Hakan abi derece farketmiyor 90 da sabitlensede yapiyor
Volantta yeni degisti :)
Printable View
Araç 86000 km de boğaz kelebeğide temizlendi bildiğim kadarı ile :)
stage 2 plus+ plus bınıyorum su an 95 100 bın cıvarında araç hiç bişey temizletmedim orjınal cam follower ı da harika cıktı içinden taksan kullanılır yanı o derece.biniyorum dedigim 250 km oldu olmadı tabi .bende bi acıp kelebegı flan temizletmeyı dusunuodum aslında da ne blıyım pek ugrasasım da yok cam follower oyle pırıl pırıl cıktıysa dedım kurum falan da yoktur yani ama bilmiorum tabi.
2007 lerde camfollower kaplamasının aşınmasından ve çökme yapmasından dolayı yüksek devirlerde yakıt pompasına hükmedemiyor.sonrasında vw kaplamayı değiştiriyor.bu durumdan doğuşun haberi yoktu.usa da yayımlanmış servis bültenini türkçeye çevirip doğuşa vermiştim o zaman tamirini gerçekleştirdiler sağolsunlar..
Su ana kadar devamli yag. Su. Polen. Yag filtresi. Hava filtresi. Hep duzenli degisti su an arac2008 model ve 60000 bine geldi sunu degisyirmen iyi olacak dediginiz birsey varmi???
R8 Bobini ile beraber bujileri de değiştirebilirsin, ateşleme komple elden geçmiş olur..
ARKADAŞLAR
bu aem methanolu taktırdığım günden beri ara ara sorun yaşıyorum.gazladığımda
methanol işeyen yer yani memesinden sızma yapıyor ve araca gelip mesela 30 dk sonra ,çalıştırdığımda araç rolanti sorunu yaşıyor boğuluyor,gaza çöküyorum olduğu yerde , sanırım methanölü yakıyor kullanıyor,şöyle bir devir 2.000 e çıkıyor ve normale biniyor.tahminimizde yanılmadık ve memeyi değiştirdik,sıfır taktır ve kesti bugünde yine başladı yapmaya.bu böyle çabuk bozulan bişeymi.memeyi çıkardıkmı temizlenmesimi gerek bişeyimi gevşedi ne olmuş olabilir ?
Dediğim boruyu alsan sorun ortadan kalkar:) Aquamist öyle bagaja gömdürünce sorun olmıycak...
Nozlle takmak ısın ılla boruyu delmekmı gerekıyor.
dun baktım bendekı nozzle nreye baglanmıs dıye. coolerla throttle pıpe arasına boru eklenmıs nozzle ona monte edılmıs.
birde dump valf ın etrafında su damlacıkları olusması normalmi.Methanolden kaynaklanıyo sanırım.
Valla noozle ın methanolun emmeye mümkün olduğunca rahat gidebileceği kesintinin olmayacağı bi yere bağlanması lazım diye biliyorum. BSH ın borusundaki iki adet nozzle yerine bakarsanızda bunu görürsünüz kavisli bi yere nozzle takılırsa püskültülen su/methanol borunun içine çarpıp yukarı iyi şekilde gidemiyor. Ben BSH ı iki noozle la kullanıyorum ama deliklerden biri çok altta kaldığı için kendimiz yeni bi delik açtık. Resimde çok net olmasada nozzle ların beyaz boruları belli oluyor. Fikir olsun diye bir resim koyuyorum.
http://i1162.photobucket.com/albums/...pscdfac5f4.jpg
Bu arada geçenlerde yaşadığım sıkıntıyı paylaşmak istiyorum ki ilerde bu tarz bi setup kullananların aklında bulunsun. Otobanda bir süre 200 üstü bir hızla ilerledikten sonra yanyol dan çıkarak ışıklarda durdum. Bir an da araba acayip şekilde titremeye başladı ve motordan birşeyin sürtünme sesi geldi. Hemen kaputu açıp baktım acaba throttle pipe çıktı da fanlara mı sürtüyo diye. Hiç bişey göremedim ve titreme arabayı açıp kapayınca gitti. Daha sonra yapılan kontrolde klima pervanesinin kırıldığını gördük. Muhtemelen yolda hızlı giderken ***** bize has olan otoban tümseklerinden birine girdiğim sırada motorun esnemesi sonucu klima pervanesi throttle pipe a carptı ve kırılmasına sebep oldu. Tabii kırılan parçalar radyator u de delmişti. APR THS gibi büyük intercoolerlı setuplarda radyatör ve pervaneler motora yaklaşıyor üstüne birde bsh throttle pipe ı taktıgınızda ordaki mesefa çok aza iniyo bu da bu tarz sıkıntılar doğurabiliyor. Çözüm olarak bsh ı biraz törpüledik ve motora iyice yakınlaştırarak cırtladık. Elimiz değmişken radyatörü de mishimoto ile değiştirdim. Şuan ara son derece açık ve hiç bir sorun kalmadı daha detaylı bir resimde paylaşırım...
http://i1162.photobucket.com/albums/...psfc212b7b.jpg
Levent bahsedilen sorun bsh takmayla gitmez, aem methanol yeni tip olanlarında (nozzle üstünde aem yazanlarda) check valve içinde, zamanla pislik birikince valve sıkışıyo ve methanol kacırıyo, Hilmi minks resimli anlatmıştı, ya eski tip aem nozzle gecersin check valve nozzle 3-5cm arkasında duruyo, yada sanayiden check valve alırsın senin nozzle içinden sökersin check valve aldıgın valve 5cm gerisine hortumun üstüne koyarsın sorun gider yada sıfır alır 6-7ay sonra yada 1sene sonra kaçırmasını beklersin yine:)
aynen yeni tip aem takanların çogunda aynı sorun oldu, bhs intake pipe ilk ben taktım ama bi sabah araba tekledi boğuldu sonra anladık kı methanol kacırmış boruyu doldurdu marşa basıncada araba boguldu, siyah ucu söktük dişarı bıraktık damla damla kacırıyodu, ben temizledım gerı taktım sorun gıttı ama yeniden yapıcaktır onun için hilmi eski tip check valve geri dön dedi, kendi check valve hediye etti bana sagolsun üşendım takmadım daha ama takıcam,
yakın zamanda aracımı satacam.bendeki cupra2+ ve etenol ve metenol aktif olarak hafta sonundan hafta sonuna gerek trafikte gerekse denemelerde bu şekilde kullanmanın ilerleyen kmlerde sıkıntı yaşatırmı ?
araç 23.000de etenol ve metenol baglı şekilde 500km civarı oldu.