User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
61 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: egzoz mm specleri?

  1. #20
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım 76 lık hksyı 60 lık boru sonuna NA olarak koyduk bız bakalım nolcak dıye araba yurumedı hıc vtec actıgında full duruyodu

  2. #21
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serencebey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    backpressure NA larda herzaman lazim yoksa aracta arti yerine - alinir bunda herkes hem fikir sanirim?


    her zaman diil

    back pressure kısaca atık gaz oranını etkileyecek silindirden dışarı atılan bu alt devirlerde sana yararı olucak fakat üst devirlerde eğer egzantrik kombinasyonları vs vs düzgün değilse uyumsuz bir egzoz ile birleşince çok performanslı bi motor ortaya çıkmayacaktır.
    körler sağırlar

  3. #22
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    backpressure olayını biraz daha açabilirmiyiz? olmaması durumunda alt devirler ölür ok tamam hep böyle yazılıyor ama neden ölür? nereye basınç yapması gerekiyorda canlı tutuyor? atmosferikler için konuşuyorum

  4. #23
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    backpressure olayını biraz daha açabilirmiyiz? olmaması durumunda alt devirler ölür ok tamam hep böyle yazılıyor ama neden ölür? nereye basınç yapması gerekiyorda canlı tutuyor? atmosferikler için konuşuyorum

    çevrim yapılırken mantık emme kısmındaki basınç atmosfer basıncına eşit/yakın egzoz kısmında ise daha küçük olmalıdır tabi bunlar emme ve egzoz işi zamanlarında olması gereken durumlardır,egzoz zamanında aöndan üön ya giderken emme subabı açılır üöndan sonra egzoz subabı kapanır.Eğer her iki subabın açık kaldığı durumda sizin motor koşullarınız için bu durum kötü etki yaratıyorsa bu sizin dezavantajınıza olacaktır. siz emme subabını açıp içeri hava/yakıt karışımını gönderdiğinizde overlap suretiyle açık olan egzoz subabından bu karışımın bir kısmı işe dönüştürülemeden atılmış olucak.aynı zamanda aşırı beslemede ise belirli miktarda overlap istenerek içeride kalan atık gaz oranını azalmak istenir bu sayede içeriye daha fazla karışım sokarak daha temiz bir karışım olması amaçlanır.sonuçta subaplar hiç bir zaman aynı anda açılıp yada kapanan elemanlar değil aynı zamanda uygun basınç değerleri sağlanabilmesi içinde hiç bir zaman üön'de ateşleme vs yapılmaz.
    körler sağırlar

  5. #24
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm anladım tamam teşekkürler

  6. #25
    KaanKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benımde 60 çıkış 51 ama o sıkıntı
    utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
    no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa

  7. #26
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    YEkta , bende semihin yazılarına ek olarak şematik olarak gösteriyim ek bilgi olur









    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  8. #27
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz konu dışında gibi ama manifold olcusu kac olmalı mesela ozel yaptırıyoruz turbo arac için uzunlugu ve capı ne olmalı?

  9. #28
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    YEkta , bende semihin yazılarına ek olarak şematik olarak gösteriyim ek bilgi olur









    kankam benım hks cat back ıı mı onu sole sema fln gosterme

  10. #29
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracım toyota 1.8 t-sport 192 hp en verimli egzos sistemi nasıl olru yardımcı olursanız sevinirm?

  11. #30
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öyleyse cem bey bunu atmosferik ve aşırı besleme die ayırmamız gerekecek gibi?

  12. #31
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ++++++bide bu konuda özgün beyinde yorumlarını görmek isteriz....

  13. #32
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracım toyota 1.8 t-sport 192 hp en verimli egzos sistemi nasıl olru yardımcı olursanız sevinirm?
    genelde 60mm kullanıyorlar 2zzge motorlarda atmosferik yüklü araçlarda.

  14. #33
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200hp ye 60 lık boru normal mi konusunda açıkladım bknz saygılar...

  15. #34
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozetlemek gerekirse ; 1.8 turbo 76 lik duz egzos + son susturucu dahil yok.. bence tadindan yanina yaklasilmiyor
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  16. #35
    newzat_r56 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim r56 cooper s de alta cai ,slikon turbo boruları ve 60lık düz boruyla birlikte borla son susturucu var tahmini hp olarakda 185,190 düşünüyoruz.şimdi ben 70lik boru çeksem ne gibi bir değişim olur??

  17. #36
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı newzat_r56 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim r56 cooper s de alta cai ,slikon turbo boruları ve 60lık düz boruyla birlikte borla son susturucu var tahmini hp olarakda 185,190 düşünüyoruz.şimdi ben 70lik boru çeksem ne gibi bir değişim olur??

    belirli kazancın olur ama dyno üzerinde ölçmek bira zdaha iyi olur ama turbon biraz daha erken dolar egt biraz düşer biraz daha fazla basınç basablirsin
    körler sağırlar

  18. #37
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60mm kullanilmio aslinda turbo olmadikca 2zz-ge lerde.

  19. #38
    GKD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul\ÜsküdaR
    Mesaj
    1.201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki cıvıc 1.6ies te cai 4-2-1 header bundan sonra ne olmalı kaçlık boru susturuculumu susturucusuz düz borumu vs vs vs ????

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •