bu manifoltu iskender abi yaparzmn varsa problem yok
peki benim isteklerim doğrultusunda kullanım amacıma göre sc yerine niçin küçük turboyu seçmeliyim ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
ben senin yerinde olsam 1.8t manikeneli 150 yada 180 hp olan bi araca binerim, turbo varmı yokmu hissetmeyebilirsin
mini cooper s te kullandım bi donem, sc ile turbo arasındaki fark daglar degil.
2 arabayada bin gez.
ama 6 ay sonra sc yetmezse nolucak??????
Şehir içinde nie yetmesin ki. Zaten güç fazla olunca kullanbilitesi ve atraksyonel kullanımı daha zor oluyo. Bide 180 lik değilde 220 ye chiplenmiş a3 bindim ama tabi sadece sıkıyoduk böle kendi tarzımda ben kullanmadım. o yüzden bişi diyemiycem. Ufak turbo ve sc aynı hp yi verse stock sıkıştırma ile hangisi daha torklu olur. Ve tork eğrisi nasıl olur.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
bence orjinal sıkıştırma üzerine düşük basınç turbo sc den iyidir.
2056 gibi küçük bir turboyla bile tatmin edici güçler alabilinirken sc mantıksız.
yetmezse de ilerde internallerle birlikte gt28 tadından yenmez.
ben olsam rc ye geçiceğime 1.6 turbo yapardım.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)