User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
73 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Volvo s60 2.3 T5 soft tune...

  1. #1
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Volvo s60 2.3 T5 soft tune...

    merhaba arkadaslar bıldıgınız uzere s70 t5 aracımı sattıktan sonra corsa 1.3 cdti arac aldım ama alısmıssız volvoya Bır s60 2.3t5 volvo aldım 2001 model 430k da ve arac motor hıc acılmamıs kondısyonu yerınde hıc lpg takılmamıs hıc sanayıye gıdılmemıs hep yetkılı servıste yapılmıs ıslemlerı.Bu aracata suanda yazılım yaptık baya tatmınkar oldu.Buna efaktan hard olmayarak neler yapabılırım arac geartronık bu arada sanzumanı yenı revıze edıldı.

  2. #2
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araştırmadım hiç ama o şanzımanla 300hp uzeri güçlendirme gerekebilir genelde sorun yaşayanlarda hep şanzıman arızası okudum buzamana kadar

    bence düzgün bi komple egzoz ile yazılım tatmin eder 5 silindirin sesi çok başka çıkıyor

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  3. #3
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet sanzumanları problemlı oldugu soylenıyor vede oyle.s60r larda aynı sanzumanı kullanıyor ama ornek olarak 400-500 hp yurutulen aracların orneklerı mevcut ve hatta 2.3t5 yazılımla s60r dan dahada hızlı bır arac o awd den kaybedıyor. S70 T5 de warex vardı ve sesı gercekten harıka ıdı.Ama bu aracın orıjınal eksozunu bozmadan ne yapabılırım dıye dusunuyorum tek basına downpipe iş yaparmı bilmiyorum.76 lık downpipe gerisi 63 lük olsa nasıl olur bilemiyorum.downpipedan sonra cut out taksam nasıl olur onu arastırıyorum.eksoz ve yazılımla 320 hp ye kadar alındıgını biliyorum.Dynoda olcmedık gerçi ölçemeyiz gibi otomatik sanzuman yüzünden ama tahmini suanda 280 hp civarındadır gibi geliyor bana.Fmic cooler -blow off- yapmayi planlıyorum eksoz sisteminde biraz sıkıntılı ve bu specle nelerle yürüyebilecegimi çok merak ediyorum.

  4. #4
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 downpipe dan sonra ortaya kadar 70 lik duz boru ve cut out. downpipe dan sonra 63 luk orta susturucu takilabilir. + yeni yazilim. cokta guzel olur.

  5. #5

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    53
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun hüseyin.. dogru tercih..

  6. #6
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yurtkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun hüseyin.. dogru tercih..
    eyw müdürüm bir yazılım yaptık suanda 290 hp yakındır tahmini yazılımı geliştiriyoz cooler filtre eksozla güzel şeyler çıkıcak insallah

  7. #7
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vtec_2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    76 downpipe dan sonra ortaya kadar 70 lik duz boru ve cut out. downpipe dan sonra 63 luk orta susturucu takilabilir. + yeni yazilim. cokta guzel olur.
    eksoz kombinasyonunda cok kararsız kaldım downpipe 76 lık da gerisi nasıl olsun diye yardımlarınız bekliyorum arkadaşlar

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Huseyin hayirli olsun, 2.3 lt ve basinci acilmis bi arabada bastan sona 76 daha uygun olmaz mi? Sona da s70 e taktigin eksozdan tak devam bence..

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.3 litre arabaya sakın 63 lük egzost falan koyma downpipe da kazandığını geri verirsin. en kötü 70 lik boru ve egzoz 76 lık downpipe dan sonra. Bunun dışında motorunun s70 den farkı yok sadece kollar farklı. Turbolarınız aynı. Basıncın fabrika çıkışı 0.1 bar daha yüksek. Enjektörlerin biraz daha büyük. Şanzımana gelince S60 R şanzımanı ile alakaları yok. S70 T5 şanzımanı ile de alakası hiç yok. S70 şanzımanı adaptiftir ve güçlüdür S60 şanzımanları uzun süreli gitmez. Yüksek güçlere torklara dayanamaz. Egzoz vs yaptıktan sonra basıncın uçacaktır o nedenle kısman gerek tork konvertörü dağılır kendi dağılsa gene iyi şanzımana komple zarar verir. O şanzıman olmasaydı şunu yap bunu yap derdim ama o şanzıman varken bile bile lades olmaya gerek yok.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #10
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.3 litre arabaya sakın 63 lük egzost falan koyma downpipe da kazandığını geri verirsin. en kötü 70 lik boru ve egzoz 76 lık downpipe dan sonra. Bunun dışında motorunun s70 den farkı yok sadece kollar farklı. Turbolarınız aynı. Basıncın fabrika çıkışı 0.1 bar daha yüksek. Enjektörlerin biraz daha büyük. Şanzımana gelince S60 R şanzımanı ile alakaları yok. S70 T5 şanzımanı ile de alakası hiç yok. S70 şanzımanı adaptiftir ve güçlüdür S60 şanzımanları uzun süreli gitmez. Yüksek güçlere torklara dayanamaz. Egzoz vs yaptıktan sonra basıncın uçacaktır o nedenle kısman gerek tork konvertörü dağılır kendi dağılsa gene iyi şanzımana komple zarar verir. O şanzıman olmasaydı şunu yap bunu yap derdim ama o şanzıman varken bile bile lades olmaya gerek yok.
    S60 2.3 t5 in turbosu ben 18t diye biliyorum yanlışım mı var ? yanlışım varsa ilk başta 18 t ye cevireyim turboyu suanda stok basıncla yürüyorum zaten.Sadece yazılım yapıldı ve baya tatminkar oldu su anda yazılımlı bir s70 imiz var ondan 5 boy kadar hızlıyım.

  11. #11
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Huseyin hayirli olsun, 2.3 lt ve basinci acilmis bi arabada bastan sona 76 daha uygun olmaz mi? Sona da s70 e taktigin eksozdan tak devam bence..
    eyw müdürüm yurt dışında satılan bolt on eksozlar bir garip 3 inc diyo down pipe eksoza ve ara borulara 2.5 incc yazıyor o eksozu satmıstım bakalım buna yapacaz birşeyler murattım

  12. #12
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla stockken bile arkadasımın 2 yılda 2 kere revızyona gırdgını bılıyorum ,masraflı keske manuelını alsaydınız
    Elleme Sekelesin...

  13. #13
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 lık downpipe sonrası 70 lik düz boru dedıgım gıbı arabanızı rahatlatır. 63 lük ortaya konucak susturucu alt devirler canlansın dıye demstım.

  14. #14

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amac performans, eksoz komple 76 olsun daha iyi sanki.

    Sanziman ile wikipedia bilgisine gore 420 nm kapasite var, tabi bu degere ne kadar yaklasilirsa sorun ihtimali artar..

    Yani gercekten soft tune da kalmakta fayda var

    Sanzimani S60r degilde, 2.5 awd versiyonlarin sanzimani ile muadil (4 ceker olmasi disinda)

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kontrol ettim evet 18t varmış. Alla alla yaw servis bana ilk çıktığında herşeyi s70 makinesi sadece 2.3 ve enjektör büyük demişti. 2.4 de K24 varmış o da ilginç.

    Şanzıman sıkıntılı olduğu için bence çok fazla zorlama zaten. Bide orjinal basıncında tutacaksanız neden yazılım yaptınız ki onu anlamadım. S70 konusuna gelince S70 şanzımanı çok uzun 4 ileri. Aynı güçte olsanızda geçersiniz gayet normal.
    IN BOOST WE TRUST

  16. #16
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s70 2.3 t5 stok s70 t5 den yavasdır hızlanmaları arada nerdeyse 1 sn var s70 t5 daha hızlı 80-180 arası denedık gorduk gercektende oyle yazılımla toparladık yazılımla basınc acmadık daha az bısı basınc acıp farkı gorucez zaten sımdılık eksoz vs olmadıgından yeterlı geldı orıjınal basınc uzerınden yuruyor arac ortalama

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s60 t5 nasıl s70T5 den yavaş olabilir. Aklın mantığın alıyor mu? Aralarında kilo farkı fazla yok 25hp fazlası var ve şanzımanı daha hızlı ve 5 ileri. Senin aldığın S60 ta sıkıntı olabilir. S60 T5 yazılım ve egzoz ile S60 R kadar yürüyor.
    IN BOOST WE TRUST

  18. #18
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Inertnette karsilastirma sitelerini inceleyebikirsin s60 t5 stok 0-180 15.8 sn dir s70 t5 inki ise 15 sn dir arastirmani oneririm .istersen linkte koyarim bu konuda ve aralarinda 100 kg fark var.s70 sanzumani 4 ileri olmasi bir avantaja dosuyor ara hizlanmalarda

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-180 15 sn de çıkıosa S70 T5 millet boşuna para yatırıo 100-200 7 sn yapmak için. Kafan mı güzel. Otomatik S70 T5 i 8.5 sn nin altında 0-100 kaldırabilmene imkanı yok. Düz olanların fabrika verisi zaten 7.2. Bunlarda en iyi şartlarda elde edilen veriler. Aynı şekilde S60 T5 de o hızlara o kadar çabuk çıkamaz. Araştırmaya gerek yok zaten verdiğin veriler yanlış.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •