Buji Ngk pfr8s8eg
Printable View
Buji Ngk pfr8s8eg
Oem olarak gelen buji PFR7S8EG.
7 veya 8EIX takılabilir, ben 7EIX kullanıyorum şuan stg 2 ile.
Genelde 7EIX takılıyor veya oem kullanılıyor yüksek basınç basanlar daha kısa sürede değiştiriyorlar. Stg 4-5 te oem kullananda var. Sorun yoksa oem devam et bence uzman veya 7eix
Birkaç yerde buna benzer yorumlar da gördüm ama ngk nın kendi sitesinde birşey bulamadım, sadece oem bujiyi gösteriyor.
Alıntı:
I've scoured the threads for what people are using when running higher boost on stock or larger turbos. I come across NGK 7E or 7EIX Iridium plugs (NGK does not recommend), the Audi PFR8S8EG platinum plugs (recommended by NGK for higher boost) and the NGK PFR7Q plugs (recommended by APR).
Yok uzman pfr ler platinyum 7 orjinalde çıkan, 8 de 1 derece soğuğu.
eix olanlar iridyum.
bu arada s3 te önde oem kule gergisi varmı çok anlayamadım :)
Mrb 2.0 tfsi Sport araca kutu içi filtre önerirmisiniz yazılım kat iptali dp yapmayı düşünüyorum sadece
Bende aem dry flow kullanıyorum henüz bir hatayla karşılaşmadım filtre ile ilgili. Filtre ile ilgili sorun yok da genellikle cai kitlerde güzel bir kazan ve ön tampondan gelen hava yolu yok. Custom şekilde bir şeyler yapılabilir. Güzel bir DIY araştırmadım henüz ama kesinlikle güzel bir kazan yapmayı düşünüyorum eminimki 1-2 derece de olsa iat da düşüş olacaktır.
üç yıldır açık filtre ile ilgılı bır arıza okumadım kendi aracımda,kn kit ucunda aem dry flow var
selam
2.0t fsi aldım bende. aracımda abt power s paket var. k03s turbo, abt yazılım, abt coilover, abt egsozve abt kaliper disk..
çok araştırdım her sayfayı tane tane okudum ama sorunuma çözüm olucak bir bilgiye ulaşamadım.
benim forge dv noise pipe üzerinden k04 bağlantısında olduğu gibi hava filtresine giriyor. aem filtre kiti var ve bu kite dv için kendim giriş yaptırmak zorunda kaldım. henüz altına girip bakmadım ama dv turbo üzerinde değil bildiğim kadarıyla ve bu noise pipe'ın bir örneğine daha rastlamadım. dv için noise pipe'da çıkış var. sonradan yapılma değil tamamen orjinal.
dv'in yeri bana pek normalmiş gibi gelmedi. k03s de normalde dv turbo üzerinde değilmi?
birde noise pipe iptali yapan varmı?
noise pipe ve dv
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...e33c11c5aba482
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hp...86&oe=5575B1B0
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hp...ca&oe=558D199D
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...07c234fbb0a4e0
yağ değiştiricem ne önerirsiniz 0-30 ? 5-30 ? 5-40 ? 300v serisi düşünmüorum ona göre yorum alabilirsem araç s3 bu arada
5-30 300v motul kisin yazin 5-40
noise pipe dediğiniz dv den çıkıp filtreye giden boru mu?
burda aynı soruyu sormuştum eğer aynı şeyden bahsediyorsak.
http://www.techturkey.com/forum/show...=1#post7339258
bende filtreyi aldığımda bağlantı yeri yoktu ve kısa bir süre tıkalı kullanmak zorunda kaldım herhangi bir sorun yaşamadım. ama uzun vadede pek sağlıklı olmaz heralde. sizin araç nedir?
noise pipe motoru açında solda kalan, kabin içine giden siyah pvc boru. bu borunun tek amacı kabin içine ses vermek :beuj: yurt dışında bu boruyu iptal eden bi çok gti kullanıcısı var. iptal sonrası gaz tepkimesinin daha iyileştiğini söylüyorlar.
aracım golf v gti abt power s pack
normalde diğer gti'larda noise pipe'da dv için çıkış yok. fakat benim noise pipe'da böyle bir çıkış var. çok araştırdım resimlere dikkatli baktım ama hiç bir golf v gti'ın noise pipe'ında bendeki gibi bi çıkış göremedim. benim araçta k03s var ama k03s de dv turbo üzerinde. daha henüz altına girip bakmadım dv yerinde ne var diye. bu hafta noise pipe'ı iptal edicem. bir arkadaşım şuanda dv uygulamasının çok yanlış yerde olduğunu söyledi kafam karıştı. eğer dv yanlış yerdeyse turbo üzerinde ne var? :D
bu arada noise pipe sadece golf v gti'larda var. S3 de mevcut değil.
Methanol kit kullanan var mı ? Yazılım methanol kit e göre yapıldı diyelim hep basmadık sadece gazladığımızda açtık ne olur ?
bu etkanın kurulumunu kullanımını bilen varmıdır? bir sefer yükledim ama kayıt vs istedi giremedim programa.
veya başka bir yolu varmıdır bmw grubun realoem i gibi birşey filan?
Ben bu siteyi kullanıyorum gayet iyi
http://www.partsbase.org
Esinde dostunda golf r olupda satmak isteyen mesaj atabilirmi :)
acık kapalı farkından degil de maf sensoru öncesı sonrası have emme borusunun capı ile yazılımın uyumsuzlugundan zengine fakire cekme sorunu olabiliyor... cap farklarından maf yanlış okuyabiliyor gecen hava miktarını... o da fuel trime etki ediyor.. bi zaman sonra da afr bozulup arıza yakabiliyor.
Bu boru sadece gti larda var. K04 lerde dv sadece hava filtresine bagli ama bendeki bu boru kabin icine baglandigi gibi dv cikisida var. Dv daha sonrasinda hava filteresine baglaniyor. Orj turbosunda bu boru var ama dv cikisi yok. Bendeki turbo k03 degil k04 mus bende aldikdan sonra ogrendim :)
Merhabalar cumleten
Golf r la araniza katildim cok sukur memnunum bakimlari herseyini yaptirdim.bujileri degismedim sadece eski konularda var ama
Soyle diyim size elimde hali hazirda bkr8eix var.Araba su an full stock ama yazilim filtrede yapcam arabaya.Oem buji yi para verip al mi dersiniz.Bkr8 iyidir sorun olmazmi dersiniz.Yazilim filtre yapana kadar bkr8 ile stock gezicrm bu arada
R8 bobini almalimiyim ? Stage 2+ dan faZlasina gecmeyi dusunmuorum gereklimidir bu bobinler ?
Baska bir konuda kimi gerekli kimi gereksi demis anlamadim :)
evet bobin sorusu güncel diyelim sipariş vericem lazımsa
Buji olarak ngk pfs7 ideal bence golf r icin onur. Kirmizi bobinler ile siyahlarin arasinda da pek fiyat farki yok ve kirmizilarin ohm degeri daha yuksek, ben stage 2+ ken kirmiziya gecmistim...
ben bujileri pfr8 yaptım sorun yok pfr7 bile yetiyormuş dediler bana powershoptan stage2+ için
bnm arabada üst viteste alt devirden basarkanki peak atıncaki kesme hariçi kesmede yok dolar olmuş 2.70 bobin lazımmı deilmi valla bu kur da parça almaya üzülüyorum :)
Bence soft setuplar icin pfr7, daha hard setuplar icin pfr8 yeterliki bende pfr8 kullaniyorum halen kisin. Abi patirdama yoksa bekle bence olunca alirsin ama illa alicam diyosan da para vermisken kirmiziyi al derim...
R8 Bobin iyidir ya,
ben 1.4 TSI ı bile alır almaz direk takmıştım.
2.0TFSI da da bence 40-50.000km de bobinleri değiştirmeli, değiştirince de R8 takılmalı diyorum ben...
Evde bir takım PFR7 buji olacaktı şansıma :D
PFR7 den devam ediyim bende...
bu arada isteyen olursa elimde 2.0TFSI için filtre kiti var, uygun bir fiyata verebilirim :)
aklınızda bulunsun...
Merhaba arkadaşlar. Bende bir kaç gün içinde nasip olursa golf 5 gti alicagım. Manuel arac 83 bin km de. Deri haric full dolu. daha önce golf tecrubem olmadıgı için sizlere sormak istedim nelere dikkat etmemiz gerek acaba. Ve aldıgımızda ufak tefek neler yapabilirİz acaba.