tmam basınçlarımız aynı ama benim avans 8 bakalım bende e15 deniyim bakalım atıorum 10 derece olacakmı yada 11 :)
Printable View
Golf 2.0tfsi da valvelift varmi? Sadece audinin tfsi indami var?
Bilen yokmu :(
Merhaba
1)Araçta komple 76 egzoz(sonda spor son) , yazılım var...Kara duman normalmi?
2)Bu arada egzoz sadece 3000 (-+ 100dd) devirdeyken zangır zungur titriyor.Başka devirlerde hiç bir şey yok bu neden oluyo olabilir ?
Valvelift sistem sadece audi de var. Bizde egsoz tarafında vanos var. Audilerde vanos var mı bilmiyorum ama
s3 8p için baskı balata parça kodunu bilen varmıdır ?
2.0 bar üzeri basınçta 1-2 defa kaçırdı araç 60 binde basıncı kısınca kaçırmıyor ama yenilemek gerekebilir,birde volanda değişmek gerekirmi ? değiştirenler varsa daha önce bilgi verebilirse sevinirim ön araştırma yapayım
Cem selam,
Baskı Balata Orjinal Numarası:
LUK Marka: 06F 141 015 C - 06F 141 015 CX
Bu sonunda X olan ne alaka onu çözemedim ama. Sonradan bir iyileştirme yapmış olabilirler... ya da parça numarası güncellemesi olabilir
Bilya Orjinal Numarası:
0A5 141 671 F
http://i.imgur.com/Ry66xW7l.jpg
Volan Numarası da:
06F 105 266 AG
Volant 2000TL ye yakın olması lazım :D
baskı balata 1000TL civarı...
Bilya para değil 170-180TL falan (:
Volant oynak olduğu için bugün değiştirmezsen 30-40k sonra beni değiştir demeye başlar bence. girmişken komple girmekte fayda var (:
Hoş ben senin yerinde olsam o setup da kesinlikle ve kesinlikle baskıyı SACHS Racing alırım. OEM baskı zayıf kalır o basınçta. Sachs Racing 530nm diyor mesela şu modelde ama 600nm ye kadar sıfır sıkıntı (: dilersen NM yi yükseltebiliyorsun ama gerek yok 180 euro verip 650nm liğini almaya. zaten bu da 600nm yi rahat kaldırır...
http://www.ccc-motorsport.de/shop/98...-999502-detail
engin bilgiler için çok saolasın ama o basınçlarda araba zaten kullanılmaz bğyğk turbo vs düşünmediğim için aslında çok gerek duymam bence
şöyle bişey var ama debriyaj pedalı sertleşmese sachs stage 2 alınabilirdi ama ben keyif için beton gibi arabalardan bıktığım için s3 aldım şimdi o keyfimden vazgeçmek istemem açıkçası :)
Aynı problem bendede vardı. Volanı değiştirmene gerek yok ama baskı balatayı değiştirmeden çözülebilecek bir problem değil. Veya büyük viteste hiç tam gaz gazlamıycan ama oda zor. Benim aldığım baskı balata resmi aşağıda. Pedal çok farkedilir ağırlaşıyor ama yapıcak birşey yok.
http://i.hizliresim.com/NqzDAk.jpg
abi bir kere unutup 6. viteste alttan bastım orda kaçırdı hata yaptım
sonra bir kerede 4 ten 5e atınca ama 2 bar ve altında kaçırmıyor o yüzdende oem düşünüyorum ama sen deseydin çok ağırlaşmıo günlük rahatça kullanılıo direk bundan alırdım
A5 2.0 TFSI Golf V GTI ile aynı internala sahipmi? aynı motor herşeyiyle değilmi?
En basta yakıt sistemleri farklı golf hitachi audi ise bosch...
farklı derken iyi yöndemi kötü yöndemi? K04 ile stock internal bir a5 tfsi 300hp olurmu?
300+ oluyorsa gayet iyi ozaman. hpfp varmı a5'lerde?
Hayir yok tfsi da oem sistem 110 bar seviyesinde calisiyo , a4-a5 lerde ise 160 bar olmasi lazim rakamlar yuzde yuz emin degilim ama boyleydi yanlis hatirlamiyosam
Audi TT 2.0 TFSI ile golf 5 GTI arasında motor olarak ne fark var Audi TT ilk çıkan 2.0 lardan 2007 falan olmalı yanılmıyorsam. Hangisi daha sağlıklı ? Golf te yada TT de dsg sorun olur mu stage 2 yazılım Orj turbo ile
motor kodları üstünden konussanız aslında daha sağlıklı olur ... audide bahsi gecen tfsi lar aslında vw in kullandığı tsi + valvelift...
bir cogunun blok piston kol vs .. aynı tsi ve audinin tfsi larında .. .(golf6 r daki s3 8p deki motor da tfsi ama diğer tfsilar farklı vs.. ) tsi lar genelde zincirli.. oburlerı trigerli vs..
TFSI yada TSI diye genel konussakta aslinca birçok farkli motor cesidi var. Motor kodu uzerinden gitmezseniz cok karisiyor konu.
Cdnc motor kodu a5 2.0 tfsi 211 hplik motorun kodu. Bu motorda bosch med17.1.1 kontol untesi vardir
Valvelift teknolojisine sahiptir. Enjeksiyon sistemi bosch markadir. Ve yuksek basincta calisir leon cupralardakine gore.. Hatta yuksek basinc benzin pompasinin tahrigini veren eksantirik lobu cdnc de 4 lobdur ve bu yuzden cok daha az streste daha yuksek benzin basinci olusturabilir. Turbosu k03 ile k04 arasindadir buyukluk olarak. Ihi markadir. Vaktim oldukca daha bilgi eklemeye calisirim
altın değerinde bilgiler bunlar :) teşekkür ederim
abt'nin sitesinde şöyle bişi var;
Audi A5 (8T0) 2,0 ltr. TFSI from 155 kW (211 HP), 350 Nm to approx 199 kW (270 HP), 390 Nm
bi yazılımla 60hp mi alıyorlar? çok iyi bi değer bence. fabrikadan bu kadar kısık çıkmasına şaşırdım. cai, i/c, egsoz nerdeyse 280~290hp zorlanır orj turbo ile.
TFSİ aracım var motor kodu nerede yazıyor ruhsat haricinde :)
Golf mkv gti'da SC ile 400hp turboya gore daha iyi oldugunu okudum ne kadar dogrulugu vardir ? Sc turboya gore dahami saglikli?
beyler s.a 34tb2270 plakalı 2.0 tfsi leon hakkında bilgisi olan varmıdır aramızda acil bilgi lazım?
abiler bilen varsa bu guncel kasa audi tt 2.0 quattro'lar. kac hp'ye kadar dayanikli gt2876 tarzi turbo motora girmeden dayanirmi ? yani cupra'lar kadar dayaniklimi ? 380 390 hp civari bahsediyorum.
Golfler 380hp diye biliyorum. Stock internal ile 380 uzeri sıkıntı. Tt'lerde destekler buyuk ihtimal. Bu arada vw deki kapıda yanan kırmızı ışık aracı açtıkdan sonra surekli yanıyorsa neyi anlatmak istiyodur? Daha önce hiç bu sekilde yanık kanldığını görmedim.
Ya acikcasi benim korkum motordan degl. Sanziman ve aktarmada sorun yasarmiyim ? Tesekkur ederim cevaplar icin bu arada.
http://www.vindecoderz.com/
Burdan şasi girerek sorgulayabilirsin.
Teşekkür ettim Levent , ayrıca bir sorunum var aracımda teklemeler olmaya başladı yazılım yaptık Dumpvalve yırtık olduğu anlaşıldı S3 dumpvalve taktık şimdide araç sabit hızda giderken sert bir şekilde sirkeliyor neyden kaynaklanıyor olabilir ? bobin yada buji tarafında sıkıntı olursa arıza kaydına dönüşür mü ?
arkadaşlar tfsı/tsı motorlarda yağ buharından dolayı emme portları çok kötü bir şekilde kurum ile kaplanıyor.pcv yada c.can kitlerini çoğumuz daha sonradan taktık.farklı forumlarda bu konuda çokça görsel paylaşımlar var.emme manıfoldunu söktürüp bu temizliği yaptıran oldu mu?özellikle büyük turbo setupları için motorunu forgedleyen arkadaşlar bu konuyu görmüşlerdir,onların yorum ve paylaşımları çok daha açıklayıcı olur.nerede temizlettirebiliriz?bir forumda öncesi ve sonrası dyno sonucu paylaşılmış linki http://www.ttforum.co.uk/forum/viewt...?f=19&t=857922 özellikle alt ve orta devirlerde ciddi tork ve güç kazanımları olmuş.ort.yakıt tüketimlerimiz 2-3 lt arası azaldı diyen insanlar var.özellikle km ve pcv kitlerinin bağlandığı kmye bağlı bu kurum miktarı artıyor.sibopların üstü ve port gerçekten çok kötü duruma geliyor.bu nedenle rolantide düzensizlik,isteksiz devirlenme,sibopların iyi kapanamaması nedeniyle kompresyon ve akabinde güç kayıpları oluyor.temizleme yöntemleri belli,birçok video kanalında uygulamalar anlatılmış,tabi en güzeli kapağı söküp öyle temizlemek ama sökmedende sonuç alınabiliyor.netten birkaç fotoYU sizlerle paylaşmak istedim.
http://www.more-bhp.com/user/valve_cleaning.jpg
http://audirevolution.net/addons/alb.../341858523.jpg
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...75bqXct--I_7KA
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...Q6s7TygFXjlUaA
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...Hd3g&reload=on
http://www.more-bhp.com/user/cupra_clean.png