Ngk PFR8s8eg
serviste farklı bir buji daha var aslına bakarsanız bosch +50 bile iş görüyo da bakma işte psikolojik.ben hepsini kullandım bkr7 8 şu an aracın ustunde olan başka bir bujı var bosch + 50 hepsiyle de dbn aldım hepsi aynı
Thanks to
TURBO ZONE
REMAPS
PFR7S8EG k04 turboda
PFR8S8EG gtx serisi
Biz bu sekilde kullaniyoduk araliklarini da 7 yapmak kaydiyla... Bu buji missfire problemine kokten cozum
ayagı gazdan cekmeden vıtes atma gibi bişi mi o ?
tfsi ci abiler bir sorum var.
tfsi lerin kol boyu 144mm, big end bore 50.6, small end bore 20mm ve kol et kalinligi 24.9mm degil mi?
yani tfsi kollari 1.8t veya 1.816v kr ile ayni degil mi?
simdi bu bazi tfsi lerin kollarinin daha dayanikli oldugu, aftermarket forged kollar gibi oldugu soyleniyor, motor kodlarini unuttum bunlarin.
bu bahsi gecen kollar ne kadar basinca dayaniklilar?
ya da kac hp guclere kadar sorunsuz kullanilabilirler?
piston icin de ayni yorumu alabilirmiyim?
konu epey uzun, hepsine bakamadim, onceki sayfalarda konusulduysa ozur dilerim.
edit:
konuyu bastan sona okudum, burdan da cikmamis bu mevzunun net cevabi sanirim.
farkli diyen var farkli degil diyen var.
If you have no LAG, you have no turbo..
saniyorumki golf r ve tts lerin internalleri digerlerinden daha saglammis.
ama ne kadar guce torka yada basinca dayanacaklarini henuz ogrenemedim, devam ediyorum arastirmaya.
bu kollarin fiyatini bilen varmi?
pistonlarinda?
bu arada bu konu icinde isinize yarayacagini dusundugum bir link ekliyorum.
bu platformdaki motorlarin aralarindaki farklarla alakali.
http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3...om/FSIvTSI.pdf
If you have no LAG, you have no turbo..
Elimde tfsi icin je piston ve kol var..sadece sekmanları eksik.
ihtiyacınız varsa uygun vereceğim.
düşünürseniz model numaralarını paylaşayım
ayrıca k04 komple kit de mevcut ..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)