User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
23 sonuçtan 20 ile 23 arası

Konu: GTB2060VKLR için DownPipe ölçüleri

  1. #20
    emre2blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Mesaj
    539
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arda egzoz kısmını komple değiştirmek mümkün mü. Yani "exhaust housing" kısmı başka bir turbo ile değiştirilebilir mi? Kesip düz birşeyler bağlamak istemiyorum. Onun yerine Düz girişli birşey bağlanamaz mı?

  2. #21
    emre2blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Mesaj
    539
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Turbonun Şeklini böyle beğendik, ama bir problem var. Dediler ki, Turbonun yağ çıkışı bloktaki yağ girişinden yukarıda olmak zorunda, Turboyu çok aşağıya yapamazsın. Ona göre baktım resimlerde görünmüyor ama, burada bir problem yok. Sorun şu. Turbo Mercedesin motorundayken yağ giriş/çıkışı, su girişi yere bakıyormuş. Yere paralel yani. Şimdi bizim bu pozisyonda motor bloğuna paralel ve yere dik duruyor. Sulama ve yağlama açısından ne tür problemler çıkar.

  3. #22
    oss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2016
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [IMG][/IMG]

    iyi günler konunuzu okudum başarılar diliyorum şimdiden

    yağ kanallarını görmedim ama resimdeki turboyu saat yönünde bağladığınıızı varsaysak yağ kanallarının pozisyonu nasıl olur ?

    bu şekilde birazdaha yükselir belki emeginize sağlık

  4. #23
    emre2blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Mesaj
    539
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu anda yağ kanalı problemi kalmadı. Turbo Giriş tarafında alüminyum kafesi jetledim, yedim. Vites kutusunda parça vardı bağlamamı engelliyordu. Onu jet ile kestim. VNT kontrolcüsünün posizyonu radyatör fanına çarpıyordu onu 7cm ileri aldım. Turbonun yağ kanallarını alta bakacak ve kartere rahatça akacak yüksekliğe getirince VNT kontrolcüsünün posizyonu değişiyordu Emme Alüminyumuna bağlı olduğu için. Ona yeni bir bağlama aparatı yaptım. Emmeyi çevirdim. Ohh şimsi herşey yerine oturuyor.

    PS: Bugün 6 kamyon Malzeme taşıdım. Fabrikamız taşındı. en azından ayın 5'ine kadar ciddi birşeyler yapamayacağım. Bütün fabrika yeniden kurulacak. deli iş var. Arabada garajda duruyor şimdilik.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •