User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: ESMOTOR Golf R P.Box Değerler

  1. #20
    RC_MAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sana şimdiden kolay gelsin güzel gidiyosun.
    konu dışında ama merak ettim.
    cupra:revo stage2+ metenol-evc-wasgate-etenol haricinde turboyu degiştirmeden ne yapabiliriz.veya yazılımı başka costum yazılım ile degiştirsem nasıl olur.
    adam gibi göründüğüne aldanmayın.daha büyücek söz sahibi olacak.
    allah seni bir gün karşıma çıkarsın.AMİN

  2. #21

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RC_MAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana şimdiden kolay gelsin güzel gidiyosun.
    konu dışında ama merak ettim.
    cupra:revo stage2+ metenol-evc-wasgate-etenol haricinde turboyu degiştirmeden ne yapabiliriz.veya yazılımı başka costum yazılım ile degiştirsem nasıl olur.
    hafif kasnak vs var ama ne denli faydalı onu bilmiorum..
    başkada bişi yapmana gerek yok
    zaten turbonun son demlerine geliosun bu şekilde ...
    turbonun nefesi daha fazlasına yetmez bence

  3. #22
    RC_MAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rs3 enjektör ?
    adam gibi göründüğüne aldanmayın.daha büyücek söz sahibi olacak.
    allah seni bir gün karşıma çıkarsın.AMİN

  4. #23
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RC_MAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rs3 enjektör ?
    Stage2+ aracin benzine ihtiyaci yokki..turboya ihtiyaci var daha fazla guc ve kuvvet alabilmesi icin ondan sonra rs4 enjwktorler gerekwcek tabi...k04 turbo neler yapilabilecegi ortada zaten...yada araci bosaltip 17 jant takacaksin.ozaman 2 boy one gecersin herhal...

  5. #24
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage2+ aracin benzine ihtiyaci yokki..turboya ihtiyaci var daha fazla guc ve kuvvet alabilmesi icin ondan sonra rs4 enjwktorler gerekwcek tabi...k04 turbo neler yapilabilecegi ortada zaten...yada araci bosaltip 17 jant takacaksin.ozaman 2 boy one gecersin herhal...
    Melihcim benim stg2+ cupram rs4 enjektrörde istiyo, arkaya çift pompada

  6. #25

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Melihcim benim stg2+ cupram rs4 enjektrörde istiyo, arkaya çift pompada
    gaddar bey ne biz nede dünya revo piyasası senin aracını stage2+ tan saymıyo
    sen farklı bişeysin

  7. #26

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafif kasnak orjinalin yaklasik 4te 1i agirlinda.7-8hp civari artisi yaninda bide daha rahat ve cabuk devirlenmesini sagliyo.daha buyuk turbo ile 1.6 basinc max hedefim yazinca cok yuksek hp hedefin olmadigi icin gtx2867r tak dicektimki sonradan yazmissin zaten dogru karar vermissin onunla birlikte dokum degil tubular manifold ve emme manifoldu takip direct port methanol injection yaparsan iyi bi yazilimle epey ileri gidersin cokta hizli ve keyifli olur gündelik kullanimdanda cikmamis olursun.
    INFINITE PERFORMANCE

  8. #27
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kasnak hakkında gerekenleri yigitte açıklamıs her firma minimum 5 hp güc artısı oldugunu söylüyo. Valla yigit benim için şuanlık olay 450 hp olmak, bana göre bu seviye motor içine girmeden güzel risksiz bi sınır. Bu hp ler için atp nin manifoldu ve apr ın runner flapper delete ı yeterli olur diye düşünüyorum tabii suan teoride konusuyoruz. HEP manifoldlar da sıkıntı oluyo onun dısında bi tek benim bildiğim bizim arabaya direk uyumlu olan hgp nın ki var ama zaten ben 500 hp hedeflemiyorum ve hiç bi zaman motor ıcıne gırmıycem o yuzden emme manifoldundan alıcagım beygirin bi bolumunu apr ın runner flapper delete ı ıle kapatıp kalanınıda bıraz da basınc acarak saglarım diye düşünüyorum. Zaten dyno da olcum yaparak basınc ayarlanıcak 440 da kalırsak da 450 ye tamamlanır. Projeme hayırlısı ile yazdan sonra baslamayı planlıyorum, listemide yakın zamanda sizlerle paylaşırım...

  9. #28
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stage 2+ ın uzerıne yapılabilecekler
    ECS Tuning ve ya Neuspeed Hafif Kasnak
    Neuspeed HI-FLO Turbo Discharge Conversion ( Turbo lag ı azaltan bi parca, tepkiyi arttırıyo)
    Sprintbooster ( olcumlerde 0,1-0,2 sn hızlandırıyo )
    R8 Bobinler, okadayla neredeyse aynı özelliklere sahipler ve son derece ucuzlar
    APR Runner Flapper Delete, stage 3 de 10 beygir 20 tork mu ne veriyomus yüklü bi stage 2+ ta da benzer guclerı verebilir. Denemeden kesin birşey demek yanlıs olur tabi

    Benim aklıma gelenler bunlar. Bu parcalar ve revo stage 2+ 2,0 bar peak 1,4 devir sonu 400 hp cıkar dıye dusunuyorum.

    Yigit emme manifold unu methanol nozzle larını throttle pipe yerıne dırekt olarak emme ye baglamak ıcın mı dedın bunun dısında tubular manifold sanırım turbonun daha erken dolmasını saglıyo değil mi? Turbo zaten ufak oldugundan 3500 de dolucak, bı suru dyno verisine baktım yurtdısı sıtelerinde hepsi 3500 lerde doluyo kı bu yeterli zaten bence..

  10. #29

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage 2+ ın uzerıne yapılabilecekler
    ECS Tuning ve ya Neuspeed Hafif Kasnak
    Neuspeed HI-FLO Turbo Discharge Conversion ( Turbo lag ı azaltan bi parca, tepkiyi arttırıyo)
    Sprintbooster ( olcumlerde 0,1-0,2 sn hızlandırıyo )
    R8 Bobinler, okadayla neredeyse aynı özelliklere sahipler ve son derece ucuzlar
    APR Runner Flapper Delete, stage 3 de 10 beygir 20 tork mu ne veriyomus yüklü bi stage 2+ ta da benzer guclerı verebilir. Denemeden kesin birşey demek yanlıs olur tabi

    Benim aklıma gelenler bunlar. Bu parcalar ve revo stage 2+ 2,0 bar peak 1,4 devir sonu 400 hp cıkar dıye dusunuyorum.

    Yigit emme manifold unu methanol nozzle larını throttle pipe yerıne dırekt olarak emme ye baglamak ıcın mı dedın bunun dısında tubular manifold sanırım turbonun daha erken dolmasını saglıyo değil mi? Turbo zaten ufak oldugundan 3500 de dolucak, bı suru dyno verisine baktım yurtdısı sıtelerinde hepsi 3500 lerde doluyo kı bu yeterli zaten bence..
    levent dediğin gibi APR flap delete'in 10hp + 15 tork civarı güç artışına etkisi oluyor..
    yanlız atp dısında bsh tarzı tubular manifoldlar bikaç yüz devir daha gec dolduruyo turboyu bilgin olsun , tecrübeyle sabittir , ama bu tip manifoldlar atp ye göre biraz gec dolmasına karşın üstlerde daha verimli oluyor...

  11. #30
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    levent dediğin gibi APR flap delete'in 10hp + 15 tork civarı güç artışına etkisi oluyor..
    yanlız atp dısında bsh tarzı tubular manifoldlar bikaç yüz devir daha gec dolduruyo turboyu bilgin olsun , tecrübeyle sabittir , ama bu tip manifoldlar atp ye göre biraz gec dolmasına karşın üstlerde daha verimli oluyor...
    tubular manifoltu test etme imkanı buldunuzmu? ,bizimle paylaşırmısın ,bilgi amaçlı arkadaşlar da faydalansın tecrübelerinizden,tavsiye edermisiniz.
    zd9000 cupra

  12. #31

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TYPERHAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tubular manifoltu test etme imkanı buldunuzmu? ,bizimle paylaşırmısın ,bilgi amaçlı arkadaşlar da faydalansın tecrübelerinizden,tavsiye edermisiniz.
    evet hakan bey test etme şansı bulduk...sesini çok begendik...ama biraz external wastegate sesi gölgede kalıyo...atp manifold gibi değil atp manifoldda daha fazla hatta cok daha fazla external wg sesini duyabiliyorsunuz..verimlilik açısından birşey diyemeyeceğim çünkü ben kendim bizzat test etmedim , fakat kullananlar daha verimli oldugunu söylüyolar ne derece dogru orasını bilmiorum . saygılar ,hürmetler hakan bey görüşmek üzere...

  13. #32
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet hakan bey test etme şansı bulduk...sesini çok begendik...ama biraz external wastegate sesi gölgede kalıyo...atp manifold gibi değil atp manifoldda daha fazla hatta cok daha fazla external wg sesini duyabiliyorsunuz..verimlilik açısından birşey diyemeyeceğim çünkü ben kendim bizzat test etmedim , fakat kullananlar daha verimli oldugunu söylüyorlar ne derece dogru orasını bilmiorum saygılar , hürmetler hakan bey , görüşmek ümidiyle...
    ya ümit çok fırıldakşın

  14. #33

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5. rs4 enjektörü takanlar mevcut onun hakkında fikirleriniz neler?

  15. #34
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Apr RFD i kullanan oldumu aranizda hic? Yorum veya onerisi olan varmidir bende yapicam galiba.

  16. #35
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Levent bmc ota yı satmayı düşünürsen alabilirim
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  17. #36

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkes enjektörden yakınmış ama yunanlılar bunu çoktan 5.enjektör kiti ile çözmüşler.dynamics te 600 hp almışlar.Yüzeysel bilgim var fazla araştırmadım fakat bunu araştıran varmı ? Yaramaz bir sistemmi kimse bahsetmemiş.

  18. #37
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkes enjektörden yakınmış ama yunanlılar bunu çoktan 5.enjektör kiti ile çözmüşler.dynamics te 600 hp almışlar.Yüzeysel bilgim var fazla araştırmadım fakat bunu araştıran varmı ? Yaramaz bir sistemmi kimse bahsetmemiş.
    Savaş paşaoğlu yapıcak sanırım bana daha önce bahsetmişti, ilerde yiğitlerin golf R yaparlar sanırım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •