User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: 2 ayda 2 turbo bozulması ?

  1. #1
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2 ayda 2 turbo bozulması ?

    Merhaba arkadaşlar arac volvo s60 t5 Dpwnpipe-Filtre-Yüksek Ateşleme Kiti-Warex-Yuksek Basınc için N75 upgrade-ve custom yazılım var aracta.Yurt dışından aldıgım kinugawa marka turbom gecen ay dagıldı 2 ay içersinde,yerine hybrid turbo yaptırdım td04hl 16t nin pallerini büyüttüm 19t pal takıldı ve bügünde hybrid turbom 3000 km olmadan dagıldı ve beyaz duman verdi.Arac 3 vites 1.4 peak 1.1 cont 4 viteste ise 1.6 peak 1.4 cont yürümekte sizce bu turbo aracamı yetmiyor yoksa bu turbolar için bu basınc mı yüksek ? Td04hl serisi için ?Arac yaklaşık 330 hp

  2. #2
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazilimsal bir hata var bence ortada

  3. #3
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılımdan yağ basıncı yanlış ayarlanmıştır...

    Yağ ısını, Eksoz gaz sıcaklığını iyi takip et.. AŞırı ısıdan turbo içindeki yağlama yetersiz kalıyor..

    Yağını veya turbonu daha iyi soğutmalısın

  4. #4
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılımdan yag basıncını kontrol edebılme sansım varmıdır obd 2 den veya baska bır yolu varmıdır ? anlamadıgım olay her vıteste nasıl farklı basınc verıyor arac ? 3 vıtes farklı 4 vıtes farklı arac geartronıc denen bır sanzuman var yazılımı aldıgım fırmada yurt dısında volvo yapan unlu bır fırma burda bır turlu yazalımı yapamadık turboyu daha nasıl iyi sogutabılırım aracın oem yag sogutucusunu değiştirerek mi zaten cok sıcak çalışan bir araç

  5. #5
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aftremarket extra yağ soğutucu kitler var. İyi yağ kullanmanda önemli.

    her vitesin basıncı ayarlanabilir.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #6
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doğru oil restrictor'u kullanıyor musunuz?

  7. #7
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru oil restrictor'u kullanıyor musunuz?
    oem volvo nun kendi oil restrictor kullanıyorum.

  8. #8
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ivedik caddesinde birkaç ay önce görmüştüm sağlam sıkıyordu siyah bi s60 o arac mı ? geçmiş olsun

  9. #9
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tsk ederin 07 plaka aracim benim olma ihtimalim cok yuksek (; ben genelde volvocular sakin giden insanlarsir emekli geneli zaten (;

  10. #10
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşimin yogunlugu nedeniyle araç ile ilğilenemedim bugün turbo takıldı ve ben gittim teslim aldım aracı.Bov dan yag geliyor eski turbo mil kestiğinde yag basmış intercooler i sökmek bu araba bir ölüm bunu araç üzerinde temizleyebilirmiyim.Birde tam basınçgeldiğinde araba patırdıyor büyük ihtimal bujileride yağlamış.İntercooler i temziletmelimiyim sökmeden temizlenirmi birde usta zamanla o yağ gider dedi eksozdan sorun etme o kadar dedi.Sizce ne yapmaliyim

  11. #11
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    söküp tinere yatırıp temizlemeden eski soğutma performansına geri döndürmen çok zor.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volvoda sadece downpipe egt yi düşürmek için yetmez. Bütün modellerinde aynı sorun var volvonun. Komple egzoz yapmadığın sürece bu problemi yaşarsın basınç açtığında. Yağ basıncını da kontrol et ayrıca.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #13
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Volvoda sadece downpipe egt yi düşürmek için yetmez. Bütün modellerinde aynı sorun var volvonun. Komple egzoz yapmadığın sürece bu problemi yaşarsın basınç açtığında. Yağ basıncını da kontrol et ayrıca.
    Aracta downpipe ve sonrası komple 76 lık krom boru sonu warex başka warex harici susturucu yok araçta

  14. #14
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buğün komple intercooler -coolerboruları-kelebek-sökülerek benzinle yıkandı hepsi içindeki yag temizlendi.Yeni turbodan sonra ilk marş eksoz komple yag dolmuş ...

    https://www.facebook.com/10000854455...0/?pnref=story

  15. #15
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka senin araban cok büyuk ihtimalle rotarda buda sana asiri egt olarak geri dönuyor ve turbolari bozuyor bi egt alarak takip etmen lazim ona göre biraz yakit biraz avansla cözülebilir.

  16. #16
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar afr ve boost vıdeosunu cektim hızlanırken birde volvonun kendi programından log goruntusu aldım bu basmalarımda yorumlarınızı beklıyorum avans gozterıyor sanırım ateşleme derecesı dediği basıncın her viteste farklı olması sebepınıde anlayamadım wasgateden kısıyorum ılk 3 vıtes oluyor actıgımda 4 viteste cok basıyor Araba sanki birşey sıkıyor gibi bir his geliyor bana sankiden eskiden böyle değildi






Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •