User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
48 sonuçtan 39 ile 48 arası

Konu: twin scroll manifold ( bölünmüş manifold )

  1. #39
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mecit abi 25psi falan basıyor sanırım, eleman oem kapak + billet pal + 21 derece avans + 2008cc haliyle 0.82 ar'la 4600 devirde 32psi görüyor, kapak yaptıktan sonra 4400 devir.. Enjektörleri 1600cc ye geçiyor bu arada.

    25 psi a 3600 devir civarında oturuyor boost map i var linkteki konuda dyno üzerinde okunmuş

    Aynen sadece twinscroll ile malesef diyoruz
    stock hacim le (1800cc) 1.8 barı 4500 4600 gibi full boost yapıyor benim araç, bu işlerde ayrıntılar çok önemli yapılan araçlarda herkes kendi düşüncesine göre ve bilgisine göre yapıyor, tecrübe edinilmiş sağlam bir yerden referans alınması gerek.

  2. #40
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Abi sorunun cevabını ben buldum dün işte,

    hacim, egzoz supapları, emme egzantriği, twin scroll ile 1000 devir aşağı geliyor full boost AGU/AEB big port kapakta.

  3. #41
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sorunun cevabını ben buldum dün işte,

    hacim, egzoz supapları, emme egzantriği, twin scroll ile 1000 devir aşağı geliyor full boost AGU/AEB big port kapakta.
    5500 de gelen aracı 4500 e çekmek için yapılan masrafın üzerine fazladan en az 5000TL harcamak gerek o zaman

  4. #42
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Abi sen bahsettiklerini yap, gelecek yıla da o şekle hazırlık, altyapı tamamlarsın bence Ki zaten en güzeli yavaş yavaş sindire sindire

  5. #43
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sen bahsettiklerini yap, gelecek yıla da o şekle hazırlık, altyapı tamamlarsın bence Ki zaten en güzeli yavaş yavaş sindire sindire
    Levent bu proje benim aracın için değil benim aracın durumundan memnunum, konuştuğumuz ekleri yapıp binmeye devam edicem benim araca, konudaki proje ayrı bir araç olacak inşallah, araç tamamen bunun için kullanılacak

  6. #44
    Kts97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul/Yeniköy
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5500 de gelen aracı 4500 e çekmek için yapılan masrafın üzerine fazladan en az 5000TL harcamak gerek o zaman
    Turboyu daha çabuk spool etmek için nos basmayı düşündünüz mü acaba?
    http://www.zex.com/zx/turbo-nitrous-systemhtml/ şu tarz bir sistem işinizi görebilir gibi duruyo.Gerekli switch desteği ile turbo spool yaptığında tamamen devreden çıkabiliyor.

  7. #45
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kts97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyu daha çabuk spool etmek için nos basmayı düşündünüz mü acaba?
    http://www.zex.com/zx/turbo-nitrous-systemhtml/ şu tarz bir sistem işinizi görebilir gibi duruyo.Gerekli switch desteği ile turbo spool yaptığında tamamen devreden çıkabiliyor.
    Evet nos olayınıda çok konuştuk, işin hem kolay hem ekonomik yolu nos, standolen beyin var kolaylıkla kontrol edilebilir, ama bu tarz işlemlerde çok fazla uğraşmak gerekiyor yani methanol ü tolien i nos u hatta direk e85 ile de çalıştırılabilir, şuanki düşüncemiz met ve %20 gibi tolien ile yapabilmek.

  8. #46
    Kts97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul/Yeniköy
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet nos olayınıda çok konuştuk, işin hem kolay hem ekonomik yolu nos, standolen beyin var kolaylıkla kontrol edilebilir, ama bu tarz işlemlerde çok fazla uğraşmak gerekiyor yani methanol ü tolien i nos u hatta direk e85 ile de çalıştırılabilir, şuanki düşüncemiz met ve %20 gibi tolien ile yapabilmek.
    Anladım,ben pompa benzini ile yürüdüğünüzü var saymıştım.Bu koşullarda siz içeriye daha fazla yakıt sokarak değil de içerideki gazı daha hızlı tahliye ederek turboyu doldurmayı amaçlıyorsunuz sanırım.

  9. #47
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kts97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım,ben pompa benzini ile yürüdüğünüzü var saymıştım.Bu koşullarda siz içeriye daha fazla yakıt sokarak değil de içerideki gazı daha hızlı tahliye ederek turboyu doldurmayı amaçlıyorsunuz sanırım.
    Evet aynen öyle, teknik olarak seçtiğimiz ekipmanlarla alt devirlerde hem daha çok hava hemde daha soğuk hava sokmayı amaçlıyoruz, nos haricinde intercooler a sıkılarak soğmasını sağlayan ekipmanlarla gazlar da var, zaten yeterince yakıtla uğraşıyoruz (met ve tolien) dahada karıştırmak istemiyoruz bu durumu.

  10. #48
    esesli_m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu dayanımlı ama konu dışı bmw 318is m42 e30 sıkıstırma stock motor (kol krank std) su an 9.5 dıelım bana alt dewırler canlı olsun kafı yanı 4000 yada 4500 dewır dolu olsun yeterlı aman aman bı gucte ıstemıyorum roll drag yok ne turbosu kullanılmalı ??? sımdıden tesekkurlerr...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •