User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Supercharger ve Montaj Sorunu

  1. #20
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki klima yada hidrolik direksiyon iptali varmı. yani şu an rotrex in olduğu yerde bişi varmıydı.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  2. #21
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki klima yada hidrolik direksiyon iptali varmı. yani şu an rotrex in olduğu yerde bişi varmıydı.
    Yok bunda bi sorun cikmadi.

    Sadece Intercooler Borulari Custom oldugu icin Sol Fari oturmadi onu tekrardan yaptilar.

    Hic bi sorum yasamadi kisacasi.

    300 whp yuruo.

    SC'a gore ii bi guc tekerdeki rakam bu.

  3. #22
    Serkan.S
    Misafir
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Avensis lerin bazı modellerinde araba çalışmıyoken klima çalışabiliyordu. Sanırım elektrikli idi o klimalar. Turbo pek düşünmüyoruz bu arada
    bmw de böle bi uygulama var onuda bir araştır istersen.Üstünde anahtar yokken bile çalışıyor.

  4. #23

    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam emin değilim ama peugeot ların hidrolik direksiyonlar elektrikli olması lazım bi arkadaş şahine uydurmuştu elektrikli olarak

  5. #24
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim peugeot ta motorun en üstünde hidrolik direksiyon ama benim düşündüğüm araçta en altta direksiyon pompası. Biraz daha araştırma yapmamız gerekecek sanırım. Peki 11:1 sıkıştırma oranlı bir motorda internalleri forged yapıcak olucak sıkıştırma oranını supercharge için korumak daha mantıklı değilmi. yada stock motora direk basmak. ayrıca diğer ilginç durum stock motora basıldığında alt devirlerdeki gelicek güçten dolayı alt devirlerde yakıt sarfiyatında düşme diyo. Ne diyorsunuz
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #25
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam bende saxo turbo war biz uygulamayı yaparken klima motoru downpipe a geldiği için klimayı iptal ettik onun yerine küçük bi kayış kullandık ve alternatör ile krank kasnağını birbirine bağldık (klima 30 kg geldi komple pompası nipeleri deposu mesnetleri felan) onun haricinde bizim arabalarda kullanılan direksiyon pompası elektrikli eğer senin kullanıcağın arabada kayışlan dönüsünü alıyosa elektrikli olanlarla değiştirebilirsin yurdışında yapılan bazı saxo s/c uygulamalarında alternatörü alttarafa alıyolardı uygun mesneti yaptırarak yerini değiştirebilirsin sonrada ölçüsünü alıp ona uygun bi kyış kullanırsın

  7. #26
    ayhantogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi arac için düşünüyosun bunu kardeşim???

  8. #27
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim peugeot ta motorun en üstünde hidrolik direksiyon ama benim düşündüğüm araçta en altta direksiyon pompası. Biraz daha araştırma yapmamız gerekecek sanırım. Peki 11:1 sıkıştırma oranlı bir motorda internalleri forged yapıcak olucak sıkıştırma oranını supercharge için korumak daha mantıklı değilmi. yada stock motora direk basmak. ayrıca diğer ilginç durum stock motora basıldığında alt devirlerdeki gelicek güçten dolayı alt devirlerde yakıt sarfiyatında düşme diyo. Ne diyorsunuz
    direksyon icin en iyi secenek eski renolarda cogunda elektirikli mevcut bide alt modellerde oldugu icin cıkma lamana hiç gerek yok, reno parcası ***** tr de zebil.

    Klima için; zaten guc almaya calısıyodun klima hem guc kaybı, hem kilo hemde kayıs ıvır zıvır. o zevten mahrum olucaksın artık yapıcak bişey yok.
    illa elektirikli istersen cakmaktan calısan vantilatör önericem.
    sıksıtırma 11, kalırsa hızlı olursun ama uzerine gelen basın ile 1.6cc olan motor 3.5-4.0 gibi davranıcak

    sana tavsiyem; Direk tubo olucak, klima iptal olmucak, direksyon sorunun olmucak.
    eger kkk03 hatta k04 turbo alırsan zaten direk doluyo ve ucuz, yani sc gibi olucak hatta yetmedigi yerde basıncı acabiliceksin.
    forged filanda bahsetmişin, ozman manifoldun flansı degiştirip buyuk bi turbo ile alacagın guc 300+

    Sc drag da cok iyi iş yapıcak ama top speed veya devir cevirme luksun gidiyo ve alabilicegin guc SINIRLI KALICAK

  9. #28
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    direksyon icin en iyi secenek eski renolarda cogunda elektirikli mevcut bide alt modellerde oldugu icin cıkma lamana hiç gerek yok, reno parcası ***** tr de zebil.

    Klima için; zaten guc almaya calısıyodun klima hem guc kaybı, hem kilo hemde kayıs ıvır zıvır. o zevten mahrum olucaksın artık yapıcak bişey yok.
    illa elektirikli istersen cakmaktan calısan vantilatör önericem.
    sıksıtırma 11, kalırsa hızlı olursun ama uzerine gelen basın ile 1.6cc olan motor 3.5-4.0 gibi davranıcak

    sana tavsiyem; Direk tubo olucak, klima iptal olmucak, direksyon sorunun olmucak.
    eger kkk03 hatta k04 turbo alırsan zaten direk doluyo ve ucuz, yani sc gibi olucak hatta yetmedigi yerde basıncı acabiliceksin.
    forged filanda bahsetmişin, ozman manifoldun flansı degiştirip buyuk bi turbo ile alacagın guc 300+

    Sc drag da cok iyi iş yapıcak ama top speed veya devir cevirme luksun gidiyo ve alabilicegin guc SINIRLI KALICAK
    tavsiyeler için teşekkür ederim ama şu anki quiksilver satılıyor. bu araca sc değil zaten direk turbo yaparım ***** motor %80 benzerlik ile 106gti motoru. Ama 206 RC uygulamanın söz konusu olacağı araç. Ve hidrolik direksiyon mutlaka kayıştan olmak zorunda. Yerine kalan kısım ise klima. Araçtan beklediğim şey deli gibi güçler yada drag mod değil. Ne drag yaparım ne rolling. Maksadım araçtan daha çok zevk almak. Pist ve pistvari yol kullanımı için yapılacak. Birden gelicek bir güç yerine tüm devirlere dağılmış sentrafüj sistemli rotrex kullanmak istiyorum. Şu an ki aracımda zaten kısa şanzıman var 196 te 7250 kesiciye giriyo. Çok top speed te gözüm yok. İvmelenme ve her devirde güç daha çok işime gelir. SC de zaten sıkıştırmayı çok düşürmek gerekmiyecek hedef güç çok olmadığından. Ama klimayı vantilatör dışında çözmem lazım. İkinci araç kullanabilecek lüksüm yok
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #29
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rc oluncada proglem yok type R larda oldugu gibi dp den hazır olan manifoldu alıp akuyu kucultuceksin yada bagaza alıcaksın.
    hem rc de klima cok daha kolay oluyo hiç sıkıntı vermiyo
    dedigim gibi borg warner takrsan her devirde gucu alırsın tıpkı sc gibi, hiç bir problem olmaz

    sc de bi dunya sıkıntı var kucuk turbo almak varken sc gereksiz

  11. #30
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    borg warner ufak bir turbomu. nedir tam olarak. sanırım değişen geometrili elektronik kontorllü ufak bir turbo. sc hep daha sıkıntısız gibi geliyo insana. dp nin manifoldunu cem arkadaşımız özgün ve paşaoğluna göstermişti. manifoldu beğenmemişlerdi. tabi fotoğralardan gözüktüğü kadarı ile. bilemiyorum. ne hikmetse manifoldun arkada oluşu. bağırsak gibi görüntüsü vs.vs. bu araçta turboyu düşündürmüyo. peki ufak turbo olunca güç dağılımı ne olacka. güç eğrisi gene bi yerden sonra atılacak. ben şehir içi kullanırım hep aracı. birden atılan bir araba öndekinin tamponu demek. her devirde güç ihtiyacım bu sebepten. 2500 den sonra her devirde güç lazım
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #31
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rc oluncada proglem yok type R larda oldugu gibi dp den hazır olan manifoldu alıp akuyu kucultuceksin yada bagaza alıcaksın.
    hem rc de klima cok daha kolay oluyo hiç sıkıntı vermiyo
    dedigim gibi borg warner takrsan her devirde gucu alırsın tıpkı sc gibi, hiç bir problem olmaz

    sc de bi dunya sıkıntı var kucuk turbo almak varken sc gereksiz


    bw vgtmi olucak acaba?
    körler sağırlar

  13. #32
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya şimdi ne manifoldu ne şekli. şeklini napıcaksınız diyorsanız. ben hani şu yamuk tabloları masadaki peçeteleri düzelten simetri hastaları varya onların birazcık daha az olanlarındanım
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #33
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de manifoldu gösterdim birkaç yere, yer sıkıntısı akünün bagaja alınması ile hallolur ama o yerleşimde sıcaklık problem olmayacak mı?
    Her seferinde söylenen sıcaklık problemi. Ayrıca dp nin manifoldu çok pahalı
    Diğer bir olasılık olan motorun arkasına bakacağız haftaya turbonun yerleşimi için uygun olacak mı diye.
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  15. #34
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de manifoldu gösterdim birkaç yere, yer sıkıntısı akünün bagaja alınması ile hallolur ama o yerleşimde sıcaklık problem olmayacak mı?
    Her seferinde söylenen sıcaklık problemi. Ayrıca dp nin manifoldu çok pahalı
    Diğer bir olasılık olan motorun arkasına bakacağız haftaya turbonun yerleşimi için uygun olacak mı diye.
    sizden gelicek cevabı merak ediyorum ama gerçekten arkada az yer var. torpido iptal edilip konsolun içine mi alsak bi gt28r ı
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #35
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oraya sığdı sığdı yoksa vazgeçeceğiz, gt28 değil de şöyle bi t2 t3 sığsa,bassak 0.5 bar yeter
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  17. #36
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)




    fiyatlarına bakarsak 1400dlr-900eu, kaynaklarına ve kullanılan malzeme cok farklı degil.

    dp nin resimdeki paslanmazdan olan degil, birde bu ilk manifoldur. paslanmaz birde el yatkınlıgı ile cok daha iyi olur

    eger yapılan işcilik kotuyse: sekil ortada burda yapabilen varsa yapılır.

    sıcaklık ise manifoldun etrafa verdigi ısı ise dei sargı ile ustune yalıtım yapınca egt 500ken yanlıslıkla manifolda elledim

    rckid: bu manifoldumu aldın gosterdin anlamadım

  18. #37
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




    fiyatlarına bakarsak 1400dlr-900eu, kaynaklarına ve kullanılan malzeme cok farklı degil.

    dp nin resimdeki paslanmazdan olan degil, birde bu ilk manifoldur. paslanmaz birde el yatkınlıgı ile cok daha iyi olur

    eger yapılan işcilik kotuyse: sekil ortada burda yapabilen varsa yapılır.

    sıcaklık ise manifoldun etrafa verdigi ısı ise dei sargı ile ustune yalıtım yapınca egt 500ken yanlıslıkla manifolda elledim

    rckid: bu manifoldumu aldın gosterdin anlamadım
    mustafada cem gibi ustalarına fotoğraf ile gösterdi. bu arada sargı o kadar işe yarıyomu ya 500 egt de elleyecek kadar. yada şöle sorayım parmakların hala yerinde ve işlevsel değilmi
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #38
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnm arabayı calıstırdım oraya buraya bakarken saflıkla manifoldu nerdeyse tuttum diebilirim. 106 tıda oldu bu durum
    ki soyle soyliyim birleşim yeri kırmızıydı
    elime soguk su bile dokmedim normalde parmaklar orda kalırdı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •