User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: hangi piston

  1. #20
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtecturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gomleklerde degısıyor.h22 gomleklerı forget pıston ıcın uyumlu degılmıs.
    piston capiyla gomlegin alakasini anlamadim..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #21
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2876 isini gorur bence..
    cok uygun oLur...400 ve az üstü güc alırsın ve erken dolar...

  3. #22
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston capiyla gomlegin alakasini anlamadim..
    pıston capıyla alakası yok.96 sonrası h22 lerın orjınal gomleklerı frm ısımlı bı metal alasımdan yapılmıs ve sert forget pıstonlar bunu kazıyormus.yanı dayanmıyormus.abd forumlarında boyle yazıyor.

  4. #23
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtecturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pıston capıyla alakası yok.96 sonrası h22 lerın orjınal gomleklerı frm ısımlı bı metal alasımdan yapılmıs ve sert forget pıstonlar bunu kazıyormus.yanı dayanmıyormus.abd forumlarında boyle yazıyor.
    kaynak varsa aklinda eklersen buraya linkini merak ettim,
    neymis nasilmis..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #24
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://hondaswap.com/engine-building/h22a-turbo-65032/
    burda bıraz bahsetmiş ama h22 frm forged dıye arattırırsan bı cok acıklama cıkıyor.

  6. #25
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    h22nin garip huylari var demek
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #26
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    h22nin garip huylari var demek
    basıncı yedıgı zaman kendıne gelır

  8. #27
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Mahle h22 için standart gömleklerde kullanman için piston üretmiş durumda gold serisi diye geçiyor 9-10-11.5 sıkıştırmalara göre yapılmış eğer gömlek işine girmek istemiyorsan bu firmayı seçebilirsin. 87.25mm piston 0.25 honlarsın, honlamadan öncede supertech marka block guards takabilirsin.

    http://www.importperformanceparts.net/

    burdan araştırabilirsin.
    Failure is not an option.

  9. #28
    emre.aksu
    Misafir
    Bence baslangıcta pistonlara gerek yok Cometic 3mm Conta ARP civatalar yeterli bu sekilde 1Bar a kadar cıkanlar var.Manifold icinse spoolin performance da ram-horn AC Manifold var: http://www.hondamarketplace.com/zerothread/1404253

  10. #29
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence 9 sıkıstırma yap. Turboyu da gt30r t3-.63 AR al. Nasıl olsa 2200cc.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  11. #30
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8.5 mu 9 mu siparisi vermek uzereyım.8.5 la 9 arasında ne fark eder. bıde arp saplamalara gerek var mı gercekten yoksa fantazı mı olur.

  12. #31
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ileride basınç açmayı düşünüyorsan fantezi olmaz

  13. #32
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart saplamalarla turbolamak fantezi olur bence..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  14. #33
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    contayı orjinal tercih et cometic alma.
    Failure is not an option.

  15. #34
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    contayı orjinal tercih et cometic alma.
    conta takımını orjınal aldım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •