konuyu yeni gördüm.
bujilere bakın diyorum bende.kapaktan,subaptan yağ aldığı için patırdayan,yağ eksilten bir motorum vardı benimde.rölanti düzensizdi.subap ayarından sonra düzeldi,~2000 km sonra daha kötü hale geldi.
turbodan gelebilir yağ.yada subap veya kapağında bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum bende
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
Turbo motoru tekletecek kadar yağ verseydi afr de problem çıkarırdı arkadaş afr normal diyor
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Yok AFR motor ısınınca sapıtıyor. Onu diyen arkadaş AFR saatinin bozuk olabileceğini söylemişti. Bozuk olmadığını söylemiştim.
Ancak motor ısınınca Araç 10-17 değerleri arasında gitmeye başlıyor ve araç belli bir zaman sonra stop ediyor.
Turbo değişince sorun çözülecek kesin.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Sıkıştırma turbo olduğundan değişti stock motor değil o yüzden turbo çıksada stock yazılımda yapılsa o iş çözülmez
Tüm hortum tertibatı ve turbo elden geçilecek gibi duruyor
Ben bu şekilde denerdim ufak şeylerede bakılmalı genellikle hep umuldadık unutulan parçadan yapar
Çıkan turboyuda bir baktırın ne olmuş ne olmamış belki turbonun bir suçu yoktur
Sorun başka yerdedir boşuna para harcamayın k20 gibi değil malesef bu motor çok hassas inş
Daha büyük şeylet çıkmaz
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Sökmeye başladık. Sorunu buluruz inşallah
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Kolay gelsin allah yardımcınız olsun
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Sorunlarımız belli oldu. Turbonun milinde oynama var. Zaten korkunç yağ veriyordu. Yağ eklemeyi ihmal etmiyordum ancak pistonlarım ve subaplarım yarayı almışlar arada derede. 5-6 seneymiş ömürleri. Piston eteklerinde krapaj var. 87.5 mm yeni piston takımı alacağım. Emme ve egzoz subaplarım değişecek. Çok şükür krankta hiçbir problem yok. Turboyuda büyük ihtimal precision 6466 seçeceğim. Artık amaç 900hp yapmak olacak.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
çok iyi gitmiş
ne kadar iyi yapılırsa yapılsın iyi malzeme kullanılsın araç 3 yıl dayandı ise zaten görevini layiki ile yapmıştır
7 sene az buz değilmiş
turboyu sene aşırı söküp baktırmak gerek böyle custom işlerde ki en azından böyle bir masraf açmadan müdahale etmek adına senin tecrüben biizm tecrübemiz oldu
kolay gelsin en başta turbo demiştik ama kanser her yere dağılmış kurtarılanlar kar yinede.
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)