User Tag List

Sayfa 7/23 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
428 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Tfsi tsi 2.0 motorlarda ileride çıkabilecek sorunlar

  1. #115
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34GUN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    levent sıkıntı yok dimi ???
    Valla suan yurtdisindayim abi, donunce bakicam, arabayi dik park ettim bakalim egzozdan sivi akicak mi, hemde bir hafta calistirmamis olucam, tekrar bi arkasina gecip bekliycem ama ben bi sorun oldugunu sanmiyorum, arabayi park etmeden otobanda kullandim, baya hizlanmisti, bi sorun olsaydi belli ederdi bence...

  2. #116
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bu nasıl olucak burak ?
    tr de yığınla adam var benzin yetişmediği için basınc acamayan
    yani bir formülü varsa biraz daha hızlansın tfsi-tsi ler ..
    gregg dediğin şahıs tam olarak ne söledi bende bişey anlamadım ?
    Bu manifoldu takip, 1000cc enjektor takip basinc acamayan war mi yane bunu deneyen?

    Anladigim kadariyla Yok!

    Ee bunu denemeden goremeyiz hic birimiz.

    Adamlar orda yaptik diyorsa burdada yapilir benim tek iddiam burda basliyor.

    Anlamadiginiz yere gelelim.

    Bu manifold 2.0 TFSI'a gore uretildi dime?

    Evet!

    TSI motoruna haliyle oturmuyor!

    TSI motoruna takmak icinde, manifolda gerekli islemler yapildiginda takilabiliyor dedim, bu kadar gayet acik, ben mi baska dilde konusuyorum bilmiyorum

    Bu Manifoldu takarsanda Bosch tipi enjektorler takabiliyorsun, Bosch'tada 1000cc'lik enjektor war.

    Burdan sonraki is ayara kaliyor, onuda artik Ozgun gibi custom tune yapan bi tunera gidiceksiniz, o ugrasip cozucek bunu.

    Yada sen adanadasin Sami Ramazanoglu'na gidiceksin.

    Yoksa adamlar sadece Stage 1 Manifold'u satardi Stage 2'nin bir esprisi kalmazdi.

    Benim soliceklerim bu kadar bigun denemek istersen Gokhan Avcilarla konus sana yardimci olur bu konuda.

    Saygilar...

  3. #117
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oncelikle aracin oejinal rs4 brndeki olab enjektorleri cikariyorsun
    emme mabifoltunu cikariyorsun
    bu manifoltu takiyorsun 1000 cc enjektor takiyorsun siyorsun.hadi benim arac tsi
    etrafta cok var tfsi motorlu cupralar...onlar neden takmiyor.
    Onvelikle sunu kesinlestirmek lazim bizim araclara enjektor takamamamizin sebebi varolan orjinal manifoltumuzdanmi kaynaklaniyor?

  4. #118
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle aracin oejinal rs4 brndeki olab enjektorleri cikariyorsun
    emme mabifoltunu cikariyorsun
    bu manifoltu takiyorsun 1000 cc enjektor takiyorsun siyorsun.hadi benim arac tsi
    etrafta cok var tfsi motorlu cupralar...onlar neden takmiyor.
    Onvelikle sunu kesinlestirmek lazim bizim araclara enjektor takamamamizin sebebi varolan orjinal manifoltumuzdanmi kaynaklaniyor?
    1.cisi enjektörün manifold'la alakası yok bizim araçlarımız direk piston tepesine benzin işediği için sıkıntı yaratıyor...
    2.cisi sıkıntıya gelince; dünya üzerinde direk piston üzerine işiyen araç az olduğu enjektör çıkmasıda uzun sürüyor tabi bunda firmaların pazarlardaki satışıda önemli herşeyi kendimize göre düşünmiyelim farkındaysan Türkiye'de en fazla TFSİ Adanada evet dünya üzerinde her şehirde de bu kadar rağbet olsaydı her gün yeni birşeyler çıkartırlardı...
    3.Burak kasımın'da anlatmaya çalıştığı şey senin aracın tsi olduğu için kapakta farklılıklar olduğunu düşünmesi ama bana kalırsa aynı direk olarak takılabilir ama göründüğü kadar basit diil takmak heleki stg 2 olanını gayet düzenli yapılması gereken bir iş...
    4. Gregg'in de anlatmaya çalıştığı şey mavcut olan enjektör yuvalarını kapatıp normal araçlar gibi benzin sisteminin çalıştırmaktır bir nevi fsi teknolojisini alt etmek gibi birşey ama umarım herşey istediğimiz gibi olur...

    Yüce Rabbim bu konuda hepimizin yar ve yardımcısı olsun...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  5. #119
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sagol Can beni anlayan biri cikti sonunda

    Burdaki olay komple sistem degisicek, tasarim tamamen farkli olucak.

    Ben TSI'a takildigini duydum gormedim, takanlarda dediki baya zor bir is ole cuk diye olmuyormus ama yapmislar.

    Hatta yapip saticaz dediler, sonra neden fikir degistirdiler bilmiyorum araba gelsin yapariz diyorlar.

    Bizim sanayilerde nelere kalkistiklarini gorseler belkide bizdeki doru ustalar icin kolay bir istir, eminimkide oledir.

    Sadece deneyip gormek, deneyim etmek lazim.

    Can sat seninle stage 1'i, deneyelim stage 2 ve gerekli malzemeleri alip, yoksa baska deneyen cikmicak galiba.

    Tabiki sadece manifold ve enjektor alip bu is bitmiyor, bikac trick daha war ama onlarda bize kalsin biri yapmak isterse paylasiriz zamani gelince

  6. #120
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagol Can beni anlayan biri cikti sonunda

    Burdaki olay komple sistem degisicek, tasarim tamamen farkli olucak.

    Ben TSI'a takildigini duydum gormedim, takanlarda dediki baya zor bir is ole cuk diye olmuyormus ama yapmislar.

    Hatta yapip saticaz dediler, sonra neden fikir degistirdiler bilmiyorum araba gelsin yapariz diyorlar.

    Bizim sanayilerde nelere kalkistiklarini gorseler belkide bizdeki doru ustalar icin kolay bir istir, eminimkide oledir.

    Sadece deneyip gormek, deneyim etmek lazim.

    Can sat seninle stage 1'i, deneyelim stage 2 ve gerekli malzemeleri alip, yoksa baska deneyen cikmicak galiba.

    Tabiki sadece manifold ve enjektor alip bu is bitmiyor, bikac trick daha war ama onlarda bize kalsin biri yapmak isterse paylasiriz zamani gelince
    yapıcaz yapıcaz kardeşim allah izin verirse tabi seninde katkılarınla önce motor içini bitirelim sonrasıda gelecek o bahsettiğin geriye kalan şeyleri konuşmasak diorum burda
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  7. #121
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can0001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapıcaz yapıcaz kardeşim allah izin verirse tabi seninde katkılarınla önce motor içini bitirelim sonrasıda gelecek o bahsettiğin geriye kalan şeyleri konuşmasak diorum burda
    Sustum

  8. #122
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2010 GOLF R hpe stg2 manıfoldla 8 enjektor yapıldı, takılması neler yapılmış hepsı tek tek resımlı halde var,

  9. #123
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Avusturalyadaki beyaz revo golf r i mi diyosun resit abi?

  10. #124
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vwgolf.net.au sitesinde rudy-r isimli uyenin aracinin konusunu bu motorla ilgilenen herkesin okumasini tavsiye ediyorum, tam yuz sayfa ve resimleriyle olsun verilen bilgilerle olsun gercekten herkes icin ornek olusturacak turde. Bastan asagi bir araba nasil yapilirin canli ornegi... Aradiginiz tum sorularin cevaplarini orda bulabilirsiniz... Aracta 550 hp lere yakin bi guc uretiyor.

  11. #125
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can0001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.cisi enjektörün manifold'la alakası yok bizim araçlarımız direk piston tepesine benzin işediği için sıkıntı yaratıyor...
    2.cisi sıkıntıya gelince; dünya üzerinde direk piston üzerine işiyen araç az olduğu enjektör çıkmasıda uzun sürüyor tabi bunda firmaların pazarlardaki satışıda önemli herşeyi kendimize göre düşünmiyelim farkındaysan Türkiye'de en fazla TFSİ Adanada evet dünya üzerinde her şehirde de bu kadar rağbet olsaydı her gün yeni birşeyler çıkartırlardı...
    3.Burak kasımın'da anlatmaya çalıştığı şey senin aracın tsi olduğu için kapakta farklılıklar olduğunu düşünmesi ama bana kalırsa aynı direk olarak takılabilir ama göründüğü kadar basit diil takmak heleki stg 2 olanını gayet düzenli yapılması gereken bir iş...
    4. Gregg'in de anlatmaya çalıştığı şey mavcut olan enjektör yuvalarını kapatıp normal araçlar gibi benzin sisteminin çalıştırmaktır bir nevi fsi teknolojisini alt etmek gibi birşey ama umarım herşey istediğimiz gibi olur...

    Yüce Rabbim bu konuda hepimizin yar ve yardımcısı olsun...
    Benzinin pistonun tepesine isedini tabiki biliyorum...bu motorlarin prensiplerinden biride o
    ama buragin kurdugu cumleleri anlayamiyorum.nedemwk istedini cozmeye calisiyorum.oksa emme manifoltunun yeriyle enjeltorun yeri bile ayni yerde degil...
    Sadece turkiyede bisey yapilacak olsa en cesaretlilerden biride benimdir.bir isik gorsem yaptiririm ama anlamli gelirse
    beklemekten baska bir care yok anlasilan.
    Emme manifoltuna 4 enjektor girip altina.. 8 ini calistiracak bir kombinasyonu kimse ben yaparim demiyor
    istanbul gencleri yapmasiktan sonra ben kime yaptirim
    hayirlisi...

  12. #126
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can tercume yapmis iyi oldu.

    Senin yapmamani anlarim ilk, dogal olarak senin aracina cuk diye oturan bir manifold olmadigi icin.

    Ama istanbuldakilerle ne alaka onu anlamadim?

    Senin aracini Kasim yapmiyor mu?

  13. #127
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Can tercume yapmis iyi oldu.

    Senin yapmamani anlarim ilk, dogal olarak senin aracina cuk diye oturan bir manifold olmadigi icin.

    Ama istanbuldakilerle ne alaka onu anlamadim?

    Senin aracini Kasim yapmiyor mu?
    Ortada olan bisey varsa bizden once hep istanbul camiasi duyuyor ve araca yapilirmi diye arastiriyor.bu zamana kadar aracima benim yaptiripta baskalarinin yaptirmadigi ...yada ayni seyin tam tersi olan bir arac yok

  14. #128
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Suan aracimda manifolt yok egsentirik yok...neden yok bosa alinmis fayda saglamayan iki parca
    benim aracta manifolt olsaa neolur olmasa ne olur? 1.8 basamamda ayni gucu 1.5 de alirim
    deviri dolu dolu cevirmek fayda saglamaz zaten dwvrim7500 geldiginde arac afr si 12.5 e geliyor....yani onumuze cikan hep benzinin olmamasi...nezaman cikar enjektor ozaman alirim herseyi...

  15. #129

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Suan aracimda manifolt yok egsentirik yok...neden yok bosa alinmis fayda saglamayan iki parca
    benim aracta manifolt olsaa neolur olmasa ne olur? 1.8 basamamda ayni gucu 1.5 de alirim
    deviri dolu dolu cevirmek fayda saglamaz zaten dwvrim7500 geldiginde arac afr si 12.5 e geliyor....yani onumuze cikan hep benzinin olmamasi...nezaman cikar enjektor ozaman alirim herseyi...
    kanka güzel haberler gelebilir , gökhan avcılar la görüştüm bugün...
    emme manifold u alınıp orjinal enjektörlerin yeri kapatılıp manifold a uyumlu 4 tane bosch marka 1000 cc enjektörle türkiyede bir ilki başarabiliriz neden olmasın biraz daha sabret bakalım güneşli güzel günler görebiliriz inşallah

    NOT: gökhan la bir telefon görüşmesi yap ondan daha saglıklı bilgiler alabilirsin merakını gidermek açısından ...

  16. #130
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha onceden de yazmis oldugum gibi, bi suredir yapimiyla ugrastigim 2.0 TFSI motorlar icin PCV Valfi iptal kitinin uretimi ve testleri bitti. Su an hicbir sikinti olmadan mukemmel bi sekilde 2 ayri aracta kullaniliyor. Oil catch tank kullanmak isteyenler icin ve oil cath tank kullanmak istemeyenler icin 2 ayri tipte yapildi. Burdan da isteyenler varsa pm vasitasiyla iletisime gecebilirler

  17. #131
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada pcv iptal kitinin ne ise yaradigini tam olarak fotograflarla yeni bir konu acaarak anlaticam.

    2.0 tfsi icin apr nin de uretmis oldugu flap iptal kitiyle ilgili de calismalarim oldu fakat onlar bi sure daha beklemede kalacak gibi gorunuyor zira hem maliyet hemde emek bazinda ciddi karsilik istiyor

  18. #132

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada pcv iptal kitinin ne ise yaradigini tam olarak fotograflarla yeni bir konu acaarak anlaticam.

    2.0 tfsi icin apr nin de uretmis oldugu flap iptal kitiyle ilgili de calismalarim oldu fakat onlar bi sure daha beklemede kalacak gibi gorunuyor zira hem maliyet hemde emek bazinda ciddi karsilik istiyor
    Hadi bakalım kardesim eline saglık alıp deneyip görecez

  19. #133
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tr de Runner Flap Delete kitini kullanan kımse varmı?

    APR 2.0T (EA113) Intake Manifold Runner Flap Delete

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •