User Tag List

Sayfa 4/23 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
428 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Tfsi tsi 2.0 motorlarda ileride çıkabilecek sorunlar

  1. #58
    metinaltan
    Misafir
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    reso sana bir soru soracam kullandığım yağ castrol 1500 km önce fincanı değiştirdim.daha 100 km önce tekrar değiştirim dedim ya bir söktük parçayı parçalanmak üzereymiş yağdanmı şimdi bu yada 1500 km de bir değiştirmemmi gerekiyor
    melih kardeşim yağı kesinlikle 5 40 motul 300v kullan ben 5000 km de bir yağ ve fincanı değiştiriyorum herhangi bi sıkıntı görmedim fincanın sık aşınması aracında kullandığın yağın kalitesinin iyi olmadığına işaret ilerde bu durum yatak kropajına sebeb verebilir arac yatak sarabilir arızasız ve kazasız günler .

  2. #59
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KEMALS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracim manuel dsg vs. Sikintim yok)
    Fincandan bi kazik yedim demekki)
    Yakinda degistirmem gerekecek 10 bine yaklasti..
    Apr yazilimi niye kimse bilmiyor ya..
    Leventin dedigi gibi su an 250 civari..yakinda stage2 yapicam insallah..dv arizasi basladi, oem mi taksam yoksa forge mi bilemedim..
    APR ı herkes biliyodur diye dusunuyorum Revo dan kat kat büyük bi firma, bence tek sıkıntısı benzin kalitesinin uyusmazlıgı, simdi sizdeki yazılım onların 91 RON una göre mı ayarlı yoksa 95 RON mu bunu bilmekte yarar var, onun dısında egzoz var mı aracınızda?

  3. #60
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metinaltan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    melih kardeşim yağı kesinlikle 5 40 motul 300v kullan ben 5000 km de bir yağ ve fincanı değiştiriyorum herhangi bi sıkıntı görmedim fincanın sık aşınması aracında kullandığın yağın kalitesinin iyi olmadığına işaret ilerde bu durum yatak kropajına sebeb verebilir arac yatak sarabilir arızasız ve kazasız günler .
    Bende Motul 300V 5W30 kullanıyorum, 5 binde bir K&N Yağ filtresi ile beraber değiştiriyorum. Fincanıda aynı şekilde ama basıncım 1,35 oldugundan nokta asınma yasamıyorum, içim rahat etsin diye değiştiriyorum. Melih abi DSG yagını en azından 15 binde bir değiştirmekte yarar var, bu arada o işlemde baya zahmetli bi iş, ugrastırıyor adamı.

  4. #61
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metinaltan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    melih kardeşim yağı kesinlikle 5 40 motul 300v kullan ben 5000 km de bir yağ ve fincanı değiştiriyorum herhangi bi sıkıntı görmedim fincanın sık aşınması aracında kullandığın yağın kalitesinin iyi olmadığına işaret ilerde bu durum yatak kropajına sebeb verebilir arac yatak sarabilir arızasız ve kazasız günler .
    ondan alacam metin abi haklısın

  5. #62
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Motul 300V 5W30 kullanıyorum, 5 binde bir K&N Yağ filtresi ile beraber değiştiriyorum. Fincanıda aynı şekilde ama basıncım 1,35 oldugundan nokta asınma yasamıyorum, içim rahat etsin diye değiştiriyorum. Melih abi DSG yagını en azından 15 binde bir değiştirmekte yarar var, bu arada o işlemde baya zahmetli bi iş, ugrastırıyor adamı.
    bir sefer değiştirdim gerçekten çok uzun sürüyor delik çok küçük bu sebeple hazneyi doldurmak çok zaman alıyor

  6. #63
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Melih sen bence v300 15-50 koy

  7. #64

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence de forge iyi olacak ama baya pahali, yapacak bisey yok tabii

  8. #65

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    APR ı herkes biliyodur diye dusunuyorum Revo dan kat kat büyük bi firma, bence tek sıkıntısı benzin kalitesinin uyusmazlıgı, simdi sizdeki yazılım onların 91 RON una göre mı ayarlı yoksa 95 RON mu bunu bilmekte yarar var, onun dısında egzoz var mı aracınızda?
    Benzin 95 e gore ayarli, yaparken onu tercih ettik cunku ***** kalitesiz benzin.ama ben yine de 97 koyuyorum..bastan sona komple supersprint var egsoz..

  9. #66
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Melih sen bence v300 15-50 koy
    bide inat etmeyip sende koysan
    zd9000 cupra

  10. #67
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KEMALS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzin 95 e gore ayarli, yaparken onu tercih ettik cunku ***** kalitesiz benzin.ama ben yine de 97 koyuyorum..bastan sona komple supersprint var egsoz..
    apr amerikada başarılı bir firma fakat burdaki bayisinin yapılan araçla ilgilenmesi çok önemli aracın hızlı ve sağlıklı olabilmesi için,zaten türkiye de tercihler neyin iyi neyin kötü olduğunu gösteriyor
    zd9000 cupra

  11. #68
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TYPERHAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide inat etmeyip sende koysan
    Abi yapcaz bi şekil

  12. #69

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben memnunum cok sukur ilgi alaka ve kullanim yonunden.
    Hizli olmasindan ziyade sorunsuzluk daha onemli bence..
    Yoksa 5-10 beygirin hirsini yapmaz kimse..

  13. #70
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi ya ne güzel aynen devam apr ye,5-10 hp den bahsediyosun golfv gti k03 turbolu olan versiyon,,3 senedir 450 hp stock engine kullanıyor,güç demek sorun demek değildir doğru ekipmanlarla
    zd9000 cupra

  14. #71

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dogrudur turbo da orjinalse cok guzel degerler..

  15. #72
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KEMALS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dogrudur turbo da orjinalse cok guzel degerler..
    Turbo tabiki orjinal değil, zaten k03 den k04 turboya geçen bi aracın 400 beygir e ulaşmasıda soz konusu değil anca 380 civarları. Türkiyedeki 97 oktan 94 civarları imiş sanırım o bile zor karsılıyo zaten yazılımları. Marka konusuna gelince dünya capında apr cok daha büyük bi firma tabi bunu hiç kimse inkar edemez benzin pompası olsun intercoolerı ve nice turbo ve supercharger kitleri olsun revoya göre cok ondeler. Fakat Türkiyede Revonun tartısmasız bi üstünlüğü var, hele ki 2.0 TFSI konusunda rakipleri yok denebilir, kimse yanlış anlamasın ben aracımı revoda yaptırmama ragmen bunu soyluyorum... Bu bi gerçek

  16. #73
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tavsiye ettiğiniz yağ bütün tfsi lar için geçerli galiba..stock araç içinde en mantıklısı o ise bende onu kullanayım..motul 300v 5w30

  17. #74

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo tabiki orjinal değil, zaten k03 den k04 turboya geçen bi aracın 400 beygir e ulaşmasıda soz konusu değil anca 380 civarları. Türkiyedeki 97 oktan 94 civarları imiş sanırım o bile zor karsılıyo zaten yazılımları. Marka konusuna gelince dünya capında apr cok daha büyük bi firma tabi bunu hiç kimse inkar edemez benzin pompası olsun intercoolerı ve nice turbo ve supercharger kitleri olsun revoya göre cok ondeler. Fakat Türkiyede Revonun tartısmasız bi üstünlüğü var, hele ki 2.0 TFSI konusunda rakipleri yok denebilir, kimse yanlış anlamasın ben aracımı revoda yaptırmama ragmen bunu soyluyorum... Bu bi gerçek
    Evet isin ozunu soylediniz fazla soze gerek yok..
    Herkese kazasiz surusler..

  18. #75

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eeet yok mu gelişmeler , vs ler ?
    Mesela bizim motorlarımız için rs4 enjektörlerine göre daha fazla benzin işeyen bi alternatif enjektörün çıkma durumu veya suanda bu durumda bi çalışma yapılıp yapılmadıgı konusunda ki bilgiler bütün tsi-tfsi kullanıcılarını cok heyecanladıracak ve memnun edecektir

    Bilgilerimizzden mahrum etmeyelim birbirimizi,

  19. #76
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eeet yok mu gelişmeler , vs ler ?
    Mesela bizim motorlarımız için rs4 enjektörlerine göre daha fazla benzin işeyen bi alternatif enjektörün çıkma durumu veya suanda bu durumda bi çalışma yapılıp yapılmadıgı konusunda ki bilgiler bütün tsi-tfsi kullanıcılarını cok heyecanladıracak ve memnun edecektir

    Bilgilerimizzden mahrum etmeyelim birbirimizi,
    böyle bir enjektör çıksa adam bildimiz türkiyeden zengin olur
    adanadan 5 araba stage 4 e çıkar sanırım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •