1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
700 800 liraya kelepçeleri cırtları alır bide eksozu anca yaptırır lütfen yanlış yönlendirmeyelim biliyorsak yardımcı olalım
Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
turbodan kastınız dükkandan çıkıp evin önüne kadar gidip çekiciyle geri dönmekse ok mantıklı..... ki bu hesapda usta da babasının hayrına çalışmış oluyo![]()
700 800 liralik hesapla yaptigin turboyla 2 vitesi bitir sonra erimeyen internalin kalirsa sanslisin
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Dostum bu işlerde tecrübe çok önemli, arkadaşlar sana adresi vermişler gidip konuşacaksın en güzeli. Turbolamaktan kastın eksoz manifoltuna turbo bağlayıp salyangozdan bir boru çıkartıp karbüratöre sokmaksa yukarıda bahsedilen rakamlara turbo yapmış olursun. Ha maksat adam gibi turbo bir araç yapmaksa işin ehli ustaya gidip ne öneriyorsa yapılmalı. Şu olmasa olur mu? mantalitesini kafandan çıkart, olmaz. Ne gerekiyorsa o yapılmalı. Git konuş, maliyeti öğren işine geliyorsa yaptır gelmiyorsa basit çözümlerle aracını hiç bozma. Hem boşa masraf yaparsın hem canın sıkılır boş yere.
Eğlenme amaçlı araba yapacaksan 5 bin lirayi gözden çıkarmalısın.Burada anlatıldığı gibi bir araç yaparsan keyfini süremez ve arabadan soğursun kırmanda kuvvetle ihtimal.
Karburatörlü kara düzen bir turbo motorda avansı kontrol altına almak çok zor.Vakum otomatikli distribütörü çıkarıp yaylı distribütör uydurman gerekir serçe lerin ki uydurulabilir belki fakat torna tesfiye gerektirir sanıyorum.İyi bir usta bulman lazım.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
bu en ucuz yolu ve çalışan bir yöntem. bu yöntemi düzgün bir turbo ile yaparsan güçde alabilirsin. Dersen ki para harcıyacağım o zaman işin sonu yok.
Gelelim olmaz diyenlere. Bu tipteki bir dizaynı klimalı arabalara yapardık. Söylediklerime ilaveten yağ radyatörü olurdu. Bu araçlar nereden baksan 45-50 bin km yol yapardı. 0.5 bar basınçla kullanılırdı. 100hp civarındada güç çıkardı. Aslanlar gibide gittiler.zaten normal kullanımda arabanın ömrüde 80bin km civarında idi.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
abi ona bakarsan stock type-r, s2000 lerde 500 hplere dayanabiliyorlar sizin zamanında takmış olduğunuz arabanın 0.5 bara dayanabiliyor olması 300.000 küsürdeki 131 inde dayanabileceği anlamına gelmiyo ki bu araçlar bugünlere kadar kaç tane kasap ustanın elinden geçiyolar bir ay önce bir arkadaşımın 131 ini söktük segmanın ve bloğun halini görmen gerekirdi
ucuz etin yahnisi yavan olur,
ucuzdur vardır illeti, pahalıdır vardır hikmeti,
ucuz mal alacak kadar zengin değilim,
bunlar klasik atasözlerimiz ve özdeyişlerimiz...
bu da benim şu anda spontane geliştirdiğim bir söz;
alırsın ucuza, döner girer uzuva...
700-800TL ye yapılacak turbodan hayır gelmez, 50TL ye zatan egzozcular 2 kaynağı zor atıyor...
Loading...
Biz hiç kullanılmış arabaya yapmadık. Hep sıfır arabalara yaptık. Basit olan yöntem arkadaş söylediği için yapılabilecek bir yoldur. Zaten bir çok kişi turbo sesi için turbo taktığından arabanın gidişi bile daha kötüye dönüyor. Benim dediğim yolla 70 hp olan araba 85-90hp olur. o kadar paraya bu kadar şeklinde olur. Daha ne olsun..
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)