User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
64 sonuçtan 58 ile 64 arası

Konu: Blow-off'tan sonra Stop etme sorunu hakkında

  1. #58
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=bektas_talay;7034890]eğer katkım olacaksa açıklamak istediğim birkaç birşey var..
    sc araçta devir döndükce hava basar değilmi herkes biliyordur..
    blow off ise emişteki havayı boşaltıyor fakat sadece boşaltıyor
    benim araştırmam sonucu ( focus 1.6 zetec e yapacaktık vaz geçtik )
    basınç emme paline tekrar gönderiliyordu yani taşıma suyuyla değirmen misali

    kelebekteki dönüp sc emmesine..

    bunun için bosch bypass valfi var çünki sc ler için bay pass valfi diye tabir ediliyor.. veya dump valve

    bunlar basınç ile çalışır basınç yok ise açıktır birnevi westgate


    tekrar okurken bu nokta dikkatimi çekti.. benim kitin üzerinde bulunan bypass valfi basınçla çalışmıyor aksine emişle çalışıyor.. ve benim setup bu şekilde kurulu...emiş olduğunda bypass açık içinden hava geçmesine izin veriyor.. emiş sıfır yada sıfırdan yukarı doğru bi değer olduğunda kapanıyor ve içinden hava geçmesine izin vermeyerek bütün havayı emmeye gönderiyor ve basınç oluşuyor..

    eğer yukarıda verdiğiniz bilgi doğru ise benim kurduğum setup tamamiyle farklı bi sistemde çalışıyor ama by pass valfim bir kelebek yapısına sahip ve bu kelebek emiş gelince açılan bi yapıya sahip.. ben hata yapmış olamam die düşünüyorum ama kafam karıştı..
    E30 - 3.18is supercharged...

  2. #59
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi tekrar tüşündüm de basınçla çalışıyor demek emişin olmaması demek.. eğer sıfır ve üzeri basınç olarak kabul edilirse aslında aynı şeylerden bahsediyoruz..
    E30 - 3.18is supercharged...

  3. #60
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam sorunun tam olarak çözümü bu şimdi olayı daha iyi anladım blow off hep açık kalıyor..
    aslında sana basınç ayarlı blow off valf lazımdı

    SSQV 2 II SQV 2 II Blow off/Bypass Valve Universal type-in Valve Train from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com

    eğer blow off ile bitiremeyen var ise şöyle bir şemada var elimde ;



    yurt dışında yine böyle bir konu vardı bayağı konuştuk çünki benimde sc projem vardı bi arkadaşımla birlikte bayağı araştırdık o sırada edindiğim bilgiler bunlar sorunu halollmuştu..

    sen sadece blow valfinede timer koyabilirsin dizeldeki gibi ters basınç gerekli ama valf işin içine girdiği için..

    edit: sc de emme manifoltu sc den önce bunlarda

  4. #61
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben bu setup 'u kurdum arabaya ilk.. bloo off yoktu daha o zaman ama ben bu şekilde arabayı rölantida durduramadım... gaz kelebeğini SC önceye koyma işi yemedi ne yaptıysam rölantıda durduramadım..


    şu an stop etme sorununu blow off'un yayının arkasına iki tane kalın pul koyarak çözdün.. yay sertleşmiş oldu bi nevi ve daha erken kesiyo bırakmayı..
    E30 - 3.18is supercharged...

  5. #62
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben bu setup 'u kurdum arabaya ilk.. bloo off yoktu daha o zaman ama ben bu şekilde arabayı rölantida durduramadım... gaz kelebeğini SC önceye koyma işi yemedi ne yaptıysam rölantıda durduramadım..


    şu an stop etme sorununu blow off'un yayının arkasına iki tane kalın pul koyarak çözdün.. yay sertleşmiş oldu bi nevi ve daha erken kesiyo bırakmayı..
    dizeldede fazla basınçtan açılıyor bow bizde senin gibi çonta işiyle çözüyorum azıcık sıcak slikon birde..

  6. #63
    Westi555 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bov'un ayarlıları var eski tip onlardan alırsanız sorununuz çözülecektir,arkasında ayar vidası olanlardan almalısınız.

  7. #64
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pratik çözümleri seviyorum ayarlılardan önce haberim olsaydı ondan alırdım ama dediğim gibi yayın arkasına pul çözdü olayı..
    E30 - 3.18is supercharged...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •