User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: afr fakir turbo farklı

  1. #1
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    afr fakir turbo farklı

    merhaba arkadaşlar;

    araç orjinal yazılımlı 1.8T

    yazılımın orjinal olmasının sebebi üzerindeki sorunları çözmek amaçlı tüm sorunları nerdeyse çözdüm kendimce, bir kaç sorun kaldı aklımda onlarıda bilgili kişilere danışmak istiyorum.

    belirtmek isterim.

    - oksijen sensörünü temizledim ölçtüm sorunsuz
    - gaz kelebegini temizledim (adaptasyon yapıldı)
    - manifold ısı sensörünü temizledim
    - n75 sorunsuz
    - maf sorunsuz sıkıtntısız fakat orjinalden yeri yaklaşık 40 cm uzağa konulmuş.
    - ateşleme modülüne bakamadım açıpta

    bu koşullar altıda size sorularım şunlar olucak.

    turbosu k04 225 lik olan bu araç orjinal yazılımda afr ye düşmesi normalmi afr

    18 e kadar gidiyor . gaz kelebegini temizledikten sonra gaza bastıgımda bogulma yapma problemi çözüldü patır kütürde yapmıyor ama hızlanması biraz daha yavaş ve afr yüksek ayrıca 5 bin devirden sonra kanatlanıyor.

    isteyen olursa videoda çekip yükleyebilirim. şuan orjinal yazılımla araç normalmidir ?

  2. #2
    ahmetuzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    18 afr ne ayak eger videbandın dogru olcuyorsa o arabayla bence sıkma allah muhafaza kırılır.

    orjınal yazılım k04 le kullanılmaz yazılımına baktır arabanın

  3. #3
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maf ın yeride önemli keza mafın housingi çokdaha önemli, 1. si maf drek filtrenin azındamı? 2. si maf housing in çapı orjinalmı yoksa dahamı büyük?

    ayrıca oksijen sensörünün temizlenmesi pek bişeyi değiştirmez bence değiştirmelisin.. bu arada fakire gitme nerelerde oluyor? devir ve yük olarak yazarsan dahada yardımcı olunabilir, üst devirlerde varsa bi sorun mafla alakalıdır... bide afr değerlerini yazarsan iyi olur

  4. #4
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maf ın yeride önemli keza mafın housingi çokdaha önemli, 1. si maf drek filtrenin azındamı? 2. si maf housing in çapı orjinalmı yoksa dahamı büyük?

    ayrıca oksijen sensörünün temizlenmesi pek bişeyi değiştirmez bence değiştirmelisin.. bu arada fakire gitme nerelerde oluyor? devir ve yük olarak yazarsan dahada yardımcı olunabilir, üst devirlerde varsa bi sorun mafla alakalıdır... bide afr değerlerini yazarsan iyi olur

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    18 afr ne ayak eger videbandın dogru olcuyorsa o arabayla bence sıkma allah muhafaza kırılır.

    orjınal yazılım k04 le kullanılmaz yazılımına baktır arabanın
    boost selenoid beyine bağlıysa k04 le hiçbirşey olmaz beyin onu telafi eder orjinal basıncı bastırır...

  6. #6
    ahmetuzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boost selenoid beyine bağlıysa k04 le hiçbirşey olmaz beyin onu telafi eder orjinal basıncı bastırır...
    k 04 takılmıs aracı oem yazılımla kullanmanın bı manası oldugunu dusunmuyorum sadece bı anlamı olucakmı araba hızlanıcakmı ?

  7. #7
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k 04 takılmıs aracı oem yazılımla kullanmanın bı manası oldugunu dusunmuyorum sadece bı anlamı olucakmı araba hızlanıcakmı ?
    orjinal yazılımla keyfimize kullanmıyoruz arabanın sorunlarını çözüp yeniden yazılımlıyıcaz. ayrıca maf sensörü sıfırdır.

  8. #8
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k 04 takılmıs aracı oem yazılımla kullanmanın bı manası oldugunu dusunmuyorum sadece bı anlamı olucakmı araba hızlanıcakmı ?
    k04 le kullanılmaz yazınca sanki turbo deli gibi basacakta yazılımdan dolayı araba fakire gidicekmiş, anlamında olmuş o yazdığın...

  9. #9
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sonvedam11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal yazılımla keyfimize kullanmıyoruz arabanın sorunlarını çözüp yeniden yazılımlıyıcaz. ayrıca maf sensörü sıfırdır.
    sıfır olması değil dediğim gibi maf housing i yani mas ın takıldığı filtre borusu orjinalmi? orjinal değilse çapı orjinallle birebir aynımı? bide hangi devilerlde hang ibasınçta aracın fakir olduğunu düşünüyorsunuz? fakir dediğiniz değerler ne? vs vs vs vs bunların hepsini yazmazsan kimse yardımcı olamaz sana hava kalır herşey...

  10. #10
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıfır olması değil dediğim gibi maf housing i yani mas ın takıldığı filtre borusu orjinalmi? orjinal değilse çapı orjinallle birebir aynımı? bide hangi devilerlde hang ibasınçta aracın fakir olduğunu düşünüyorsunuz? fakir dediğiniz değerler ne? vs vs vs vs bunların hepsini yazmazsan kimse yardımcı olamaz sana hava kalır herşey...

    şu şekilde turbodan çıkan boru göz kararı 60 küsür milim 20 cm hortumun uzunlugu anladıgım kadariyla o orjinal borusu devamına ek yapılmış sonra boru 70 küsür milim oluyor 72 mi 76 mı orasını bilmiyorum resim çekicem az sonra gönderirim...


    ayrıca vagcom dan log almayı biliyorum hangi blokları alcagımı söylerseniz logta alıp koyabilirim.


    edit

    resimler geldi








  11. #11
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devir ve basınç ve afr değerlerinide alsan tam olarak iyi olur... hangi devir hangi basınçta hangi afr de araç?

  12. #12
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buda Video arkadaşlar ayrıca bi boruyu dikkatle çektim onun nereye bağlı olması gerek normal şartlarda

    1.8t - YouTube

    0:56 daki boru

  13. #13
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi maf housing in orjinal değil.. o borular custom herhalde üzerinde aem etiketi var ama değil gördüğüm kadarıyla, maf housing inin çapı orjinaliyle aynı değilse eğer sorunun sadece yazılımla çözülür... ve yazmanı istediğim değerleri hala yazmadığın için daha net bi şekilde yardımcı olamıyorum sana... ayrıca n75 valfinin boru çapları biraz fazla göründü gözüme boruların sıkı olup olmadıklarını iyice bi kontrol et kaçak olmasın...

    n75 valfi o beyaz hortumla mavi hortumun takıldığı zımbırtı...

  14. #14
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi maf housing in orjinal değil.. o borular custom herhalde üzerinde aem etiketi var ama değil gördüğüm kadarıyla, maf housing inin çapı orjinaliyle aynı değilse eğer sorunun sadece yazılımla çözülür... ve yazmanı istediğim değerleri hala yazmadığın için daha net bi şekilde yardımcı olamıyorum sana... ayrıca n75 valfinin boru çapları biraz fazla göründü gözüme boruların sıkı olup olmadıklarını iyice bi kontrol et kaçak olmasın...

    n75 valfi o beyaz hortumla mavi hortumun takıldığı zımbırtı...

    orjinaldeki gibi maf housing yok görüldügü gibi direk kite takılıyor oda 72 mm çapında ölçtüm ayrıca n75de sıkıntı yok

  15. #15
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla halen daha değerleri yazmadığından başka diyebileceğim bişey yok. biyerlerden hava alıyormu onu kontrol et, oksijen sensörünü değiştir temizlemek bi işe yaramaz çünkü, bunların dışında alabliyorsan bi log al buraya koy, gerekirse yazılımı yapacak olan kisiye götür bide o baksın yazılımsal olup olmadığına, maf housing farklı çaptaysa sorun yazılımla çözülüğr dediüim gibi...

  16. #16
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maf
    blow off yuvasınamı takılmış? yoksa benmi yanılıyorum

  17. #17
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maf
    blow off yuvasınamı takılmış? yoksa benmi yanılıyorum
    valla abi bende ona bakıodum şimdi

  18. #18
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla halen daha değerleri yazmadığından başka diyebileceğim bişey yok. biyerlerden hava alıyormu onu kontrol et, oksijen sensörünü değiştir temizlemek bi işe yaramaz çünkü, bunların dışında alabliyorsan bi log al buraya koy, gerekirse yazılımı yapacak olan kisiye götür bide o baksın yazılımsal olup olmadığına, maf housing farklı çaptaysa sorun yazılımla çözülüğr dediüim gibi...
    1.8t afr - YouTube

    buyur böyle video koyarsam daha açıklayıcı olur diye düşündüm not : şimdi çektim

    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maf
    blow off yuvasınamı takılmış? yoksa benmi yanılıyorum

    hocam o borunun uç kısımında hava filitresi var basıç olmayan yerde blow ne arar yada sen borunun yanlış boru olduğunumu söylemek istedin yoksa.

  19. #19
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sonvedam11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8t afr - YouTube

    buyur böyle video koyarsam daha açıklayıcı olur diye düşündüm not : şimdi çektim




    hocam o borunun uç kısımında hava filitresi var basıç olmayan yerde blow ne arar yada sen borunun yanlış boru olduğunumu söylemek istedin yoksa.
    maf o flanşa cuk diye sıfıra sıfır oturuyormu önce bunu bi bilmekte fayda var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •