araç herhangi bi arıza ışıgı yakmadı sadece vag comdan bu arızayı bulduk
Printable View
2.0tfsi da bwa kodu olan aracta max hp dayanikliligi nedir motor icine girilmeden 2007 model seat leon sport up icin sormaktayim
Alıntı:
Boost presure control valve (N249)
P2261
en son bu hata kodunu aldım
üstteki gibi sorun yaşayan cupra kullanıcısı arkadaşlarım 3 şeyden şüpheleniyordum;
gazkelebegi, ateşleme bobinleri ve dumpvalve
gaz kelebegi kontrol edildi, bobinler r8 ile degişildi,
sorun en son Dv de çıktı forge dumpvalve kullanıom bi sorunu var ama bulamadım muhtemelen kaçak var ama bulamadım yarın bütün hortumları tekrar kontrol edicem
Bide resiimdeki parçadan şüpheleniyorum acaba bozulmuş olabilir mi ??
http://i44.tinypic.com/2e5iasi.jpg
kafami karıştıran diger konu neden atp blow off a yönlendirmeye calışmakta ?
2.0T FSI Turbo FWD : atpturbo.com
parcalar mevcut rahatlıkla olması icin
Dumpvalve in borularina baktin mi? Ufak olanlara?
Nasil yani 0,6 bar derken? Yani basinc artarken mi ?
greedy profec kullanıom senin araçtakinin aynısı,, 0.6 bara gelince aracı sanki biri arkadan sert bi şekilde çekiyor,, dip gaz yaptıgımda ise 0.6 bardan geçtigi sırada kesik kesik hava sesi geliyor yani ne varsa 0.5 ile 0.6 barda var,, dip gaz gidince ve 1.0 bar ve üstü gidince araçta hiç bişey yok
Bunun sebebi wg sikiligi bence bu ayri bi sorun, enjektorler orjinal mi?
Hatirliyorum :) bu anlattigin tamamen onu acikliyo hepimizinki oyle yapicak bisey yok:)
Yok ayni seyi demiyomusuz bende herhangi bi hata kodu yok n249 valf arizasi seninki
leventin dediği gibi wg sıkı olması lazım .. sizin ayarlarınız belki farklıdır benzer sorunu ben de yaşadım, n75 ile profec i paralel bağladım ve düzeldi..