpgde 180-200 km ortalama 0,300 krş yaktı
    Saol tesekkurler

  13. #13
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sankı yakıtı fazla gıbıme geldı bende 2.0 motorla sehır ıcınde 25 kr yakıyo

  14. #14
    samimi_1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir-Siirt-İzmir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LeKLeK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sankı yakıtı fazla gıbıme geldı bende 2.0 motorla sehır ıcınde 25 kr yakıyo
    valla benim önceki aracım 320 idi o da hemen hemen aynı yakıyordu.bana normal geldi.siz de o hızlarla ilerleseniz bence aynı yakar.şehir içi farklı

  15. #15
    V3li4ht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AJL 180ps
    AEB, ANB, APU, ARK, AWT 150ps

  16. #16
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/gene...o-amp-lpg.html

    Bi arabende sormustum ayni soruyu.

  17. #17
    impreza_can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LeKLeK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sankı yakıtı fazla gıbıme geldı bende 2.0 motorla sehır ıcınde 25 kr yakıyo
    Dostum yanlış anladın galiba 180-220km/h ortalaması ile uzun yolda yaktığımız lpg km de 287 krş yani 300 bile değil...Ş.içinde sakin modda 20 tl gaza 70-80km arası yol yapıyor A4.

  18. #18

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahu lpg ile en uyumlu çalışan motor nerede ise 1.8 t motorlar. olur ki yüksek güçlerde düşünüyorsan tr ye geldiğinde quattro garage a uğra sonra mutlu mesut hayatına devam et. ankara'ya uğraman gerekiyor tabii ki. hiç acıma atla gel.

  19. #19
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracının şu anda üstündeki LPG kitinin regülatörünün, kesicisinin ve enjektörlerinin fotoğrafını çekip koyarsan veya üzerinden özelliklerini ve renklerini okuyup buraya yazarsan nereye kadar aynı kitle sorunsuz yürüyebileceğini söyleriz. Yetmediği yerde bir iki parça değişimi ile yeni aynı kitle, başka kite, özellikle de başka marka bir kite gerek kalmadan devam edersin.




    Hangi araçtan bahsediyoruz acaba ki brc yeterli gelmesin? Veya brc nereye kadar yetiyor da hangi noktadan sonra hangi konularda yetersiz kalıyor da prins gerekli oluyor?
    ankarada tanıdığım bir sti da brc vardı ve çok sorun yaşadı. enjektörleri büyüttüler tekrar ayar yaptılar falan yine olmadı sıkıntı açtı paso.

    bahsettiğim sti da 76 komple egzoz + fmic+ 18g turbo falan fişman. gitti brc yi söküp prinsi taktı güzelce ayar yapıldı 1-2 senedir sorunsuzca biniyor
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •