User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Anti Lag System (ALS)

  1. #20
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyse sonuçta verimli ve basarili bi sistem .önce toyota sonra hemen hemen tum markalar kullanmaya basladilar

  2. #21
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 senedır kullanan subaru lu arkadaslarımız var
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  3. #22
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ALs yıllardır var eğerki bilincsiz Als yaparsan yani ayarını pistonlara hepsinden daha çok zarar verebilirsin ama genelde pallerin yanmayan benzinin turbonun içinde yanmasından dolayı erir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #23
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yalnız drag için als takılmaz. acıkcası cadde için als nin cok da gerekli olmadıgını soyleyebilirim
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  5. #24
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline sağlık bişey daha orenmiş olduk sayende gorkem

  6. #25
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalnız drag için als takılmaz. acıkcası cadde için als nin cok da gerekli olmadıgını soyleyebilirim
    als neden gerekli değil Dragta ??
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #26
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cunku als frenleme anında motorun devrinin dusmesi yuzunden yasanan gecikmeyi engeller. yani als nin işe yaraması için belirgin bir biçimde yavaslama olması gerekiyor.

    hızlanırken de dragda bir işe yaramıyor cok fazla. bu sistemin asıl amacı etaplardaki degişken kosullar ve yarıs pistleri için.

    ama wrc de kalkıs yapılırken kalkıs kontrolunde otomatik olarak als kullanılır. motor belirli bir sure içinde devrini yukseltir ve turboyu hazırda tutmak için als yi devreye sokar boylece super bir kalkıs da yapılır. sistem otomatik işler ayrıca sesi ni de farkedersiniz devir yukselir patlamalar sıklasır ve start verilir.

    ama biz wrc de falan yarısmıyoruz sonucta ve als de cok gerekli degil. belirgin bir avantajı yok zaten amacı da surekli hızlanma degil.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  8. #27
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cunku als frenleme anında motorun devrinin dusmesi yuzunden yasanan gecikmeyi engeller. yani als nin işe yaraması için belirgin bir biçimde yavaslama olması gerekiyor.

    hızlanırken de dragda bir işe yaramıyor cok fazla. bu sistemin asıl amacı etaplardaki degişken kosullar ve yarıs pistleri için.

    ama wrc de kalkıs yapılırken kalkıs kontrolunde otomatik olarak als kullanılır. motor belirli bir sure içinde devrini yukseltir ve turboyu hazırda tutmak için als yi devreye sokar boylece super bir kalkıs da yapılır. sistem otomatik işler ayrıca sesi ni de farkedersiniz devir yukselir patlamalar sıklasır ve start verilir.

    ama biz wrc de falan yarısmıyoruz sonucta ve als de cok gerekli degil. belirgin bir avantajı yok zaten amacı da surekli hızlanma degil.




    kalkışta olan biraz 2 stepe giriyo aslında


    dragdada işe yarar als kısmen olsada
    körler sağırlar

  9. #28
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama drag için als cok gerekli degil sadece dedigim gibi launch control ile kombine edilirse yararlı.

    zaten turbo gecikmesine cozum ureten butun teknikler ve teknolojiler de rally den cıkar sol ayak freni als sanzımanlar gibi.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  10. #29
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama drag için als cok gerekli degil sadece dedigim gibi launch control ile kombine edilirse yararlı.

    zaten turbo gecikmesine cozum ureten butun teknikler ve teknolojiler de rally den cıkar sol ayak freni als sanzımanlar gibi.


    ihtiyaç meselesi bi yerde

    ama erken spool için yüksek cr ve yüksek oktan vazgeçilmez
    körler sağırlar

  11. #30
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 çeşit als var
    1- Drag
    2- Rally

    1- Dragta kalkişta launch control ile beraber kullanılır 90 dan sonrta dewre dışa kalı (90 örnek bir KM) çünkü launch control yeterl ibasıncı basmaz

    2- Rally de zaten yukarda bahsediyoruz
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #31
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ALS yi caddede deneyen arkada$larımız var, deneyimlerini payla$ırlarsa seviniriz

  13. #32
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok sesli sölim ben :d
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #33
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaru bir arkadaşımız 4 senden beri kullanmakta kalkışta cok yararı oldugunu şöle söliyebilirim boost kalkar kalkmaz var vacumlarda dlanmıo arac
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #34
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet wrc deki gibi turboyu hazırda tutuyor kalkısta. ama hızlanırken bir yararı yok pek. rollingde falan hele işe yaramıyor.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  16. #35
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bilgiler ellerinize sağlık.
    Wagon 911 / Ibiza Cupra / Polo GTi

  17. #36
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    grkm bilgileri paylastigin icin eline saglik, ama keske bu yaziyi yazanin sen olmadigini belirtip, orjinal yazarina gereken saygiyi da gostermis olsaydin. Bu tur alintilar yaptiginizda lutfen kaynagini da belirtin, ki ugrasip yazmis olan kisiye haksizlik olmasin.
    Sana da bu yazi bir yerden gelmis olabilir, bilmiyor da olabilirsin, bu durumda sana orjinal linkini ben vermek isterim.
    Selamlar.
    http://www.verbalkint.com/2001/28_08_2001als.html

  18. #37
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SubieGuy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    grkm bilgileri paylastigin icin eline saglik, ama keske bu yaziyi yazanin sen olmadigini belirtip, orjinal yazarina gereken saygiyi da gostermis olsaydin. Bu tur alintilar yaptiginizda lutfen kaynagini da belirtin, ki ugrasip yazmis olan kisiye haksizlik olmasin.
    Sana da bu yazi bir yerden gelmis olabilir, bilmiyor da olabilirsin, bu durumda sana orjinal linkini ben vermek isterim.
    Selamlar.
    http://www.verbalkint.com/2001/28_08_2001als.html

    kaynak belirtmeyi unutmuşum , unutkanlık bu ara çok kusura bakmayın bu yüzden ..

  19. #38
    trequal
    Misafir
    bende tam bu konuda bişeyler soracaktım.Benim asıl ilgilendiğim rally style olan.benim istediğim sürekli olarak 5 6 psi basınçtan ziyade sıfır basınç fakat hızlı spool.Bunu sağlamak mümkün oluyormu?Aem de tps retard limit tablosu ayarlarında TPS nin oranlarına göre ignition retard veriliyor fakat bu değerler %100 Tps oranında sıfıra düşürülmeliki ignition maplerimiz düzgün çalışsın.Benim istediğimdede %100 tps de hızlı spool.Bunu sağlamanın yollarını bilen varmı?
    Bir diğer konuda şu.Bi çok ems de ignition retard switch var.Örneğin basıncımız 4000 de geliyor olsun.EMS mizin switch çıkışlarını kullanarak 3000rpm %100 tps de bu switch i aktive ettirip burdanda belli bir süre sonra yada daha mantıklı olarak basınca göre kapatarak daha hızlı spool almamız ne kadar mantıklı olur?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •