User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Audi A3 1.8T Termostat Sorunu

  1. #1
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi A3 1.8T Termostat Sorunu

    Yogun trafikte ve arabayi stop ettikten sonra hararet 90 in biraz ustune cikiyor.Termostat gectigimiz subat ayi olmasi lazim degistirmistim musuru ile birlikte.Ama havalarin isinmasiyla boyle bir sorunum oldu.Fanlar calisiyor fakat gec mi devreye giriyor diye dusunuyorum.Bu termosttin yazlik kislik olarak cesiti var mi? Yada su an arabada antifrizli su var.Yanlis bilmiyorsam antifriz sicak su transferi yapmiyordu.bu isinmasina bir neden olabilirmi?Genlesme kabindaki su motor sogukken olmasi gereken seviyede.Cevaplariniz icin tesekkurler.
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  2. #2
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısa süreliğine 90 ı geçiyorsa sorun yok.. Antifriz in bi zararı olmaz..
    Uzun süre 90 üzerinde kalıyorsa bi kontrol etmek lazım..

    Bir de araba ısındıktan sonra 70-80 derecelerde durduğu oluyorsa sıcaklık sensörü bozulmuş demektir..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    radyatör kireçlenmiş oksitlenmiş veya petekleri kapanmış olabilir genelde bu etken 2.plana atılır. fan çalışsa bile radyatördeki sıvı tam randımanlı soğutulamaz. radyatörüde kontrol edin mutlaka vag grubunda sıvı 99-102 derece bile olsa kadranda 90 görürsünüz 90 üstünü göstermesi pek hayırlı değildir.
    RACE WERKS

  4. #4
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Aykut106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yogun trafikte ve arabayi stop ettikten sonra hararet 90 in biraz ustune cikiyor.Termostat gectigimiz subat ayi olmasi lazim degistirmistim musuru ile birlikte.Ama havalarin isinmasiyla boyle bir sorunum oldu.Fanlar calisiyor fakat gec mi devreye giriyor diye dusunuyorum.Bu termosttin yazlik kislik olarak cesiti var mi? Yada su an arabada antifrizli su var.Yanlis bilmiyorsam antifriz sicak su transferi yapmiyordu.bu isinmasina bir neden olabilirmi?Genlesme kabindaki su motor sogukken olmasi gereken seviyede.Cevaplariniz icin tesekkurler.
    1.8t makina yazın trafikte dur kalk dur kalk 90çok az geçiyo. bu problem değil bende aynısını yaşadım.trafikten uzuna çıkınca hemen normale dönüyo 90sabit
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  5. #5
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kısa süreliğine 90 ı geçiyorsa sorun yok.. Antifriz in bi zararı olmaz..
    Uzun süre 90 üzerinde kalıyorsa bi kontrol etmek lazım..

    Bir de araba ısındıktan sonra 70-80 derecelerde durduğu oluyorsa sıcaklık sensörü bozulmuş demektir..
    90 a tirmanmada sorun yok.uzun sure kalmiyor


    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    radyatör kireçlenmiş oksitlenmiş veya petekleri kapanmış olabilir genelde bu etken 2.plana atılır. fan çalışsa bile radyatördeki sıvı tam randımanlı soğutulamaz. radyatörüde kontrol edin mutlaka vag grubunda sıvı 99-102 derece bile olsa kadranda 90 görürsünüz 90 üstünü göstermesi pek hayırlı değildir.
    Tamam radyatoru kontrol ettirim peki sokulmesi gerekirmi? Yada ustunde degismesi gereken bir parcasi olurmu onlarida alip ole gideyim.



    Alıntı uAlper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8t makina yazın trafikte dur kalk dur kalk 90çok az geçiyo. bu problem değil bende aynısını yaşadım.trafikten uzuna çıkınca hemen normale dönüyo 90sabit
    Aynen ole ama fazladan bir sikintisi var gibi geliyor bana
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  6. #6
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim hiç bir zaman 90 ı geçmiyor. gazladığımda bile 94-96 filan görüyorum.. nasıl şehir içinde 90 ı geçiyorsunuz kadranda yau ?
    ben o problemin tam tersini yaşamıştım. araba ısındığında soguk gözüküyordu. termostat,müşür ne var ne yok değiştirdim elim değmişken.. çok pahalı bişi değil zaten. al tak kafan rahat olsun.

  7. #7
    Bayrampaşalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen walla benımde öle 90 hıc gecmıyokı ve haftasonu ızınlı oldugum zaman trafıkte nerdeyse 4 saat falan kalıyorum hep 90

  8. #8
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ayağımı gazdan kaldırmıyorum, yine 90 yine 90
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  9. #9
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ulen öyle geçiyo dediysekte 95-100değil hani dikkatli bakmazsan anlamazsın cinsinden geçeği
    sizdede hep 90hep dik maaşallah
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  10. #10
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim hiç bir zaman 90 ı geçmiyor. gazladığımda bile 94-96 filan görüyorum.. nasıl şehir içinde 90 ı geçiyorsunuz kadranda yau ?
    ben o problemin tam tersini yaşamıştım. araba ısındığında soguk gözüküyordu. termostat,müşür ne var ne yok değiştirdim elim değmişken.. çok pahalı bişi değil zaten. al tak kafan rahat olsun.
    Bende degistirdim onlarida soledim zaten ama radyatorede giriseyim bakalim ne olcak
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  11. #11
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bide herkes burdayken bu enjektorler icin wurth un katkilaindan atiyor musunuz hic?
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  12. #12
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayır, enjektörleri çıkartıp temizlettirmek daha güvenli gözüküyor
    Alıntı Aykut106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bide herkes burdayken bu enjektorler icin wurth un katkilaindan atiyor musunuz hic?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  13. #13
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim tt de çalışırken hiçbir şekilde kıpırdamıyor trafik yada sıkma farketmez ama çok sıkışık trafik yada sıkıp bi süre çalıştırarak dinlendirdikten sonra kapadığımda mesela 10 dakika sonra tekrar açınca hararet ibresi baya ilerde oluyo çalıştırdığım anda eski yerine inmeye başlıyo vwtech ilkan abi sorun yok normal bişey dedi ama yinede yazmak istedim

  14. #14
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Termostat veya müşür değişiminde yan sanayi kullanımında 90 ın biraz altında veya üstünü arada bir gösteriyor. Mümkünse ikisini birden ORJİNAL leri ile değiştirin daha kesin bir iş olur.

  15. #15
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim tt de çalışırken hiçbir şekilde kıpırdamıyor trafik yada sıkma farketmez ama çok sıkışık trafik yada sıkıp bi süre çalıştırarak dinlendirdikten sonra kapadığımda mesela 10 dakika sonra tekrar açınca hararet ibresi baya ilerde oluyo çalıştırdığım anda eski yerine inmeye başlıyo vwtech ilkan abi sorun yok normal bişey dedi ama yinede yazmak istedim
    Aynen böyle benimde.Stop ettikten sonra takip ediyorum.Yavaş yavaş yükselmiyor.Sabit dururken kontağı açtığmda yükselmiş oluyor.Dün makinaya bağladık.90 ı biraz geçtiğnde 102 derece gösteriyordu.Normal dediler.Ama kısa mesafe git gel olunca bekliyorum hararet çıktı mı düştü mü rahatsız ediyor insanı.Bu ara lazım değil araba zaten.Topluca bikaç şeyle beraber halletcez inşallah

    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Termostat veya müşür değişiminde yan sanayi kullanımında 90 ın biraz altında veya üstünü arada bir gösteriyor. Mümkünse ikisini birden ORJİNAL leri ile değiştirin daha kesin bir iş olur.
    Ben aldığımdan beri orjinal dışında parça kullanmadım Yani parçamı Audi sevisinden kendim alıp gidiyorum.Ama çoğu parça eski model olduğu için ellerinde tutmuyorlar.Depoları varmış ordan sipariş ediyorlar.Ordada yoksa Almanya dan bekle ki gelsin.Bir kere gittiğim özel serviste gel bizde orjinal var demişlerdi.Kutuda made in germany yazıyodu orjianal dediği oymuş sanırım Bi daha teklif etmediler zaten
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  16. #16
    mfk1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    osmaniye
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Aykut106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen böyle benimde.Stop ettikten sonra takip ediyorum.Yavaş yavaş yükselmiyor.Sabit dururken kontağı açtığmda yükselmiş oluyor.Dün makinaya bağladık.90 ı biraz geçtiğnde 102 derece gösteriyordu.Normal dediler.Ama kısa mesafe git gel olunca bekliyorum hararet çıktı mı düştü mü rahatsız ediyor insanı.Bu ara lazım değil araba zaten.Topluca bikaç şeyle beraber halletcez inşallah



    Ben aldığımdan beri orjinal dışında parça kullanmadım Yani parçamı Audi sevisinden kendim alıp gidiyorum.Ama çoğu parça eski model olduğu için ellerinde tutmuyorlar.Depoları varmış ordan sipariş ediyorlar.Ordada yoksa Almanya dan bekle ki gelsin.Bir kere gittiğim özel serviste gel bizde orjinal var demişlerdi.Kutuda made in germany yazıyodu orjianal dediği oymuş sanırım Bi daha teklif etmediler zaten
    bencede normal değil ben de gazladığım zamanda bile 90 ı hiç geçmiyor gözüm devamlı hararette

  17. #17
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mfk1980 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede normal değil ben de gazladığım zamanda bile 90 ı hiç geçmiyor gözüm devamlı hararette
    Gazlarken benimde gecmiyor Gecen hafta devirli kullanım sonrası su eksilttigini fark ettik.Zaten bu ara surekli bakıyordum.Tamamlayıp normal kullanımda hıc eksiltmedi.Haftasonu baktık termostata giden hortumun orda kelepceden su kacırıyormus.Hallettiler ama stop etmeden once 10-20sn klima acmassam 90 ın ustune cıkıyor biraz motor calısmıyorken.Sanırım fan musurude var onu hıc degistirmemistim bayramdan sonra onuda ve bikac sey daha var halledicez umarım gecer artık
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  18. #18
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorun kısmen çözüldü.Şöyle ki
    Normalde hep antifrizli su vardı.Bikaç kere hortumlardan su kaçırınca normal su ekledik bakımda antifriz koyarız diye.Bu sefer su iyice paslandı.Bakımda temiz su koyuldu.Termostatlar filan değişti hep.Ne trafikte ne kontak kapadıktan sonra sabit 90.Bugün suyu döküp antifriz-su karısımı eklendi.Trafikte filan hiç çıkmadı ama stop edince biraz geçmiş halde gördüm.Antifrizi fazla mı koyuyoruz acaba??
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  19. #19
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Aykut106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorun kısmen çözüldü.Şöyle ki
    Normalde hep antifrizli su vardı.Bikaç kere hortumlardan su kaçırınca normal su ekledik bakımda antifriz koyarız diye.Bu sefer su iyice paslandı.Bakımda temiz su koyuldu.Termostatlar filan değişti hep.Ne trafikte ne kontak kapadıktan sonra sabit 90.Bugün suyu döküp antifriz-su karısımı eklendi.Trafikte filan hiç çıkmadı ama stop edince biraz geçmiş halde gördüm.Antifrizi fazla mı koyuyoruz acaba??
    Yok kanka ondan deildir sicak blok stoptan sonra fanda calismiyor ondandir takilma bu kadar bak bende gosterge yok psikolojik fan sesi duyuyorum surekli sadece trafikkte

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •