bu n249 dumpvalve oluyor dimi yoksa dumpvalvein yanındaki soket takılan parçamı
nasıl yapıcam abi N75 resimdeki parça oluyor dimi
http://i44.tinypic.com/2e5iasi.jpg
Printable View
bu n249 dumpvalve oluyor dimi yoksa dumpvalvein yanındaki soket takılan parçamı
nasıl yapıcam abi N75 resimdeki parça oluyor dimi
http://i44.tinypic.com/2e5iasi.jpg
http://i130.photobucket.com/albums/p...6/parralle.jpg
https://www.google.co.uk/search?q=bo...r+n75+parallel
ben de boost controller bagladıkdan sonra ilginc bir şekilde basınc alıp basını gidiyordu..
bu şekilde bağladıkdan sonra kontrol edilir olmaya basladı ama belirli bir değerin altına inemiyordum bu ara iyi ce cozuttu sanırım hortumcuklarından biri cıktı caf cuf sesler geliyor.. neyse persembe 1 aylık aranın ardından tekrar sanayi yolları.... bir gelişme olursa bununla ilgili de yazarım
abi bu işaretli olan yanıltıcı parça dimi
http://i44.tinypic.com/2e5iasi.jpg
Akşam bi kontrol edeyim tekrar ama o devirlerde yapmıyor,, ayrıca bende uzun bi süre aynı devirde gittiğinde turbo kendini korumaya alıyor ve n249 arıza veriyor
Yabanci sitelerde araştırdıgimda bu sorunu yaşayanlar orjinal dv ye dönüş yaptıklarında sorun kalmamış
http://i39.tinypic.com/b3oro0.jpg
bugün kontrol ettim baya,, resimde görüldügü gibi benim araçta N75 boşta ve N75in yerine takılı olan turuncu içindeki parçanın soketini çıkardım araç düzeldi AMA basınç 1 barı geçmemeye başladı soket takılıyken 1.7 1.8 barlarda yürüyordum ,, soketi tekrar taktım turuncu içindeki parçanın, sorun eskisi gibi devam etmeye başladı
turuncu içindeki profec in valfi dimi ???
Edit...
profecin valfini yenisiyle degiştirsem sorun ortadan kalkar mı ??
valla ben de hala kayıp degil de fazla basınc sorunu var.. biraz daha kontrol edilebilir duruma geldim.. hafta içi komple herşeyi sıfırdan söküp yeni hortumlar vs. cekeceğiz..
abuk subuk caf cuf sesler geliyordu hic kesilmeyen turboyu değiştirdikten sonra.. hala da devam ediyor. bütün bağlantıları vs elden gecireceğiz.. paralel bağlantı olayını yurtdışı forumlarda okumuştum baska bir tfsi aracta da yaptıydık o düzeldi.. ben de biraz sorun kaldı... vag com dan gordugum basınc ile profecden gördüğüm basınc değerleri arasında 0.15 bar fark oluşuyuyor..
daha kontrol edilebilir durumdayım ama hala sorunlarım var ufak tefek..
Biraz once sakin sekilde giderken araba patirdamaya basladi
Asiri sekilde sarsintili sekilde caliyor gaza basinca devir cok yavas azaliyo egzoz asiri sekilde patirdiyo sebebi nedir bilen ?
Varmidir acaba baska fikri olan ?
Birazdan arabanin yanina gidicem soguk motor ne olcak bakcam videoya cekcem
Gözüken bir şey değil zaten.
Emme manifoldu veya bağlantısında bi parçadan hava alıyor.
PCV den çok büyük ihtimal. PCV den emme manifolduna giden hortumun, emme manifoldu tarafını çıkart. Elin ile iyice tıka emmede açık kalan kısmı hava almıcak şekilde. Rölantin büyük ihtimal düzelir. Dene.
öncelikle :) n75 i sökersen araba dip gaz yapmazki :) programdanda kapatmalısın
profec mi var onun ayarını yapmaz isen saçmalar düzgün biri kontrol edip düzenlerse o basıncın yükselmesinden felan hepsinden kurtulursun ben burdan yardım edeyim sana
lo modundayken Gain kaçta bakarmısın lütfen hemde bütün sayılarını yazarsan yardımcı olalım sana