User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
42 sonuçtan 39 ile 42 arası

Konu: turbolu benzinli araçta yazılım

  1. #39

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ondan sonra b52 yi alıp aynen çöpe atarsın. Bilmediğiniz motorlar hakkında şöyle saçma sapan tavsiyelerde bulunmayın. Üzerindeki kol ve pistonlar 350 hp yi kaldıracak güçte ancak hava yakıt karışımını 11 civarında tuttuğun sürece. Bu bir evo değil öyle fakire aliim yürüsün. Yürür ama pistonda erir. Normal bi motor lpg ile 150 bin gidiyorsa B52 motorlar 75bin maksimum gider. Buna 2 litrelerde2.3lerde 2.4 lerde 2.5 larda dahil. O yüzden s40 T5 S70 T5 2.0t s70 T5 2.4 T S60 T5 S60 R motorlarına lpg deydiyse uzak duracaksın.
    Tamam o kismi anladik o nedenle once wideband diyoruz.. Ben adim gibi eminim lpg de su anda fakir karisimdadir zaten..

    Once wideband takip sonra duruma gore degisiklik yapsin onerdim.. Yoksa su anda da birseyler yapiliyor sonuclari gorulmeden!

    Yoksa turbo motorda lpg cok tehlikeli ozeliklede bilincsiz uygulamalarda.. Kac lpg servisi wideband kullaniyor hadi onu gectim kac servis ayar yapiyor!

    O nedenle dediklerinizin coguna katiliyorum sadece volvo turbo motorlara ozel bir durum degil o noktaya katilmadim.. Lpg motora zarar vermez kotu lpg uygulamasi zarar verir..

    Lpg ile verilen zararin aynisi safc ile yapilmis sacma bir ayarla benzinde calisirken de verebiliriz

  2. #40

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B52 diğer motorlardan farklı. Diğer turbo motorlardaki max 11.5-11.8 afr oranı bu modüler motor için yüksek. Kuru yakıt zaten B52 nin moleküler yapısına ters. Daha önce lpg li ve öfkeli diye gezinen bi arkadaş vardı 2.4T 240 hp motor ciddi yürüyordu afr falan da takılıydı. Çok uyardım tanıştığım zaman yapma etme lpg yi çıkar fazla dayanmaz diye. 11.5 afr ile gazladı. Sonu hüsran. Pistonun biri komple eridi gitti.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #41

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    B52 diğer motorlardan farklı. Diğer turbo motorlardaki max 11.5-11.8 afr oranı bu modüler motor için yüksek. Kuru yakıt zaten B52 nin moleküler yapısına ters. Daha önce lpg li ve öfkeli diye gezinen bi arkadaş vardı 2.4T 240 hp motor ciddi yürüyordu afr falan da takılıydı. Çok uyardım tanıştığım zaman yapma etme lpg yi çıkar fazla dayanmaz diye. 11.5 afr ile gazladı. Sonu hüsran. Pistonun biri komple eridi gitti.
    Valla en azindan wideband taksinda hic olmazsa.. Kirilacaksa zengin karisimla kirilsin artik..

    Benzin bu fiyatlarda oldugu surece o lpg sokulmez diyorum.. Sonuclarini goruruz ilerde..

  4. #42
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde aklıma takılan su var bu aracı dynoya sokabılırmıyız yazılımdan once yazılımdan sonra dıye ? otomatık benım aracım ve vıtes seceneklerı L-3-D SEKLINDE birde sanzumanda spor kıs ve ekeonomı modu var l de arac vıtes atmıyor 1 vıtesıte kesıcıye kadar yuruyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •