User Tag List

Sayfa 9/23 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
428 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: Tfsi tsi 2.0 motorlarda ileride çıkabilecek sorunlar

  1. #153
    yusufaltintepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TYPERHAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hararet göstergesi 90 derecede değilse normaldir,yusuf ,
    Hakan abi derece farketmiyor 90 da sabitlensede yapiyor

    Alıntı MaXiGörKy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rolantideki titreme genelde volanttan meydana geliyor.
    Volantta yeni degisti

  2. #154
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı yusufaltintepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Volantta yeni degisti
    Araciniz kac binde? Gaz kelebegini temizletip arkasindan kalibrasyon yaptirabilirsiniz. Ayrica km ye bagli olarak ekzost subablarinda kurum olusabiliyor

  3. #155
    yusufaltintepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç 86000 km de boğaz kelebeğide temizlendi bildiğim kadarı ile

  4. #156
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stage 2 plus+ plus bınıyorum su an 95 100 bın cıvarında araç hiç bişey temizletmedim orjınal cam follower ı da harika cıktı içinden taksan kullanılır yanı o derece.biniyorum dedigim 250 km oldu olmadı tabi .bende bi acıp kelebegı flan temizletmeyı dusunuodum aslında da ne blıyım pek ugrasasım da yok cam follower oyle pırıl pırıl cıktıysa dedım kurum falan da yoktur yani ama bilmiorum tabi.
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  5. #157

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2007 lerde camfollower kaplamasının aşınmasından ve çökme yapmasından dolayı yüksek devirlerde yakıt pompasına hükmedemiyor.sonrasında vw kaplamayı değiştiriyor.bu durumdan doğuşun haberi yoktu.usa da yayımlanmış servis bültenini türkçeye çevirip doğuşa vermiştim o zaman tamirini gerçekleştirdiler sağolsunlar..

  6. #158
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stage 2 plus+ plus bınıyorum su an 95 100 bın cıvarında araç hiç bişey temizletmedim orjınal cam follower ı da harika cıktı içinden taksan kullanılır yanı o derece.biniyorum dedigim 250 km oldu olmadı tabi .bende bi acıp kelebegı flan temizletmeyı dusunuodum aslında da ne blıyım pek ugrasasım da yok cam follower oyle pırıl pırıl cıktıysa dedım kurum falan da yoktur yani ama bilmiorum tabi.
    Firsatiniz olursa bi emmeyi sokup subaplarin halini gormek lazim..tipik tfsi hastaligi muhtemelen soba bacasi gibidir subaplar..

    Bu arada titreme olayi arada oluyor normaldir dsglerin cogunda volanttan dolayi oluyo rolantide bazen.

  7. #159

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ist
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Su ana kadar devamli yag. Su. Polen. Yag filtresi. Hava filtresi. Hep duzenli degisti su an arac2008 model ve 60000 bine geldi sunu degisyirmen iyi olacak dediginiz birsey varmi???

  8. #160
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R8 Bobini ile beraber bujileri de değiştirebilirsin, ateşleme komple elden geçmiş olur..

  9. #161
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ARKADAŞLAR
    bu aem methanolu taktırdığım günden beri ara ara sorun yaşıyorum.gazladığımda
    methanol işeyen yer yani memesinden sızma yapıyor ve araca gelip mesela 30 dk sonra ,çalıştırdığımda araç rolanti sorunu yaşıyor boğuluyor,gaza çöküyorum olduğu yerde , sanırım methanölü yakıyor kullanıyor,şöyle bir devir 2.000 e çıkıyor ve normale biniyor.tahminimizde yanılmadık ve memeyi değiştirdik,sıfır taktır ve kesti bugünde yine başladı yapmaya.bu böyle çabuk bozulan bişeymi.memeyi çıkardıkmı temizlenmesimi gerek bişeyimi gevşedi ne olmuş olabilir ?

  10. #162
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR
    bu aem methanolu taktırdığım günden beri ara ara sorun yaşıyorum.gazladığımda
    methanol işeyen yer yani memesinden sızma yapıyor ve araca gelip mesela 30 dk sonra ,çalıştırdığımda araç rolanti sorunu yaşıyor boğuluyor,gaza çöküyorum olduğu yerde , sanırım methanölü yakıyor kullanıyor,şöyle bir devir 2.000 e çıkıyor ve normale biniyor.tahminimizde yanılmadık ve memeyi değiştirdik,sıfır taktır ve kesti bugünde yine başladı yapmaya.bu böyle çabuk bozulan bişeymi.memeyi çıkardıkmı temizlenmesimi gerek bişeyimi gevşedi ne olmuş olabilir ?
    bsh throttle pipe ın yok muhtemelen de o yüzden oem i delince böyle sorunlar oluyo, onu alsan meme yeri hazır zaten herhangi bir kaçak yapmaz, tek nozzle mi kullanıyosun yoksa T şeklinde çift mi?

  11. #163
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bsh throttle pipe ın yok muhtemelen de o yüzden oem i delince böyle sorunlar oluyo, onu alsan meme yeri hazır zaten herhangi bir kaçak yapmaz, tek nozzle mi kullanıyosun yoksa T şeklinde çift mi?
    leventçim biraz önce reşitle konuştum bu sıkıntılar olabiliyor diyor
    memesini temizleteceksin dedi ,hafif kasnağı taktırmaya gittiğimde baktıracam
    senin methanolde çok ses çıkarıyor,sanırsınki arkada çıngıraklı yılan besliyorum

  12. #164
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğim boruyu alsan sorun ortadan kalkar Aquamist öyle bagaja gömdürünce sorun olmıycak...

  13. #165
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bsh throttle pipe ın yok muhtemelen de o yüzden oem i delince böyle sorunlar oluyo, onu alsan meme yeri hazır zaten herhangi bir kaçak yapmaz, tek nozzle mi kullanıyosun yoksa T şeklinde çift mi?
    Nozlle takmak ısın ılla boruyu delmekmı gerekıyor.

    dun baktım bendekı nozzle nreye baglanmıs dıye. coolerla throttle pıpe arasına boru eklenmıs nozzle ona monte edılmıs.


    birde dump valf ın etrafında su damlacıkları olusması normalmi.Methanolden kaynaklanıyo sanırım.

  14. #166
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nozlle takmak ısın ılla boruyu delmekmı gerekıyor.

    dun baktım bendekı nozzle nreye baglanmıs dıye. coolerla throttle pıpe arasına boru eklenmıs nozzle ona monte edılmıs.


    birde dump valf ın etrafında su damlacıkları olusması normalmi.Methanolden kaynaklanıyo sanırım.
    Valla noozle ın methanolun emmeye mümkün olduğunca rahat gidebileceği kesintinin olmayacağı bi yere bağlanması lazım diye biliyorum. BSH ın borusundaki iki adet nozzle yerine bakarsanızda bunu görürsünüz kavisli bi yere nozzle takılırsa püskültülen su/methanol borunun içine çarpıp yukarı iyi şekilde gidemiyor. Ben BSH ı iki noozle la kullanıyorum ama deliklerden biri çok altta kaldığı için kendimiz yeni bi delik açtık. Resimde çok net olmasada nozzle ların beyaz boruları belli oluyor. Fikir olsun diye bir resim koyuyorum.



    Bu arada geçenlerde yaşadığım sıkıntıyı paylaşmak istiyorum ki ilerde bu tarz bi setup kullananların aklında bulunsun. Otobanda bir süre 200 üstü bir hızla ilerledikten sonra yanyol dan çıkarak ışıklarda durdum. Bir an da araba acayip şekilde titremeye başladı ve motordan birşeyin sürtünme sesi geldi. Hemen kaputu açıp baktım acaba throttle pipe çıktı da fanlara mı sürtüyo diye. Hiç bişey göremedim ve titreme arabayı açıp kapayınca gitti. Daha sonra yapılan kontrolde klima pervanesinin kırıldığını gördük. Muhtemelen yolda hızlı giderken ***** bize has olan otoban tümseklerinden birine girdiğim sırada motorun esnemesi sonucu klima pervanesi throttle pipe a carptı ve kırılmasına sebep oldu. Tabii kırılan parçalar radyator u de delmişti. APR THS gibi büyük intercoolerlı setuplarda radyatör ve pervaneler motora yaklaşıyor üstüne birde bsh throttle pipe ı taktıgınızda ordaki mesefa çok aza iniyo bu da bu tarz sıkıntılar doğurabiliyor. Çözüm olarak bsh ı biraz törpüledik ve motora iyice yakınlaştırarak cırtladık. Elimiz değmişken radyatörü de mishimoto ile değiştirdim. Şuan ara son derece açık ve hiç bir sorun kalmadı daha detaylı bir resimde paylaşırım...


  15. #167
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Levent bahsedilen sorun bsh takmayla gitmez, aem methanol yeni tip olanlarında (nozzle üstünde aem yazanlarda) check valve içinde, zamanla pislik birikince valve sıkışıyo ve methanol kacırıyo, Hilmi minks resimli anlatmıştı, ya eski tip aem nozzle gecersin check valve nozzle 3-5cm arkasında duruyo, yada sanayiden check valve alırsın senin nozzle içinden sökersin check valve aldıgın valve 5cm gerisine hortumun üstüne koyarsın sorun gider yada sıfır alır 6-7ay sonra yada 1sene sonra kaçırmasını beklersin yine

  16. #168
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Levent bahsedilen sorun bsh takmayla gitmez, aem methanol yeni tip olanlarında (nozzle üstünde aem yazanlarda) check valve içinde, zamanla pislik birikince valve sıkışıyo ve methanol kacırıyo, Hilmi minks resimli anlatmıştı, ya eski tip aem nozzle gecersin check valve nozzle 3-5cm arkasında duruyo, yada check valve alırsın aynı nozzle içinden sökersin valve sorun gider yada sıfır alır 6-7ay sonra yada 1sene sonra kaçırmasını beklersin yine
    Anladım reşit abi o uzun sensör gibi şeyi diyosun sen heralde, aquamist benimki aem in eski versiyonu gibi minik olanlardan takıyosun...

  17. #169
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım reşit abi o uzun sensör gibi şeyi diyosun sen heralde, aquamist benimki aem in eski versiyonu gibi minik olanlardan takıyosun...
    aynen yeni tip aem takanların çogunda aynı sorun oldu, bhs intake pipe ilk ben taktım ama bi sabah araba tekledi boğuldu sonra anladık kı methanol kacırmış boruyu doldurdu marşa basıncada araba boguldu, siyah ucu söktük dişarı bıraktık damla damla kacırıyodu, ben temizledım gerı taktım sorun gıttı ama yeniden yapıcaktır onun için hilmi eski tip check valve geri dön dedi, kendi check valve hediye etti bana sagolsun üşendım takmadım daha ama takıcam,

  18. #170
    RC_MAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakın zamanda aracımı satacam.bendeki cupra2+ ve etenol ve metenol aktif olarak hafta sonundan hafta sonuna gerek trafikte gerekse denemelerde bu şekilde kullanmanın ilerleyen kmlerde sıkıntı yaşatırmı ?
    araç 23.000de etenol ve metenol baglı şekilde 500km civarı oldu.
    adam gibi göründüğüne aldanmayın.daha büyücek söz sahibi olacak.
    allah seni bir gün karşıma çıkarsın.AMİN

  19. #171
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RC_MAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakın zamanda aracımı satacam.bendeki cupra2+ ve etenol ve metenol aktif olarak hafta sonundan hafta sonuna gerek trafikte gerekse denemelerde bu şekilde kullanmanın ilerleyen kmlerde sıkıntı yaşatırmı ?
    araç 23.000de etenol ve metenol baglı şekilde 500km civarı oldu.
    Ethanol ve avans oranlarını hep aynı olması lazım araç avans vurmasın ona dikkat ettin mi bişey olmaz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •