User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
53 sonuçtan 39 ile 53 arası

Konu: Colt CZT için turbo

  1. #39
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dewam etttilerim Sor
    Abi çok geç gelmeyip stok internal ile sağlıklı şekilde kullanabileceğimiz turbo tavsiyen nedir. Twin scroll yapıp hangi turbo olabilir mesela. Twin scroll yaparsak manifolt değişecek baska değişmesi gereken bişi varmı ?.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  2. #40

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serkan bey geç gelmekten erken kasıt spool etme durmumu? stok internal ise üzerinde bulunan tf035 kodlu turbodan daha yüksek basınç almayı kastediyosunuz sanırım. twin scroll ise bahsi geçen hybritleme olayı sanırım . benimde bilgim sınırlı konuyu takip ediyorum.iyi forumlar.

  3. #41

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde özgün beyin dediği mafless uygulaması var sanırım maf/map değişimiyle alakalı ama onuda tam olarak bilemiyorum.

  4. #42
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozan kayahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    serkan bey geç gelmekten erken kasıt spool etme durmumu? stok internal ise üzerinde bulunan tf035 kodlu turbodan daha yüksek basınç almayı kastediyosunuz sanırım. twin scroll ise bahsi geçen hybritleme olayı sanırım . benimde bilgim sınırlı konuyu takip ediyorum.iyi forumlar.
    Mrb adım erkan . Spool etme olayı evet. Tf035 den çok geç dolmayan vede tf035 den daha fazla güç elde etmeyi umduğumuz farklı bi turbo hybrit leme değil. Twin scroll turbonun manifold yapısı bizim turbolarımız single scroll bu ts teknolojisi sayesinde daha erken doldulabiliyor torbo forumda detaylı konular mevcut.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  5. #43

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mrb adım erkan . Spool etme olayı evet. Tf035 den çok geç dolmayan vede tf035 den daha fazla güç elde etmeyi umduğumuz farklı bi turbo hybrit leme değil. Twin scroll turbonun manifold yapısı bizim turbolarımız single scroll bu ts teknolojisi sayesinde daha erken doldulabiliyor torbo forumda detaylı konular mevcut.
    çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için saygılar

  6. #44

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özür dilerim Erkan (dikkatsizlik)

  7. #45
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi çok geç gelmeyip stok internal ile sağlıklı şekilde kullanabileceğimiz turbo tavsiyen nedir. Twin scroll yapıp hangi turbo olabilir mesela. Twin scroll yaparsak manifolt değişecek baska değişmesi gereken bişi varmı ?.
    biraz gç oldu cvp özür dilerim stock 300 üstü sikinti

    ben olsam forester single scrool turbo kullnrım program ile erken dolmayı sağlayabilirsiniz

    çok zorlar ise wrx takabilrisin
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #46
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz gç oldu cvp özür dilerim stock 300 üstü sikinti

    ben olsam forester single scrool turbo kullnrım program ile erken dolmayı sağlayabilirsiniz

    çok zorlar ise wrx takabilrisin
    Ozgun abininde dedigi gbi 300 ustu sikintili birde baski bulmak dert bronz pek saglikli degl twin scroll ufak turbo ne varki abi bide zaten single scroll mecburi degilmi
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  9. #47
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    agbi imkan varsa gtx2863 ar 64 bakabilirsin önerebilirim

  10. #48
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu biraz eski ama birsey sormak istiyorum.
    tf035hm-13t-6 (iveco 2.8 daily) kodlu bir turboya, td04 un emme salyangozu ve pervanesi swaplanip hybrid bir turbo elde edilebilir mi?
    emme pervanelerinin ic caplari ayni, ic cap dedigim pervaneye giren mil in capi ayni yani.
    ama td04 un emme salyangozu tf035 in govdesine direkt takilabilir mi onu bilmiyorum..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  11. #49
    Görkem.Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    td04 15 t mi bahsettiğin?
    tf035 13t ve bu 15t yapılır zaten bunda bişey yok ki

    -34 BF 5098 06 S2000 (New)
    -07 DDL 55 08 CZT(Old)
    -35 CZT 03 06 CZT(Old)
    EKN GARAGE
    Görkem YERLİ

  12. #50
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    yapılır gibi görünüyor biraz araştırınca.

    hazır yapılmışı hatta 10t den 15t ye geçmiş gibi geldi bana.
    TF035HM / TD04 Hybrid Turbocharger Assembly

    bu arada bir sürü td04 varyasyonu var,

    Wheel - Inducer Diameter(in.) - Exducer Diameter(in.) - Trim Housing
    TD04-09B 9B / 1.365 / 1.930 / 50 TD04-09B
    TD04-13G 13G /1.580 /2.000 /62 TD04-13G
    TD04-13T 13T /1.597 /2.203 /53 TD04HL-13T
    TD04-15G 15G /1.625 /2.187 /55 TD04-13G bored
    TD04H-15G 15G /1.625 /2.187 /55 TD04H-15G
    TD04H-15C 15C /1.654 /2.187 /57 TD04H-15C
    TD04-16T 16T 1.713 2.205 60 TD04HL-16T
    TD04-18T 18T
    TD04-17G 17G 1.744 2.382 54 TD04-13G bored
    TD04-19T 19T 1.809 2.283 63 TD04HL-19T

    Faydası olur belki bazı ölçüleri mevcut çünkü görüldüğü üzere.

    bir de şu mesaj faydalı olacaktır,

    http://www.rcolt.com/forum/motor-sec...240#post211240

    hazır upgraded kartuşta var, free shipping TR ye hemde.

    http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Upgr...24910#shpCntId

  13. #51
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    iveco turbolarının egzoz tarafı kocaman emmesi ufak, benzinlide iş yapması çok zor..

    ben subaru forester turbosu ile hibrid denebilecek birşey yapmıştım.

    forester turbosunun kartuşunu czt turbosunun içine yerleştirdim. Subaru da tf035 ( yani egzoz kodu aynı) ama emmesi daha genişti sanırım 14T idi (czt 10T), 3*4 mm daha genişti pervane
    böylelikle egzoz tarafı aynı, emme tarafı geniş olunca sığmaz oldu orjinala, emme salyangozunu subarudan aldım .

    kısaca czt egzoz salyangozu, forester turbo kartuşu, forester emme salyangozu..Böylelikle egzoz manifolt ile uğraşmadım. dışardan bakıldığında egzozu czt, emmesi forester turbosu şeklindeydi.

    Yaklaşık aynı zamanda spool eden, ama fazla üfleyen bir turbom olmuştu..
    Built to fall....

  14. #52
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iveco turbolarının egzoz tarafı kocaman emmesi ufak, benzinlide iş yapması çok zor..

    ben subaru forester turbosu ile hibrid denebilecek birşey yapmıştım.

    forester turbosunun kartuşunu czt turbosunun içine yerleştirdim. Subaru da tf035 ( yani egzoz kodu aynı) ama emmesi daha genişti sanırım 14T idi (czt 10T), 3*4 mm daha genişti pervane
    böylelikle egzoz tarafı aynı, emme tarafı geniş olunca sığmaz oldu orjinala, emme salyangozunu subarudan aldım .

    kısaca czt egzoz salyangozu, forester turbo kartuşu, forester emme salyangozu..Böylelikle egzoz manifolt ile uğraşmadım. dışardan bakıldığında egzozu czt, emmesi forester turbosu şeklindeydi.

    Yaklaşık aynı zamanda spool eden, ama fazla üfleyen bir turbom olmuştu..
    benim de dusundugum bu sekilde abi.
    bahsettigim turboya daha buyuk emme tarafi gecirmek istiyorum.
    hatta bu aralar inceledim baya iki turboyuda dukkanda, olctuk bictik, sanirim td04 un exhaust salyangozunu sokup, kalan kismina tf035in exhaust salyangozunu gecirecegim.
    3mm kadar torna isi var ama.
    tf035 in exhaust salyangozunu td04un exh paline gore tornalatip gecirmeyi dusunuyorum.
    bu arada arac dizel.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  15. #53
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Görkem.Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    td04 15 t mi bahsettiğin?
    tf035 13t ve bu 15t yapılır zaten bunda bişey yok ki
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapılır gibi görünüyor biraz araştırınca.

    hazır yapılmışı hatta 10t den 15t ye geçmiş gibi geldi bana.
    TF035HM / TD04 Hybrid Turbocharger Assembly

    bu arada bir sürü td04 varyasyonu var,

    Wheel - Inducer Diameter(in.) - Exducer Diameter(in.) - Trim Housing
    TD04-09B 9B / 1.365 / 1.930 / 50 TD04-09B
    TD04-13G 13G /1.580 /2.000 /62 TD04-13G
    TD04-13T 13T /1.597 /2.203 /53 TD04HL-13T
    TD04-15G 15G /1.625 /2.187 /55 TD04-13G bored
    TD04H-15G 15G /1.625 /2.187 /55 TD04H-15G
    TD04H-15C 15C /1.654 /2.187 /57 TD04H-15C
    TD04-16T 16T 1.713 2.205 60 TD04HL-16T
    TD04-18T 18T
    TD04-17G 17G 1.744 2.382 54 TD04-13G bored
    TD04-19T 19T 1.809 2.283 63 TD04HL-19T

    Faydası olur belki bazı ölçüleri mevcut çünkü görüldüğü üzere.

    bir de şu mesaj faydalı olacaktır,

    TF035 v TD04 + Turbo Upgrade - A place for all Ralliart Colt Enthusiasts

    hazır upgraded kartuşta var, free shipping TR ye hemde.

    Turbo Upgrade Cartridge CHRA Mitsubishi 4M40T TF035-1 TF035HM-15T Pajero Delica | eBay

    buarada tesekkur ederim cevaplar icin sizlere de.
    ust posttaki dedigim olaya bi yogunlasicam bakalim, umarim olur.
    If you have no LAG, you have no turbo..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •