User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
124 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 2012 scirrocco, polo gti dan hızlı hale gelmesi

  1. #96

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rocco Stage1 yazıyor
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  2. #97
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler scirocco Revo Stge1 38VV plakalı stage2 si yeni çıktı Manuel oldugu için yaklasık 1 hafta sonra stage 2 olucak ozamanda deneyip farkı koyarız ama 1 2 boydan fazla fark ediceğini dusunmuyorum.
    Hani specler eşit oldugu surece hafifletme vs yapılmadıgı taktirde Rocconun herzaman geride kalıcagını dusunuyorum.

    Birde soyle bişey var Manuelin stage1 i DSG nin Stage2 sinden iyi yuruyor. Manuelin stage2 si nasıl olur merak konusu...

    Edit Rocconun specler:
    İtg Fİltre kiti
    Revo stg1 Yazılım
    Milltek TBE
    Forge Cooler
    Forge DV
    NGK iridyum Buji
    Jantlar 17
    camtavan bodykit Manuel

  3. #98
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bide bu var. İki aracın specleri aynı. Polo gti evotech stage2 dsg ile evotech stage 2 dsg scirocco. Ciddi sürelere sahip sağlam yürüyen bir rocco bu videodaki.
    Not=polo gti KH plaka. Benim araç değil

    Evotech Polo Gti vs Evotech Scirocco vs Mazda RX8 Roll 2 Turkey - YouTube

    Bende ilk alacağım zaman scirocco düşünmüştüm. Gti aldım hiçte pişman olmadım. 19.5 aydır 29.300 kmdirde paşalar gibi biniyorum
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  4. #99

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rocco istendikden sonra ibiza cuprayi polo gti dolusunu neyse o doluluk o havada ucusan revo stage 1-2 xxx lerini sikintisiz ayiklar.
    Rocco 6400 ibiza-polo 6900 ceviriyor hersey mumkun cokda zor degil.
    R

  5. #100
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rocco istendikden sonra ibiza cuprayi polo gti dolusunu neyse o doluluk o havada ucusan revo stage 1-2 xxx lerini sikintisiz ayiklar.
    Rocco 6400 ibiza-polo 6900 ceviriyor hersey mumkun cokda zor degil.
    Rasit bir tane izlesek artik diyorum
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  6. #101

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bujiler farklı değil ikisindede aynı. Platinium buji var ama bakım paketleri farklı. Polo gtida 60.000 km bakım paketinde değişen bujiler roccoda 90.000 km bakım paketinde değişecek diye öneriyor turkuaz sistemi. Bana soracak olursanız tek fark yazılım ve şanzuman. Stock halinde polo gti 6900-7000 rpm dönüyor, scirocco yanlış hatırlamıyorsam 6300 rpm de kalıyordu manueli.
    cem gti ve rocco nun şanzımanları farklı mı?

  7. #102
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teknik farklarını net bilmiyorum ama net biçimde motor sesleri ve devirlere göre ses reaksiyonları farklı..

  8. #103

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teknik farklarını net bilmiyorum ama net biçimde motor sesleri ve devirlere göre ses reaksiyonları farklı..
    dsg rocco dsg gti dan daha mı uzun?

  9. #104

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  10. #105
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dsg rocco dsg gti dan daha mı uzun?
    Tamamen ayni derken ?
    Aksine vites atma devirleri hic benzer degil
    Rocco 6400 civari hep ayni devirde vites degistiriyor
    GTI ise cogu viteste farkli olmak uzere bazen 7000 in ustunde dahi vites degistiriyor..

  11. #106

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamen ayni derken ?
    Aksine vites atma devirleri hic benzer degil
    Rocco 6400 civari hep ayni devirde vites degistiriyor
    GTI ise cogu viteste farkli olmak uzere bazen 7000 in ustunde dahi vites degistiriyor..
    vites oranları çok yakın, aynı gibi.
    çevirdikleri devirler farklı tabi.

  12. #107
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açık konuşayım düz rocco tercihimdir kimle ne zaman deniyoruz biri beni gazagetirsin sıkıldımm
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #108
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet gti cılar istanbuldakiler ortada büyük iddaa var
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  14. #109
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açık konuşayım düz rocco tercihimdir kimle ne zaman deniyoruz biri beni gazagetirsin sıkıldımm
    kaldirdim bekliorum
    "Wagen"thusiast

  15. #110
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açık konuşayım düz rocco tercihimdir kimle ne zaman deniyoruz biri beni gazagetirsin sıkıldımm
    Kazara gecersem birdaha ayarlamassin diye korkuyorum
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  16. #111
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önceki postlarda golf gt ve scirocco düz vites arasındaki oran farkları sorulmuş. bir bir yazamam ama orjinal şanzıman 6.vites 7000devirde 300 görüyor. GT şanzıman 6.vites 7000'de 260'ta kalıyor.

    Orjinal şanzıman 6.vites 140'la giderken 3000dd'de oluyor. GT şanzıman 3500dd'de oluyor.

  17. #112
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    160 lık tsi orjianl şanzımanı kadar gereksiz bir şanzıman yok "BENCE" bu dünyada.

  18. #113
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    160 lık tsi orjianl şanzımanı kadar gereksiz bir şanzıman yok "BENCE" bu dünyada.
    +1 yaw. Ömürlük vites geçişleri var. Aracı 240hp'ye çıkar, 3den 4e , 4den 5e geçirirken bilee bayaa bekliyosun. Çok geri düşürüyor aracı. Ama örneğin bir yolda basınca 280 görebilecekken 260'ta kesiciye girmekte koyar adama

    Ben 4.viteste 215 görürken, sen 5. viteste görüyosun Bu sayede daha seri gidiyosun, şanzımanı bulsam anında değiştiricem bende ya Bulamıyorum işte

  19. #114
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1 yaw. Ömürlük vites geçişleri var. Aracı 240hp'ye çıkar, 3den 4e , 4den 5e geçirirken bayaa bekliyosun. Çok deri düşürüyor aracı. Ama örneğin bir yolda basınca 280 görebilecekken 260'ta kesiciye girmekte koyar adama
    Hiç koymuyor emin ol. Tam tersi çok daha keyifli oluyor. Hem şuda var son hız hızlanma falan bir nebze fark yaratacaktır ancak kısa şanzımanın kullanımı çook keyifli. Zart zart vites değiştirebiliyorum. Gitmese bile acaip hissettiriyor. Hissiyat çok iyi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •