Peki klima yada hidrolik direksiyon iptali varmı. yani şu an rotrex in olduğu yerde bişi varmıydı.
Printable View
Peki klima yada hidrolik direksiyon iptali varmı. yani şu an rotrex in olduğu yerde bişi varmıydı.
tam emin değilim ama peugeot ların hidrolik direksiyonlar elektrikli olması lazım bi arkadaş şahine uydurmuştu elektrikli olarak
Benim peugeot ta motorun en üstünde hidrolik direksiyon ama benim düşündüğüm araçta en altta direksiyon pompası. Biraz daha araştırma yapmamız gerekecek sanırım. Peki 11:1 sıkıştırma oranlı bir motorda internalleri forged yapıcak olucak sıkıştırma oranını supercharge için korumak daha mantıklı değilmi. yada stock motora direk basmak. ayrıca diğer ilginç durum stock motora basıldığında alt devirlerdeki gelicek güçten dolayı alt devirlerde yakıt sarfiyatında düşme diyo. Ne diyorsunuz :D
hocam bende saxo turbo war biz uygulamayı yaparken klima motoru downpipe a geldiği için klimayı iptal ettik onun yerine küçük bi kayış kullandık ve alternatör ile krank kasnağını birbirine bağldık (klima 30 kg geldi komple pompası nipeleri deposu mesnetleri felan) onun haricinde bizim arabalarda kullanılan direksiyon pompası elektrikli eğer senin kullanıcağın arabada kayışlan dönüsünü alıyosa elektrikli olanlarla değiştirebilirsin yurdışında yapılan bazı saxo s/c uygulamalarında alternatörü alttarafa alıyolardı uygun mesneti yaptırarak yerini değiştirebilirsin sonrada ölçüsünü alıp ona uygun bi kyış kullanırsın
hangi arac için düşünüyosun bunu kardeşim???
direksyon icin en iyi secenek eski renolarda cogunda elektirikli mevcut bide alt modellerde oldugu icin cıkma lamana hiç gerek yok, reno parcası ***** tr de zebil.
Klima için; zaten guc almaya calısıyodun klima hem guc kaybı, hem kilo hemde kayıs ıvır zıvır. o zevten mahrum olucaksın artık yapıcak bişey yok.
illa elektirikli istersen cakmaktan calısan vantilatör önericem.
sıksıtırma 11, kalırsa hızlı olursun ama uzerine gelen basın ile 1.6cc olan motor 3.5-4.0 gibi davranıcak
sana tavsiyem; Direk tubo olucak, klima iptal olmucak, direksyon sorunun olmucak.
eger kkk03 hatta k04 turbo alırsan zaten direk doluyo ve ucuz, yani sc gibi olucak hatta yetmedigi yerde basıncı acabiliceksin.
forged filanda bahsetmişin, ozman manifoldun flansı degiştirip buyuk bi turbo ile alacagın guc 300+
Sc drag da cok iyi iş yapıcak ama top speed veya devir cevirme luksun gidiyo ve alabilicegin guc SINIRLI KALICAK
tavsiyeler için teşekkür ederim ama şu anki quiksilver satılıyor. bu araca sc değil zaten direk turbo yaparım ***** motor %80 benzerlik ile 106gti motoru. Ama 206 RC uygulamanın söz konusu olacağı araç. Ve hidrolik direksiyon mutlaka kayıştan olmak zorunda. Yerine kalan kısım ise klima. Araçtan beklediğim şey deli gibi güçler yada drag mod değil. Ne drag yaparım ne rolling. Maksadım araçtan daha çok zevk almak. Pist ve pistvari yol kullanımı için yapılacak. Birden gelicek bir güç yerine tüm devirlere dağılmış sentrafüj sistemli rotrex kullanmak istiyorum. Şu an ki aracımda zaten kısa şanzıman var 196 te 7250 kesiciye giriyo. Çok top speed te gözüm yok. İvmelenme ve her devirde güç daha çok işime gelir. SC de zaten sıkıştırmayı çok düşürmek gerekmiyecek hedef güç çok olmadığından. Ama klimayı vantilatör dışında çözmem lazım. :) İkinci araç kullanabilecek lüksüm yok :(
rc oluncada proglem yok type R larda oldugu gibi dp den hazır olan manifoldu alıp akuyu kucultuceksin yada bagaza alıcaksın.
hem rc de klima cok daha kolay oluyo hiç sıkıntı vermiyo
dedigim gibi borg warner takrsan her devirde gucu alırsın tıpkı sc gibi, hiç bir problem olmaz
sc de bi dunya sıkıntı var kucuk turbo almak varken sc gereksiz
borg warner ufak bir turbomu. nedir tam olarak. sanırım değişen geometrili elektronik kontorllü ufak bir turbo. sc hep daha sıkıntısız gibi geliyo insana. dp nin manifoldunu cem arkadaşımız özgün ve paşaoğluna göstermişti. manifoldu beğenmemişlerdi. tabi fotoğralardan gözüktüğü kadarı ile. bilemiyorum. ne hikmetse manifoldun arkada oluşu. bağırsak gibi görüntüsü vs.vs. :) bu araçta turboyu düşündürmüyo. peki ufak turbo olunca güç dağılımı ne olacka. güç eğrisi gene bi yerden sonra atılacak. ben şehir içi kullanırım hep aracı. birden atılan bir araba öndekinin tamponu demek. her devirde güç ihtiyacım bu sebepten. 2500 den sonra her devirde güç lazım :)
ya şimdi ne manifoldu ne şekli. şeklini napıcaksınız diyorsanız. ben hani şu yamuk tabloları masadaki peçeteleri düzelten simetri hastaları varya onların birazcık daha az olanlarındanım :)
Ben de manifoldu gösterdim birkaç yere, yer sıkıntısı akünün bagaja alınması ile hallolur ama o yerleşimde sıcaklık problem olmayacak mı?
Her seferinde söylenen sıcaklık problemi. Ayrıca dp nin manifoldu çok pahalı
Diğer bir olasılık olan motorun arkasına bakacağız haftaya turbonun yerleşimi için uygun olacak mı diye.
Oraya sığdı sığdı yoksa vazgeçeceğiz, gt28 değil de şöyle bi t2 t3 sığsa,bassak 0.5 bar yeter
http://www.full-race.com/catalog/ima...v%20t4%202.jpg
http://dp-engineering.com/static/img...cc_turbo_3.jpg
fiyatlarına bakarsak 1400dlr-900eu, kaynaklarına ve kullanılan malzeme cok farklı degil.
dp nin resimdeki paslanmazdan olan degil, birde bu ilk manifoldur. paslanmaz birde el yatkınlıgı ile cok daha iyi olur
eger yapılan işcilik kotuyse: sekil ortada burda yapabilen varsa yapılır.
sıcaklık ise manifoldun etrafa verdigi ısı ise dei sargı ile ustune yalıtım yapınca egt 500ken yanlıslıkla manifolda elledim:)
rckid: bu manifoldumu aldın gosterdin anlamadım
bnm arabayı calıstırdım oraya buraya bakarken saflıkla manifoldu nerdeyse tuttum diebilirim. 106 tıda oldu bu durum
ki soyle soyliyim birleşim yeri kırmızıydı:)
elime soguk su bile dokmedim:):):):) normalde parmaklar orda kalırdı