User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Volvo s60 2.3 T5 soft tune...

  1. #20
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-180 15 sn de çıkıosa S70 T5 millet boşuna para yatırıo 100-200 7 sn yapmak için. Kafan mı güzel. Otomatik S70 T5 i 8.5 sn nin altında 0-100 kaldırabilmene imkanı yok. Düz olanların fabrika verisi zaten 7.2. Bunlarda en iyi şartlarda elde edilen veriler. Aynı şekilde S60 T5 de o hızlara o kadar çabuk çıkamaz. Araştırmaya gerek yok zaten verdiğin veriler yanlış.

    o yazıda klavye nın azizliğine ugrasmısım 80 -180 arası o alper artı ben sana söyledım s60 t5 in turbosu 18 t diye diye sen halen 18 biliyormusun ama kafan güzel mi gibi yaklaşımın çoçukca bence.Artı 80-180 hızlanmalarda s70 yaklasık 1 sn daha üstündür bunuda sana söyle bir referans alabilecegin bir siteden yayınlıyorum inceleyebilirsin.s60 in sadece top speed i fazladır.yani 50 -200 roll yaptıgında s70 t5 daha hızlı bir araç bunu deneyerek gördük ve iki aracta var bende şuanda aktif kullandıgım s60 t5.yazılımla s60 daha iyi sonuçlar veriyor incelemen icin bildigin bir yanlış bilgiyi düzelmek için aşagıda verdiğim tabloyu inceleyebilirsin.

    [IMG][/IMG]

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verdiğin bilgi gene yanlış. Türkiye İtalya ve Belçika dışında S70 T5 lerin hepsi 2.3 ve 240 hp. Senin verdiğin örnekte de aynen dediğim gibi hem arabalar düz vites hem de s70 T5 240 hp. İki arabayı da çok defa kullandım. S70 i hala kullanıyorum. Türkiyede ki S70 in S60 t5 i geçme olasılığı yok eğer daha önce gelen 7 adet 2.3 S70ten biri değilse. Ultra hızlı arabalardan bahsetmediğimiz için 4 ileri şanzımanın 5 ileri şanzımandan daha avantajlı olduğunu söylemen ayrı komik. Millet arabaları hızlandırmak için vites sayılarını arttırıyor 7 ileri 8 ileri şanzımana geçiyorlar çok daha güçlü arabalarda. Volvo ne hikmetse daha yavaşlasın diye 4 ileriden 5 ileriye geçti. Bide anlamadığım senin araban daha önce geçildiği S70 T5 i basınç açılmadan yazılım yapılıp nasıl 5 boy geçebiliyor. Sadece avans ve afr ile 6-7 boy mu aldınız? Bunu aklın alabiliyor mu?

    18T konusuna gelince evet haklısın orada ben 16T olduğu sanıyordum dediğin gibi kontrol ettikten sonra 18T olduğunu gördüm ve haklı olduğunu yazdım. Bu diğer yazdıklarımın yanlış olduğunu göstermez ama.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #22
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgi gene yanlış. Türkiye İtalya ve Belçika dışında S70 T5 lerin hepsi 2.3 ve 240 hp. Senin verdiğin örnekte de aynen dediğim gibi hem arabalar düz vites hem de s70 T5 240 hp. İki arabayı da çok defa kullandım. S70 i hala kullanıyorum. Türkiyede ki S70 in S60 t5 i geçme olasılığı yok eğer daha önce gelen 7 adet 2.3 S70ten biri değilse. Ultra hızlı arabalardan bahsetmediğimiz için 4 ileri şanzımanın 5 ileri şanzımandan daha avantajlı olduğunu söylemen ayrı komik. Millet arabaları hızlandırmak için vites sayılarını arttırıyor 7 ileri 8 ileri şanzımana geçiyorlar çok daha güçlü arabalarda. Volvo ne hikmetse daha yavaşlasın diye 4 ileriden 5 ileriye geçti. Bide anlamadığım senin araban daha önce geçildiği S70 T5 i basınç açılmadan yazılım yapılıp nasıl 5 boy geçebiliyor. Sadece avans ve afr ile 6-7 boy mu aldınız? Bunu aklın alabiliyor mu?

    18T konusuna gelince evet haklısın orada ben 16T olduğu sanıyordum dediğin gibi kontrol ettikten sonra 18T olduğunu gördüm ve haklı olduğunu yazdım. Bu diğer yazdıklarımın yanlış olduğunu göstermez ama.
    Bendede şuanda iki araç var s70 t5 ve s60t5 dediğin gibi bakarsan yine s70 t5 s60 t5 den 10 hp daha düşük olmasına rağmen hızlı buna ne diyorsun verdiğim ornek ortada 2.3 t5 s70 2.3 s60 t5 den hızlı nerede bir saniye bunda bir yanlışlık yok.Artı dedğin gibiyse senin 10 hp daha güçlü neden daha yavaş s70 den.ayrıca atmosferik araçta yazılım yapılınca basıncmı acılıyor ? Merakımdan soruyorum bunuda açıklarsan sonuçta bende iki arabayla uğraştım heleki s70 belki ilk ekzantirik deneyen insanım araştırmalarım sonucu.Yani şonuç şu ki ikiside manule olsa s70 2.3 olsa dediğin gibi yine hızlı 80-180 de s60 t5 den .Burdaki benim konu bu değil araçımla ugrasıp neler yapılabildigi alper

  4. #23
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bir konu hakında bilğinize ihtiyacım var .Aracın orıjınal eksoz sistemi kalacak sadece downpipe yaptırsam 76 lık performansa bir etkisi olurmu sadece downpipe in bilğilendirirseniz sevinirim 76mm yapılacak

  5. #24
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal downpipe'da katalizor varsa sadece kat iptali manasina da gelen downpipe yaptirmanin da faydasini gorursun.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  6. #25

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik arabada kaç hp alırsın yazılımla yüzde 5 civarında. O da parça vs koyarsan verim alırsın yoksa hikaye. Ama sizde nasıl bir mühendislik remaplik varsa turbo arabaya yazılım yapıp orjinal basıncı ile 6-7 boy alıosunuz.
    Manuel 2.3 s70 ile S60 olayına gelince aralarında 10 hp var torklar hemen hemen aynı ve arada 100 kg fark var. O nedenle evet 2.3 S70 hızlıdır. Ama 2 litre 4 ileri uzun oranlı şanzımanlı ve 25 hp düşük araba S60T5 i geçecek diye bir kaide yok. 2.3t5 ile 2litre T5 i 20 kere denedik. Araya vilayet sokuyor 2.3. bir tane 2 litre ile de denemedik bunu eski volvo toplantılarında bütün 2 litrelerle durum aynı. Sen şimdi de diyorsun ki sonuç ikisi de manuel olsa 2.3 s70 hızlı olur diye kabul ettirmeye çalışıyorsun onu zaten biliyorum ama senin araban 2 litre bunu neden anlayamıyorsun. Aralarında sana 15 hp gibi bir fark görünebilir ama teknik olarakta çok fark var. 4 ileri şanzıman ve 25 hp daha düşük araba ile senden 1 kişi daha ağır şanzımanı daha hızlı düşünen ve 5 ileri olan 25 hp ve tork olarakta senden yüzde 10 daha güçlü bir arabayı geçebilme şansın yok eğer o arabada sensör ve bakım problemleri yoksa.

    Senin aldığın S60 ta bir sorun olabilir bunu neden kabullenemiyorsun anlamadım. Egzantriği de sen keşfetmedin boşuna böbürlenme bence. BTCC S40 üzerinde de B52 motor vardı ama adamlar egzantrik koymadılar. Çünkü gerek yok. Moduler motor diye boşuna demiyor adamlar. 2 litre de yapsan 2.3 de yapsan 2.5 da yapsan 2.7 de yapsan aynı egzantriği kullanıyorsun. Olmayacak şeyleri deneyipte ben denedim diye böbürlenmek ayrı bir haz heralde. Dünya başarısız olanları değil başarılı olanları konuşur. 2 tane araba ile uğraştığın doğrudur ama ne kaydettin önemli olan o. S70 i 400 hp mi yaptın ne yaptın?
    IN BOOST WE TRUST

  7. #26
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben senle artık tartışmaktan yoruldum gerçekten mi şu foruma konu aç herkes sana mualefet niye kabullenmiyorsun birşeyi.Ekzantirik olayına gelirsekte ekzantigi vivaperformance dan tut arc tune e kadar büyük firmalar öneriyor ve yaptıkları öncesi dynosu var.biraz araştırıp konuş bence.Ben yine yaptıgım arabalardan kareler koyuyom en basiti ben hiç bir zaman çok biliyom demiyom seniin gibi videoya bakım bu araba knock vuruyor deyipte aracın silecek suyunun eksik ışının yandıgını söyleyince ben o knock ışıgı sandım deyip kendimi düşürmüyorum alper mümkünse sen benim konuma yazma önceki konumda bile palamut vs kişiler senle baya bir dalga geçti bari bu konuyu ben her şeyi yaptım deyip kenini küçük düşürme benden sana tavsiye sadece benden bilğili olabilirsin belki ben bunu bile tartışmıyorum ama herşeye atlama ben biliyom diye simdi manuel daha hızlı neyse konum o değil cam suyu eksik lambasına knock vuruyor bu volvo diyen adam yazmasın sayfama

  8. #27

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    knock ışığı ile silecek suyu ışığı yan yana ise ve silecek suyu boş gezip gazlarken karanlık video çekiyorsan bunun sorumlusu ben miyim. Kendi arabamda da yandığı için knock sandım. Tamam o diyen arkadaşlar dalga geçmeye çalıştı sözde benden çok biliolardı da yaptıkları arabalar nerede. Benim yaptığım ortada.
    Egzantrik içinde şunu söyliim dünyada güç alınamadığı halde 20 hp 30 hp veriyor diye satılan dünya kadar parça var. Kendi üzerindeki egzantrikle 9000 rpm dönebiliyorsun iticileri değiştirdiğin taktirde. Ben de sana şunu soruyorum volvonun yarış takımı ya da autotech kullanmaya gerek duymuyorsa sen neden ihtiyaç duyuyorsun. Turbo mu büyüttün 35R falan mı taktında 8000 rpm üstü dönüceksin dolu dolu kullanabilmek için. Kaldı ki 16T bile devir çevirmeyen 2 litreye fazla geliyor single scroll olduğu için. Kaç derece lift e ihtiyacın vardı da üzerindeki egzantrikler yetemedi. Volvo ve porsche bu motoru geliştirirken 2 litreden 2.7 litreye kadar timing ile oynayarak aynı egzantrik ile güç almayı başarabiliyorken.

    Benim konuma yazma ne demek. İstediğim konuya yazıp istemediğim konuya yazmam. Hele ki hava yapmak için yazılım yaptık stock basıncı ile oynamadan parça koymadan sadece afr ve avans ile 6-7 boy aldık diyen adamın 4ileri şanzımanın 5 ileriden daha iyi olduğunu iddia eden adamın konusuna ayrıca yazarım. Kim yaptı şu efsanevi yazılımı paylaşta bilelim.
    IN BOOST WE TRUST

  9. #28
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ozamanda sana konuya resim attim nerde var knock isigi silecek suyunun yaninda resim atyip paylasirmisin bennpaylasmistim ozamanda cevap yazamamistin paylas bende goreyim ogrenelim silecek suyunun yaninda knock isigi felan yok s70 t5 de .eger onceki konuda ki arladaslari soruyorsan onunde inyernet var palamut c70 yazar 2001 de adam standalone beyin takmis sen ne anlatiyon arti ben cik bilgiki okdugunu idda etmedim sadece bos konusup salliyon video hizlandirmisin koymusun onceki videoya koyda izleyek yappigin arabalarin.arti yazilimi erhan yapti booster performance ankarada nasil biri oldugunu forumdaki insanlarda biliyor.koy videoda izleyek madem daha ustundeki turbonun ne oldugunu bilmeden knock isigi ile silecek suyu isigini karistiran arti kendi dedigine kendi inanmayan adama ne deyim yazma derim autotevh vs varken sen brc diye duyulmamis adama ecu yaptirmis s40 supersprinte komple eksoz taktim diyosun varmi link eksozun diyince kaliyosun benden buyuksundur belki ama sallamasyon yazma benim konularima

  10. #29

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    He canım he. Ne diiim allah akıl fikir versin. Sana sadece knock ve afr ile 6-7 boy hızlanan S60 ında başarılar. Basınç açsan demek ki supersportlara salça olacaksın intercooler vs takmadan.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #30
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo arabada fazla avans cildi bozar
    pistonlar karıncalanma yapar
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  12. #31
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki benim soru kaynadi eksoz sistemi degismeden sadece 76 lik downpipe in bir etkisi okurmu araca

  13. #32
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eger downpipe'da kat var ise, sen downpipe yaptirdiginda onu iptal edecegin icin faydasi olur ama komple sistemle alacagin fayda daha fazla olur.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  14. #33
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eger downpipe'da kat var ise, sen downpipe yaptirdiginda onu iptal edecegin icin faydasi olur ama komple sistemle alacagin fayda daha fazla olur.
    Katalitik konvektorum omrunu doldurdugu icin bos susturucu taktik.simdi turbodan kat olan yeride komple 76mm downpipe yapalim dedik cunku cok gazla ses iatemiyorum aracta faydasi olacaksa 76mm turbodan ortaya kadar duz borulu diwnpipe yaptiricam

  15. #34
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim Subaru'daki gibi downpipe gozumun onune geliyor. Eger downpipe'daki katalizoru iptal etmissen sana 76mm'lik yeni downpipe'in getirisi olur ancak cok buyuk fark yaratmaz... Ancak bence yaptir tek parca olsun daha guzel olur. resmi var mi volvodaki sistemin.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  16. #35
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim Subaru'daki gibi downpipe gozumun onune geliyor. Eger downpipe'daki katalizoru iptal etmissen sana 76mm'lik yeni downpipe'in getirisi olur ancak cok buyuk fark yaratmaz... Ancak bence yaptir tek parca olsun daha guzel olur. resmi var mi volvodaki sistemin.



    bendekide aynısı sadece orta susturucudan sonra cıft degıl tek bru gidiyor eksoz sistemim böyle bende orta susturucuya kadar 76mm downpipe yaptırayım dedım.suanda zaten katalıktık yerinde boş kovan taktılar.ben downpipe veya orta susturucuda iptal edip komple son susturucuya kadar 76 mm yaptırayım dedim son susturucum oem kasa performansa etkisi olurmu bu dediğimin

  17. #36
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam, faydasi olur. Son susturucu dogal olarak biraz 'tutucu' olacaktir ama faydasi olacaktir. ama faydasi komple 76mm ve ona gore bir eksoza gore dogal olarak az alacaktir. Ancak en onemlisi 'ses' kafani utulemez. Benim 76mm downpipe ile son susturucum 63.'luk prodrive... Kmlerece yol yapiyorum basimi utulemiyor ki ben fazla eksoz sesine hassasim arac icinde yani sevmiyorum.

    Diger yandan, bizim subarularda 2.0 WRX'te, bir uppipe'da 2 tane de downpipie olmak uzere 3 tane katilzor var. Ben sistemin gerisi orjinalken hepsini teker teker degistererek kullandim. tek tek gittiginde ogle ciddi bir fark goremiyorsun, ama hepsini iptal ettiginde bir de yazilim yapinca fark hissedilir oluyor.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  18. #37

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teknik olarak şöyle düşün bir borudan sıcak sıvı ya da hava geçirmeye çalışıyorsun ama sistemin başının her zaman daha soğuk olmasını istiyorsun. Ama borunun içinin de her zaman dolu dolu akmasını istiyorsun. Hava ya da sıvı bir yere gelip tıkanmaya başlayınca sıcaklık otomatik olarak tahliye edilemediği için her yerde artacak. Kısa aralıklarla basacaksan son susturucuya kadar yapmana gerek yok 76lık boruyu. Downpipe ve orta susturucunun başına kadar yapabilirsin. Ama uzun süreli ve arka arkaya bastığın zaman egt otomatik olarak artacak tahliye edemediğin için. Haa şunu da yapabilirsin 76lık downpipe ucuna tutması için gene 76 küçük bir susturucu ondan sonra cutout ve oem egzoz sistemin. Cutout istediğin zaman açarsın direk en kısa yerden boşalır gider egt problemin kalmaz. İstediğin zaman kapatırsın sessiz sedasız binersin. Cutout yerini flanşlı yaptırırsın muayene zamanı kesip biçme derdin kalmaz çıkartır bir tane kat takarsın muayeneye girer çıkar gene eski sisteme 5 dakikada geri dönersin.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #38
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teknik olarak şöyle düşün bir borudan sıcak sıvı ya da hava geçirmeye çalışıyorsun ama sistemin başının her zaman daha soğuk olmasını istiyorsun. Ama borunun içinin de her zaman dolu dolu akmasını istiyorsun. Hava ya da sıvı bir yere gelip tıkanmaya başlayınca sıcaklık otomatik olarak tahliye edilemediği için her yerde artacak. Kısa aralıklarla basacaksan son susturucuya kadar yapmana gerek yok 76lık boruyu. Downpipe ve orta susturucunun başına kadar yapabilirsin. Ama uzun süreli ve arka arkaya bastığın zaman egt otomatik olarak artacak tahliye edemediğin için. Haa şunu da yapabilirsin 76lık downpipe ucuna tutması için gene 76 küçük bir susturucu ondan sonra cutout ve oem egzoz sistemin. Cutout istediğin zaman açarsın direk en kısa yerden boşalır gider egt problemin kalmaz. İstediğin zaman kapatırsın sessiz sedasız binersin. Cutout yerini flanşlı yaptırırsın muayene zamanı kesip biçme derdin kalmaz çıkartır bir tane kat takarsın muayeneye girer çıkar gene eski sisteme 5 dakikada geri dönersin.
    evet aklımdan geceni soyledın cut out benım için en mantıklısı .Şu anda 13.5 psi da yürüyorum .Merak ettiğim bir konu var 2 oksijen sensörünü iptal ediliyor yazılımla amaç nedir budan birde 1.2 1.3 barda yürüyebilir bir turbo var sanıyorum üzerinde hiç yoksa s70 t5 de 1.2 contta yürüyorum bundaki 18t limiti aşmaan 1.2 barda ayarlasam çok fark edermi.birde eksoz işinide çözdükten sonra ne yapabilrim mesela stok turbo motorla 330 hp vs alınırmı bu araçtan tecrübe eden varmı.Mesela basınctaki 0.1 bar artış kaç hp ye tekabul eder varmıdır bir hesap ı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •