User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: mcs r53 hakkında

  1. #20
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pesimist206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ++++


    bnce 19 luk kasnak asırı yorar aracı 17 lık yeterlı , alta cai olmassa olmazı , bu işlemler beklentılerını karsılayacaktır ztn mcs ye ne yapsan yarıyor =)
    AÇıkçası filtrelerin flow değerlerini bilmeden.. Geçirgenlik vs bilmeden yorumlamak yanlış.. Costum bir kit çok daha iyide olabilir..

  2. #21
    pesimist206 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    31
    Şehir
    ist /b.evler
    Mesaj
    1.107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AÇıkçası filtrelerin flow değerlerini bilmeden.. Geçirgenlik vs bilmeden yorumlamak yanlış.. Costum bir kit çok daha iyide olabilir..


    abı ben aracıma uyguluyorken epey olctum bıctm k&n typoon kullananlarda cok memnun olduklarını dıle getırdıler , cooper s asırı ısınan bır arac ve fıltrede motora cok yakın custom bır kıt yapılsa bıle motor sıcaklıgının ayrılması ıcın bır kazan yapılmalı altada ztn bunu yapmıs,geçirgenlige gelınce altann fıltresı ztn sunger tek sorun ıslanması durumnda olusuyor oda ztn fıltrenın yukarda olmasıyla cozumlenmıs bırde en buyuk dayanagım altanın sadece mini için uretım yapıyor olması bnce onlarda en az bzm kdr dusunmuslerdır =) yanı en azndan ben boyle bılıyorum
    34 EM 123

    AÇIKEL otomotiv... JANTMAX ..

    hep bızımlesın ALP GUNAYDIN 34 DUJ 43 ..

  3. #22
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UmuT DoGaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu Methanol kit nedir acıklayabilir misiniz ?

    emmeden basıldığında sıvı halden buhar hale geçerken ortamdan ısı enerjisi çekerek sıcaklığı düşürür, vuruntuyu engeller ayrıca tabiki yanmasındanda belirli avantajlar sağlanır yüksek güçler yüksek saflıktaki methanolle çıkarılabilir
    körler sağırlar

  4. #23
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Rckid sorun yok Methanol ve su hiçbir ZARAR Vermez güvenle sıkabilirsin stock turbo bir arabanda bile ama methanol e göre ayar ayapılırsa bitrtttiğinde depondaki methsu ozaman zarar verebilir

    bakın 19 luk kasnak dedim üstüne methanol Dedim üstüne yazılım Dedim baqın beyler ciddi güç istiyorsanız gerçekten piggyback yada standalone birseye geçmeniz gerekiyor gerçekten Methanolumu basarım yanma odam soğur ona göre bazı etkenlerinde yardımıyla (örn intake Temp). Programı yaparsınız gayette güzel olur intake temp göz önüne alınarak arabanız cidddi biçimde koruna bilebilir

    filitre kitine gelince cidd kötü yerde duruyor okeyde minicikler arabasına kıyamadığı için çok daha güzel bitr hava girişi yapabilirler camın sol önüne ozaman çok ta güzel olur
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #24
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iat düşürsek bile 19 luk sc için zararlı değil mi? zaten çok bir basınç farkı yaratmıyor risk almaya değer mi?
    filtre için projen nedir deneyelim?
    YouTube
    DR.ECU

  6. #25
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cam onu sol yagmur izgarasina orciari scoop var cokta faydali oluyor
    alta yada kn kitleri bir yana en guzel kutu JCW kit , aciyorsun demin bahsettigim izgaraya denk gelen bolumunu , soguk hava yagiyor oradan filtreye : )

    ozgun 19 un birde kayis koparma sorunu var , net bir sekilde hic bir kayis dayanmiyor ve kayis ayni zamanda su pompasinada bagli , kopmasi durumunda aniden neler olabilecegini dusun.. krank ve alternatorun degismesine de karsiyim . krankin orjininde damper de var hem

  7. #26
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iat düşürsek bile 19 luk sc için zararlı değil mi? zaten çok bir basınç farkı yaratmıyor risk almaya değer mi? filtre için projen nedir deneyelim?
    sc hep ısınır sen sanıyormusunki 17 gazlarken ısınmıyor

    filitre kiti basit ama biraz plastik işçiliği gerektirir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #27
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam bende başka bişi demiyorum ki zaten dandik meret iyice kasmaya gerek var mı kayışı filan sence?

    jcw kit inde s lerde pek bir esprisi yok gibi.. çünkü o kapakçık tps ile açılıp kapanıyor o tesisatı çekmek zaten gereksiz hatta olup olmayacağını bile bilmiyorum sürekli açık kalınca da zaten altanın kitindeki kutudan pek bir farkı kalmıyor

    en iyisi turbo yapalım dimi
    YouTube
    DR.ECU

  9. #28
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cam onu sol yagmur izgarasina orciari scoop var cokta faydali oluyor
    alta yada kn kitleri bir yana en guzel kutu JCW kit , aciyorsun demin bahsettigim izgaraya denk gelen bolumunu , soguk hava yagiyor oradan filtreye : )

    ozgun 19 un birde kayis koparma sorunu var , net bir sekilde hic bir kayis dayanmiyor ve kayis ayni zamanda su pompasinada bagli , kopmasi durumunda aniden neler olabilecegini dusun.. krank ve alternatorun degismesine de karsiyim . krankin orjininde damper de var hem
    benim anlamadığım siz devir sewiorsunuz çevirirseniz kopar kayış
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #29

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim anlamadığım siz devir sewiorsunuz çevirirseniz kopar kayış
    devir cevirmeden boost gelmiyor, 19 bariz sekilde isinmakla beraber cok o supercharger i over rev yapiyor. Kaldiki 17 ile cok bir boost farki yok eski denemelerde ayni ekipmanlar olan bir cok mini ile denedim 19 luk kasnakli eger gercekten ise yarasaydi daha önde yer alirdi. 17 lik kasnakla 2 senede bi kayis koptu o da uzun süre kullanmaktan, uyardilar kopar bu degistir diye korfeze gitcez diye ugrasamamistim : )

  11. #30
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben TR sınırları içerisinde chip ile elde edilmiş bir başarı göremedim cooperSlerde.. Piggybackler denendi (FIC , TSI ) onlardan da verim alınamadı. Zaten araba çok çabuk ısınıyor, yağı da apayrı şekilde ısınıyor. Başarılı olan bir uygulama görmediğim sürece de , işletiminin sorunlu olduğunu düşünmeye devam edicem aynı colt czt gibi ..
    Orjinal beynini maplemek yerine piggyback yapmanın tek mantıgı, ya orjinal beyne istenilen yaptırılamıyordur (bu bilgi yetersizligi veya beynin istenilen verileri yapamaması) yada aracın orjinal beynine mudahale edilemiyor olmasıdır. Cooper S lerde bana sorarsanız yukarıda solediklerimin hiçbirisi yok. Cooper S lerde EGT sorunu dısında map problemi oldugunu dusunmuyorum. uzerindeki siemens beyin gayette basarılı ve uygulamaya izin verebilen bir beyin. İyi calısılmıs bir dosyayla hiçbir sıkıntı yasancagını dusunmuyorum.

  12. #31
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SC yi over rev nedemek
    kimse kusura bakmasında burdaki gibi kazmaca yüklenen mini az var yurt dışında AAAA ÇİP yaptım süperr HAT aa kırıldı işte herşey al tak ile olmuyor bir çok insan aa arıza yaktı e yakar over boost oluyor çipte bunu kaldıramıyor süper oluyor
    Merhanolsuz miniye binilmezTR de bu bir gerçek

    peki 19 luk kasnakla gergide satılıyorneden kimse onu almıyor 450$ diğe olabilirmi acaba ?


    @erh over boostu çözemiyorsun malesef ben çözenini görmedim 2 barlık map sensoru var arabanın üzerinde 1 vacum 1 boost 1.10 dan sonra yakıyor direk aytrıyetten çip yapıp ta kırılmayan mini sayısı baya az en kötü 1 kere yada 2 kere buji kırmışliği vardır
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #32

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SC yi over rev nedemek
    kimse kusura bakmasında burdaki gibi kazmaca yüklenen mini az var yurt dışında AAAA ÇİP yaptım süperr HAT aa kırıldı işte herşey al tak ile olmuyor bir çok insan aa arıza yaktı e yakar over boost oluyor çipte bunu kaldıramıyor süper oluyor
    Merhanolsuz miniye binilmezTR de bu bir gerçek

    peki 19 luk kasnakla gergide satılıyorneden kimse onu almıyor 450$ diğe olabilirmi acaba ?


    @erh over boostu çözemiyorsun malesef ben çözenini görmedim 2 barlık map sensoru var arabanın üzerinde 1 vacum 1 boost 1.10 dan sonra yakıyor direk aytrıyetten çip yapıp ta kırılmayan mini sayısı baya az en kötü 1 kere yada 2 kere buji kırmışliği vardır
    Simdi o konuyla ilgili yaziyi tekrar bulamayacagim.. icindeki sürtünmeyle alali belli bir devirin uzerinde verimli olmadigi yazilip cizilmisti bunun hesaplamalari mevcuttu da herneyse. Benim aracim ne ariza isigi yakti nede motorla alakali herhangi bir parca kirildi. Kazmaca yaptigim tek sey ilk hava filtrem ve stoplari karartmamdi. Tek kırdıgım sey spiral di. Methanol suz mini ye yaklasik 5 sene bindim evet bazen ısıdan dolayi aracin yavasladigi kesin ama methanolsuz binilmez diye bir kavram da yok bence. Aracim 120.000km civarinda satildi ve o saate kadar sadece benzin pompasi yüzünden stop etti. Cok azicik bir boost artisi ve bol ısı için evet 450$ verilmesi pek mantıklı degil.

    Overboost meselesini bende cozememistim ama her zman yakmıyordu. Ozgun benim mini ile alakali zdigim seyleri digerleriyle karistirmassan sevinirim.

  14. #33
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinal beynini maplemek yerine piggyback yapmanın tek mantıgı, ya orjinal beyne istenilen yaptırılamıyordur (bu bilgi yetersizligi veya beynin istenilen verileri yapamaması) yada aracın orjinal beynine mudahale edilemiyor olmasıdır. Cooper S lerde bana sorarsanız yukarıda solediklerimin hiçbirisi yok. Cooper S lerde EGT sorunu dısında map problemi oldugunu dusunmuyorum. uzerindeki siemens beyin gayette basarılı ve uygulamaya izin verebilen bir beyin. İyi calısılmıs bir dosyayla hiçbir sıkıntı yasancagını dusunmuyorum.
    Ozgununde bahsettiği gibi basınç gördüğü zaman beyin ne yapacağını şaşırıyor. Yazılımsızlardan pek farkı yok açıkçası .. dün şahit olduğumuz kırılan bi mini de de 10.9 afr tutturulmuş (340cc ile %90 duty cycle) , knock yoktu deniyor ama araba ısınıyor ve kırılıyor.. Yazılımsızı avansla geziyor ama kırılmıyor.

    Sistem orjinal ekipmanlarıyla çok başarılı olabilir , bolt onlara iyi cevap veriyor olabilir ama bir çizgiyi geçince işler tam tersine dönüyor ..

  15. #34
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir arkadasımdan gelen deneyim ve izlenim..

    yazıyı yazan arkadasın aracı

    2006 auto mcs - 17 kasnak + Cai + alta v1 IC + SS header + SS kat + JCW egzoz

    Bahsi geçen Sinan ın aracı ise 2005 manual MCS * 17 kasnak + IC + cai + Header + egzoz + superchips


    aynen yazdıkları ..


    "Dükkandan çıktım, yolda ara sıra tam gaza geçtiğimde yani WOT pozisyonunda (wide open throttle) pek sorun yok, 700-800 maks oluyor. Ne zamanki 3 ve 4 gibi iki vitesi arka arkaya WOT bitiriyorum, o zaman 900-920ye dayanıyor EGT göstergesi.

    TEM'de Sahrayıcedid'e yaklaşırken 200-210 civarı artık 5ten 6ya atayim dedim, direksiyondaki düğmeye dokunmamla birlikte devir düşüp vitesi atarken bir anda sarı DSC ışığı da yandı. İlk kez oluyor.. Sinan, onda da olduğunu söylemişti, geçen pistte konuştuğumuzda... Performansta bir şey yok, sadece o lamba o an sönmüyor, içeriden DSC on-off yapsan da. Sinan durunca kontak aç-kapa yapıyormuş, ben de denedim çare oldu. Bu arada DSC gerçekten devre dışı kalıyor gibi, bizim burada küçük bir tünel var Ethemefendiye çıkan, orada arkayı tatlı tatlı bıraktı araba, DSC olsa o kadar bırakamazdı. "



    haydi bakalım çık işin içinden çıkabilirsen .. Overboost durumu 19 ve üstü küçültülmüş kasnaklarda oluyor sadece. Bu arabada tek bildiğimiz güvenlik önlemi ise limit bir değer üstüne çıkıldıktan sora direk DSC yi iptal etmesi .. Safe mode a da geçiyorsa artık avasn ı geri mi çekiyor ne yapıyor meçhul bir durum söz konusu..

  16. #35
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Simdi o konuyla ilgili yaziyi tekrar bulamayacagim.. icindeki sürtünmeyle alali belli bir devirin uzerinde verimli olmadigi yazilip cizilmisti bunun hesaplamalari mevcuttu da herneyse. Benim aracim ne ariza isigi yakti nede motorla alakali herhangi bir parca kirildi. Kazmaca yaptigim tek sey ilk hava filtrem ve stoplari karartmamdi. Tek kırdıgım sey spiral di. Methanol suz mini ye yaklasik 5 sene bindim evet bazen ısıdan dolayi aracin yavasladigi kesin ama methanolsuz binilmez diye bir kavram da yok bence. Aracim 120.000km civarinda satildi ve o saate kadar sadece benzin pompasi yüzünden stop etti. Cok azicik bir boost artisi ve bol ısı için evet 450$ verilmesi pek mantıklı degil.

    Overboost meselesini bende cozememistim ama her zman yakmıyordu. Ozgun benim mini ile alakali zdigim seyleri digerleriyle karistirmassan sevinirim.
    onurcan arabanda ne vardı 15 yada 17 biliyorum ? kastak egsozt baska ? 19 kasnak alt üst kasnakların yokttu dimi ? eee ozaman ne arızası yakmayı bkliosun 1.2 diyorum sen ne diyorsun bana adam beygir almak istiyor napıcaksın bukadarmı diceksin ? kapak işeletttinmi oversize subab taktınmı tepkilerini biliyormusun büyük kelebek taktınmı ısı artışıının %6 oranında düşürdüğünü biliyormuydun ?

    bak o araba baslı başına yanlış bir dizayn bence r56 onun için motoru değişti diebiliriaz hatta bir makalede bu yazılmıştı olaylar çıkmıştı hatırlıyorum
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #36

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim arabamda ne oldugunu cok sayili insan biliyor. Evet alt kasnak takmadim niye? damperi yok. Auto drom gibi br pistte garanti kıracagimi biliyordum dampersiz + kayis kopacagini da cok iyi biliyordum. Kapak isletmedim satin aldim subaplarla beraber, büyük kelebek takmadim cunki geri kalani genisletmeden cok bir verim alinmiyordu istersen arabanin geri kalan kismi icin ozelden mesajlasiriz.

    Evet kotu bir dizayndı, 10 senelik bir motoru supercharger ekleyip sunmak zaten hic bir zaman basarili olan bir hamle olmadi. 5 sene bu araci gelistirdim ve yaristim iyi yada kötü her günüm bu arabanin tepesinde gecti lütfen bilmek yada bilmemek kelimelerini bu anlamda kullanmayalim.

  18. #37
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ölçtürdünmü kaç beygirdi
    hangi marka kapak aldın ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #38

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir arkadasımdan gelen deneyim ve izlenim..

    yazıyı yazan arkadasın aracı

    2006 auto mcs - 17 kasnak + Cai + alta v1 IC + SS header + SS kat + JCW egzoz

    Bahsi geçen Sinan ın aracı ise 2005 manual MCS * 17 kasnak + IC + cai + Header + egzoz + superchips


    aynen yazdıkları ..


    "Dükkandan çıktım, yolda ara sıra tam gaza geçtiğimde yani WOT pozisyonunda (wide open throttle) pek sorun yok, 700-800 maks oluyor. Ne zamanki 3 ve 4 gibi iki vitesi arka arkaya WOT bitiriyorum, o zaman 900-920ye dayanıyor EGT göstergesi.

    TEM'de Sahrayıcedid'e yaklaşırken 200-210 civarı artık 5ten 6ya atayim dedim, direksiyondaki düğmeye dokunmamla birlikte devir düşüp vitesi atarken bir anda sarı DSC ışığı da yandı. İlk kez oluyor.. Sinan, onda da olduğunu söylemişti, geçen pistte konuştuğumuzda... Performansta bir şey yok, sadece o lamba o an sönmüyor, içeriden DSC on-off yapsan da. Sinan durunca kontak aç-kapa yapıyormuş, ben de denedim çare oldu. Bu arada DSC gerçekten devre dışı kalıyor gibi, bizim burada küçük bir tünel var Ethemefendiye çıkan, orada arkayı tatlı tatlı bıraktı araba, DSC olsa o kadar bırakamazdı. "



    haydi bakalım çık işin içinden çıkabilirsen .. Overboost durumu 19 ve üstü küçültülmüş kasnaklarda oluyor sadece. Bu arabada tek bildiğimiz güvenlik önlemi ise limit bir değer üstüne çıkıldıktan sora direk DSC yi iptal etmesi .. Safe mode a da geçiyorsa artık avasn ı geri mi çekiyor ne yapıyor meçhul bir durum söz konusu..
    ben sadece cok sogukta aynı durumla karsı karsıya kalıyordum dsc kendini iptal edip CAN hatasi veriyor ve o an fark ettigim kadariyla arabayi zengine cekiyior cunki benzin sarfiyati yaklasik 1.5 katina cikiyordu.

    edit:klavye hatalari

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •