User Tag List

Sayfa 22/41 İlkİlk ... 12202122232432 ... SonSon
771 sonuçtan 400 ile 418 arası

Konu: 2.0 TFSI Tune Önerileri/Tecrübeler

  1. #400
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ngk PFR8s8eg
    Ali Can Calis

  2. #401
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alicancalis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ngk PFR8s8eg
    Abi sen kullandin mi stok motorda kullancam sorun cikmaz umarim

    Bide nerde bulabiliriz bunlari
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  3. #402
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sen kullandin mi stok motorda kullancam sorun cikmaz umarim

    Bide nerde bulabiliriz bunlari
    Şu anda kullanıyorum. Sıkıntı yok. Alt devirlerdeki patırdama ortadan kalktı. Gayet memnunum. Bulmak gerçekten zor. İstersen bir Erhan Yücel ile iletişime geç.
    Ali Can Calis

  4. #403
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alicancalis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu anda kullanıyorum. Sıkıntı yok. Alt devirlerdeki patırdama ortadan kalktı. Gayet memnunum. Bulmak gerçekten zor. İstersen bir Erhan Yücel ile iletişime geç.
    Patirdama vs yok ama arabayi aldigimdan beri hic degismedi artik vakti gelmistir ne olur ne olmaz diye degistircem
    Erhanla yarin goruseyim
    Sagolasin
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  5. #404

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok soruldu ama yinede sorayim
    Oneri buji nedir ?
    İridyum mu yoksa standart mi is gorur stok motorda
    orjinal servis ürünü oem ngk alacaksın kardeşim.şase no ile sorgulatırsın verirler.

  6. #405
    emrah type-r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende servisten orijinal aldım sorun yok yani, tanesi 36 tl+kdv

  7. #406
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Patirdama vs yok ama arabayi aldigimdan beri hic degismedi artik vakti gelmistir ne olur ne olmaz diye degistircem
    Erhanla yarin goruseyim
    Sagolasin
    sertaç şu an şoktayım. sen ciddimisin bujilerini hiç değiştirmediğine

    biz 5 bin km de bir değiştiriyoz buji

    bu arada servisteki NGK PFR8S8EG bujinin parça kodu : 101905611G
    EcuTech

  8. #407
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serviste farklı bir buji daha var aslına bakarsanız bosch +50 bile iş görüyo da bakma işte psikolojik.ben hepsini kullandım bkr7 8 şu an aracın ustunde olan başka bir bujı var bosch + 50 hepsiyle de dbn aldım hepsi aynı
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  9. #408
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    serviste farklı bir buji daha var aslına bakarsanız bosch +50 bile iş görüyo da bakma işte psikolojik.ben hepsini kullandım bkr7 8 şu an aracın ustunde olan başka bir bujı var bosch + 50 hepsiyle de dbn aldım hepsi aynı
    ya güç olarak aman aman bişey değişeceğini bende sanmıyorum ama bkr7 8 serileri çabuk bozuluyor. alt devirlerde patırdama yaptırıyor işte.

    en güzeli PFR7S8EG yada PFR8S8EG yurtdışındaki bütün uşaklar bunu kullanıyor misfire problemini ortadan kalkıyor
    EcuTech

  10. #409
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PFR8 iyidir 7 de gap ayarlamam gerekiyordu. 8i direk taktım hiç bi sorun yok.Bulması biraz zor ama

  11. #410
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PFR7S8EG k04 turboda
    PFR8S8EG gtx serisi

    Biz bu sekilde kullaniyoduk araliklarini da 7 yapmak kaydiyla... Bu buji missfire problemine kokten cozum

  12. #411
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    No lift shift i kesinlikle onermekteyim

  13. #412
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    No lift shift i kesinlikle onermekteyim
    ya o nedir ben anlamadım tam olarak
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  14. #413

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayagı gazdan cekmeden vıtes atma gibi bişi mi o ?

  15. #414
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tfsi ci abiler bir sorum var.
    tfsi lerin kol boyu 144mm, big end bore 50.6, small end bore 20mm ve kol et kalinligi 24.9mm degil mi?
    yani tfsi kollari 1.8t veya 1.816v kr ile ayni degil mi?

    simdi bu bazi tfsi lerin kollarinin daha dayanikli oldugu, aftermarket forged kollar gibi oldugu soyleniyor, motor kodlarini unuttum bunlarin.
    bu bahsi gecen kollar ne kadar basinca dayaniklilar?
    ya da kac hp guclere kadar sorunsuz kullanilabilirler?

    piston icin de ayni yorumu alabilirmiyim?

    konu epey uzun, hepsine bakamadim, onceki sayfalarda konusulduysa ozur dilerim.

    edit:
    konuyu bastan sona okudum, burdan da cikmamis bu mevzunun net cevabi sanirim.
    farkli diyen var farkli degil diyen var.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  16. #415
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saniyorumki golf r ve tts lerin internalleri digerlerinden daha saglammis.
    ama ne kadar guce torka yada basinca dayanacaklarini henuz ogrenemedim, devam ediyorum arastirmaya.
    bu kollarin fiyatini bilen varmi?
    pistonlarinda?

    bu arada bu konu icinde isinize yarayacagini dusundugum bir link ekliyorum.
    bu platformdaki motorlarin aralarindaki farklarla alakali.

    http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3...om/FSIvTSI.pdf
    If you have no LAG, you have no turbo..

  17. #416

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saniyorumki golf r ve tts lerin internalleri digerlerinden daha saglammis.
    ama ne kadar guce torka yada basinca dayanacaklarini henuz ogrenemedim, devam ediyorum arastirmaya.
    bu kollarin fiyatini bilen varmi?
    pistonlarinda?

    bu arada bu konu icinde isinize yarayacagini dusundugum bir link ekliyorum.
    bu platformdaki motorlarin aralarindaki farklarla alakali.

    http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3...om/FSIvTSI.pdf
    link için tesekkurler üşenmedim okudum kafamda merak ettiğim bazı seylerde vardı tazelemiş oldum..

    kollar 500 dolarlardan baslıyor.. pistonlarda keza o civarlarda, kaplamasına vs göre değişiyor..

  18. #417
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pasha34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    link için tesekkurler üşenmedim okudum kafamda merak ettiğim bazı seylerde vardı tazelemiş oldum..

    kollar 500 dolarlardan baslıyor.. pistonlarda keza o civarlarda, kaplamasına vs göre değişiyor..
    himmmm..
    aftermarket kollardan fiyat olarak pek farki yok anlasilan
    alternatif olmayacak anlasilan, bu da mi gol degil..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  19. #418
    serkansozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elimde tfsi icin je piston ve kol var..sadece sekmanları eksik.
    ihtiyacınız varsa uygun vereceğim.
    düşünürseniz model numaralarını paylaşayım
    ayrıca k04 komple kit de mevcut ..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •