User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
43 sonuçtan 39 ile 43 arası

Konu: Supercharger ve Montaj Sorunu

  1. #39
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu manifoltu iskender abi yapar zmn varsa problem yok

  2. #40
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki benim isteklerim doğrultusunda kullanım amacıma göre sc yerine niçin küçük turboyu seçmeliyim ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #41
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben senin yerinde olsam 1.8t manikeneli 150 yada 180 hp olan bi araca binerim, turbo varmı yokmu hissetmeyebilirsin
    mini cooper s te kullandım bi donem, sc ile turbo arasındaki fark daglar degil.
    2 arabayada bin gez.
    ama 6 ay sonra sc yetmezse nolucak??????

  4. #42
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben senin yerinde olsam 1.8t manikeneli 150 yada 180 hp olan bi araca binerim, turbo varmı yokmu hissetmeyebilirsin
    mini cooper s te kullandım bi donem, sc ile turbo arasındaki fark daglar degil.
    2 arabayada bin gez.
    ama 6 ay sonra sc yetmezse nolucak??????
    Şehir içinde nie yetmesin ki. Zaten güç fazla olunca kullanbilitesi ve atraksyonel kullanımı daha zor oluyo. Bide 180 lik değilde 220 ye chiplenmiş a3 bindim ama tabi sadece sıkıyoduk böle kendi tarzımda ben kullanmadım. o yüzden bişi diyemiycem. Ufak turbo ve sc aynı hp yi verse stock sıkıştırma ile hangisi daha torklu olur. Ve tork eğrisi nasıl olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #43
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence orjinal sıkıştırma üzerine düşük basınç turbo sc den iyidir.
    2056 gibi küçük bir turboyla bile tatmin edici güçler alabilinirken sc mantıksız.
    yetmezse de ilerde internallerle birlikte gt28 tadından yenmez.
    ben olsam rc ye geçiceğime 1.6 turbo yapardım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •