User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Volkswagen Passat CC 2.0TFSI Upgrade

  1. #39
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece turbo ile mi 330 civarı yoksa bu 330'un içine intercooler evc boost açılmış şekildemi?
    Boost evc gerek duymadan 330 olur fazlası için evc+meth şart ama o zaman şişme ve risk artacaktır
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  2. #40
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boost evc gerek duymadan 330 olur fazlası için evc+meth şart ama o zaman şişme ve risk artacaktır
    zaten evc 6 ile aem meth. kit gelicek yurt dışından. mecbur kullanıcaz. k04 turbo yeterli yani? peki fiyatı ortalama ne kadar?

  3. #41
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten evc 6 ile aem meth. kit gelicek yurt dışından. mecbur kullanıcaz. k04 turbo yeterli yani? peki fiyatı ortalama ne kadar?
    Şuan bi tane satılıkda k04 var 3200tl idi yanlış hatırlamıyorsam
    Egzoz - düzgün bir filtre + yazılımla eski halinden eser kalmaz
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  4. #42
    FAGE12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    ADYMN
    Mesaj
    1.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç ugrasmayın alın bi 3.35i rahatınıza bakın bunda biton harcayıp alabileceginiz gücün fazlasını ona filtre eksoz yazılım ile alırsınız
    madem 335i niyeti var direk onu alsın...
    ha bu arada tfsi seviyorsa cupra alsın yapsın 3071 keyfini çıkarsın 335 in yarı maliyetine
    tfsi ların stock motora çıkardıgı gücler belli 430 hp sorunsuz gazlarsınız..
    kol piston girmeden (yanlıs anlasılmasın cupra için bu söylediklerim)
    hem cc bildiğim kadarıyla agır bi araba ...350 hp lik araba var 350 hp lik araba var
    RELAX VE NET VERY VERY GOOD
    Birgün Ölürsem Tabutumu 4kişi Taşıyacak Yaa. Öndekiler 1.60 Boylarında, Arkadakiler 1.90boylarında Olsun. Maksat Ön Biraz Basık Dursun

  5. #43
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı FAGE12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    RELAX VE NET VERY VERY GOOD
    öylede 335i 4 kapı e90 bulunmuyor işte

  6. #44
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 ıle 380hp aralıkları cıkaran bi dolu arac var güzel ülkemizde.Bir de afedersniz ama eşşek gibide gidiyorlar

    K04 den büyük turbo keyifsiz olur stock motora spool devri cok artacakdır.Sonra dsg ye program gerekebilir.

    Kendi şahsi fikrim k04'den giderek pompa , cooler , k04 , yazılım , egzost filtre meth vs..

  7. #45
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K04 ıle 380hp aralıkları cıkaran bi dolu arac var güzel ülkemizde.Bir de afedersniz ama eşşek gibide gidiyorlar

    K04 den büyük turbo keyifsiz olur stock motora spool devri cok artacakdır.Sonra dsg ye program gerekebilir.

    Kendi şahsi fikrim k04'den giderek pompa , cooler , k04 , yazılım , egzost filtre meth vs..
    Filtre kitimiz mevcut, Meth. kit. gelicek, EVC de gelicek, K04, İntercooler, Benzin pompası, Komple Eksoz, Downpipe gerekli olanlar. birde k04 takarken manifold değişitiricez mi orjinal manifolda uyum sağlıyor mu?

  8. #46

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manıfodlu gelıyor 04 zaten.revo stage 3 yaparsan

  9. #47
    üntar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    902
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/modi...turbo-kit.html
    aradıgınız kıt budur. satan arkadas resit bu konuda cok bılgılıdır.sıze hersekılde yardımcı olacaktır. k04kit+pompa+methenol+ıntercooler+yazılım tekrar atılacak(360-380hp)
    orj manıfoldunuza k04 olmaz. zaten k04ile manıfold bırdır ayıramazssınız.

  10. #48
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kit ile hemde gümrük vs.. ugrasmamıs olursunuz.Direk al tak

  11. #49
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Passat 2.0 tfsi in internal ile Cupra internal farkli.
    Dsg konusalan guclere dayanmaz ama guclendirmek kolay.
    Cok fazla sarma probleminiz olucaktir.

  12. #50
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Passat 2.0 tfsi in internal ile Cupra internal farkli.
    Dsg konusalan guclere dayanmaz ama guclendirmek kolay.
    Cok fazla sarma probleminiz olucaktir.
    sarma? dgs dayanmıyacağı açık 1.6 tdilarda bile max nm 300 olarak kullanmak zorundayız.

  13. #51
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden 300nm? Testi yada incelemesi var mi?
    Sarma=patinaj...

  14. #52
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden 300nm? Testi yada incelemesi var mi?
    Sarma=patinaj...
    şuan mehmet gazihanın yaptığı tüm otomatik 1.6 tdilar 300nmda bırakılıyor. bu konuda öyle dedim. tabi 1.6 tdilarla 2.0 tfside kullanılan dsg aynımı o var bide.

  15. #53
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nedeninin teknik detayi varsa bilmek isterim
    Dsg nin linitleri belli,torkun nerede dusmeye basladigi onemli...

  16. #54
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok ... maddi durumuda madem düzgün 3.35 alsın ... tfsi yapıcaksa değicek bi araç yapsın .. cupra golf R vs gibi .. yok illa sedan ama hızlı araç istiyorsa m5 alın bitsin gitsin...

  17. #55
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dsg7 ile passatdaki dsg6 çok çok ayrı şanzımanlar
    O yüzden problem olmaz merak etmeyin
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  18. #56
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı arfy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok ... maddi durumuda madem düzgün 3.35 alsın ... tfsi yapıcaksa değicek bi araç yapsın .. cupra golf R vs gibi .. yok illa sedan ama hızlı araç istiyorsa m5 alın bitsin gitsin...
    1.si 335i e90 sedan bulunan bi araç değil.
    2. Cupra hachtback tarzı düşünmüyoruz.
    3. M5 yıllık vergisi 7.747,00 TL, Passat CC 2.0 TFSİ 2.129,00 TL.
    4. M5 Ortalama yakıt tüketimi 15 Lt, Passat CC 2.0 TFSİ 8-9 lt civarı.
    5. Araca Jant,Spor Helezyon gibi parçaların siparişi verildi şimdi 5000 tlye yakın masraf edildi.

    bu saatten sonra araç değiştirme gibi bi düşünce içinde değiliz.

  19. #57
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dsg7 ile passatdaki dsg6 çok çok ayrı şanzımanlar
    O yüzden problem olmaz merak etmeyin
    DSG upgrade dedikleri şeyi yapıcaz en son iş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •