User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: Biturbo Nasıl yapılır ?

  1. #20
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Be senin yerinde olsam daha küçük bir turboyu ilk turbo olarak kullanırdım zaten devirbandın kısa 5000 çeviriyorum diyorsun.

    1500 maksimum 2000 lerde doldurmaya başlayan bir turboyu ilk turbo olarak kullanabilirsin turbonun gücünden daha uzun süre faydalanırsın.
    Kusura bakma gece gördüm yazamadım , küçük turboyu öne koyarsak , gazın akışını yavaşlatmaz mıyız acaba ?

  2. #21
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadık amarok un turbo sistemi komple al kes biç arabaya tak
    En az yer kaplayacak çözüm
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  3. #22

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amarok turbosu baya mantıklı hemde bi turbo güzel firkir abi, Yalnız turbo geçişleri mekanik mi çalışıyor yazılımla mı

  4. #23
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadık amarok un turbo sistemi komple al kes biç arabaya tak
    En az yer kaplayacak çözüm
    Tamamda , küçüğünü bile dolduramam.

  5. #24
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu amarok turbosunun ölçülerini bilen varmı?
    ayrı ayrı inducer ve exducer değerleri falan.
    ilgimi çekti nedense
    If you have no LAG, you have no turbo..

  6. #25
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamda , küçüğünü bile dolduramam.
    Bir 2.0 hdi olaydı ne doldururdu

  7. #26
    ErenDurmus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam araba 5 bin devir dönüyor boost 3 binde geliyor 3250 de oluyor kimi zaman bu. .1560 cc hacim var.
    3 binde 0.8 barla başlıyorum, düşüncem şehir içi için. EGT için methanol kit kullanıyorum ciddi fark ediyor hem iat de hem egt de.
    Araçta ne turbo var 3k cok geç gibi dizel için ?

  8. #27
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErenDurmus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçta ne turbo var 3k cok geç gibi dizel için ?
    1749 hibrit. Normalide 3 binde geliyordu.

  9. #28
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin o turbonunda standardınında 3 binde gelmesi mantıklı değil. kaç defa bindiysem her defasında bindiğim 1.4 hdiler en geç 2000d/d gibi doluyor 2500de peakliyordu ki bunlar hep şirket vari 300-500 bin kmdeki arabalardı. bence sen önce motorunu bi aç bak. uzun süre bineceğim diyorsan. amarok işi çok güzel. pd160ta benzer bi sistem kullanılsa neler ortaya koyar çok merak ediyorum.

  10. #29
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin o turbonunda standardınında 3 binde gelmesi mantıklı değil. kaç defa bindiysem her defasında bindiğim 1.4 hdiler en geç 2000d/d gibi doluyor 2500de peakliyordu ki bunlar hep şirket vari 300-500 bin kmdeki arabalardı. bence sen önce motorunu bi aç bak. uzun süre bineceğim diyorsan. amarok işi çok güzel. pd160ta benzer bi sistem kullanılsa neler ortaya koyar çok merak ediyorum.
    Benim maf sıkıntılı heralde Sökünce altlar dumanlı üstler yok , takınca altlar sağır üstler dumanlı. En iyisi cumartesi yazılım yapayım ben.

  11. #30
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mafta etki ediyor buna basınç kaçaklarıda. manifoldları bi kontrol edersen güzel olur. bu arada arabada 1749 ve meth var ama yazılım mı yok?

  12. #31
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kusura bakma gece gördüm yazamadım , küçük turboyu öne koyarsak , gazın akışını yavaşlatmaz mıyız acaba ?
    Çok küçük turbo takarsan sıkarsın tabi zaten maksimum 5000 devir çevirdiğin motorda 3000 de doldurmaya başlaması da garip daha aşağılarda olması lazım 2000 lerde dolmaya başlayıp motorunu tıkamayacak bir turbo bulunabilir araştırmak lazım.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  13. #32
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mafta etki ediyor buna basınç kaçaklarıda. manifoldları bi kontrol edersen güzel olur. bu arada arabada 1749 ve meth var ama yazılım mı yok?
    Evet , Zaten arabayı 100 den 200 e çıkıp sonra sanayiye gitmek için kullanıyorum. Basınç kaçağı yok hatta 999 kere kontrol ettim. En son conta yaktı egzoz manifolduyla uğraştım biraz..

  14. #33

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye mersin
    Mesaj
    2
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar iyi formlar.. d14a4 motora turbo besleme için piston tavsiyesi ve nereden temin edebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

  15. #34
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mafta etki ediyor buna basınç kaçaklarıda. manifoldları bi kontrol edersen güzel olur. bu arada arabada 1749 ve meth var ama yazılım mı yok?
    kanki bu arada arabam orjinal turbosuylada o devirlerde geliyordu. 1.7 basıyordu.

  16. #35
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu resmi buldum daha önceden benimde kafamda böyle bişey vardı ama uğraşmaya zaman bulamadım burada valfler var bunlar sırayla açılıp kapanıyor büyük ihtimallede devirle yada basınç durumuna göre çalışıyor ama elde bunu yapmak biraz uğraştırır ama doğru turboları ve o mekanizmayı arabaya koyacak yeri bulmakta en önemli handikaplarından
    http://i3.imgiz.com/rshots/7420/opel...20_640x360.jpg

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •