havanda su dovmenin manasi yok bence bosa para harcamadan dokum manifold alip diger parcalari burdan temin etme yoluna gidin;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Blox-...s#ht_500wt_736
Printable View
havanda su dovmenin manasi yok bence bosa para harcamadan dokum manifold alip diger parcalari burdan temin etme yoluna gidin;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Blox-...s#ht_500wt_736
eğer belirli üvret verilirse dediklerini yapanlar var zaten dyno vs ama düşüncen yanlış forumdaki çoğu insan sizin düşündüğünüz gibi düşünüp genelde bazı şeyleri iki kez almak zorunda, yada o parçalar yüzünden daha farklı elemanların zarar görmesini yaşamışlardır emin olun, bruadaki hiç bir insan hesap kitap özürlüsü değil 3 kuruşluk mal varken 5 kuruşluk mal almayı önericek fakat böyle bu işler
Bilmediğiniz bir konuda ısrar etmek cahillikten öte bir kavramdır, benim için.
Bu kadar karşı fikir olduğuna göre bu konuda daha fazla ısrar göstermem gerekmez kanısına vardırdınız beni. :)
Pekala;
Anladığım odurki; Sadece boruları, belki intercoolerı, ve ıvır zıvırı oradan alacağım.
Bu güne kadar forumda tartışılan, bu konudaki yazışmalara göre; motor Hp üretimi ile, kabaca tekerleğin yere verdiği güç arasında %25 kayıp var?
yani 200hp saf motor gücü ideal şartlarda 175 max 180whp e denk geliyor doğrumudur?
Yani %19-20 kayıp olacak benim aracımda ? Bu durumda, 200whp güç almak için motorun 250hp güç üretmesi gerekecek? Stok motorda motorun tamamen iyi kondisyonda doğru komp. da olduğunu varsayarsak, düzgün bir turbo kit ile bu gücü motora verebilirmiyiz? Yani kısaca ben 200whp alabilirmiyim? Internal a bulaşmadan?
dogru yakit ve ayarla 300whp falanda olur :)
116oktan benzınle deılmı onur :)
300whp stock 94 delsolda kac kere sıkma hakkın var:)
Üstadlar; 116oktan yok! 97 oktan var :) günlük kullanım hırpalamadan, stok motor, max alabileceğimiz güç nedir? Dalgasız ve dubarasız? :)
Birde benide aydınlatsanızda bende sırıtsam biraz, bu "kaç kere sıkma hakkı" ve cevaben
"0.8 :) " nedemek?
Güzel, gerçekten sizin için eğlence kaynağı olduğuma sevindim.. 40 yaşında maskara ettiniz beni ya, helal size.. Şimdi ben bilgi edinmeye çalışıyorum, yani sizlere sorarak bir şeyler öğreniyim ve yanlışlık yapmıyayım istiyorum. Bu nedenlede bazen sanırım komik duruma düşecek sorular soruyorum? Şimdi konumuza dönelim .
abi komik bi durum yok ortada ama bence yanlış yoldasın herkez o kitlere güven olmaz diyor ama sen illa alıcam diyosun tamam para kolay kazanılmıyor herkez bütçesi yettiği kadar ama kafanda çıkardığın fiyatta göstergeleri göremedim onlarda nerden baksan 1000dolar tutar sırf wideband 400dolar
pardon?
onur sana alınabılecek cok ender cıkabılecek bı gucu yazmıs. murat sorunca kac kere sıkma sansı olur dıye. bende kendı dusuncemı soyledım. yıne okuduysan 260 hp alan var ama ıstısna tarzı bırsey yazılmıs... benım sana msnden yazdıklarımdan farklı hıcbırsey soylenmez burda merak etme
herseyi çok bilen süper arkadaşlar var burda delsol kusura bakma
temizliyicem konuyu sorun nedir acaba ?
yaw kım kımle eglendı? adam gıbı yazdık ...
Ebay mali turbo kitlerinin genelde turboları rebuild olur manifldları kötü metal yüzünden kırılır
Dökümlerde yerleri geneld tutmaz blow offları sahtedir yada çok kötü bi işçiliktir ayrıyetten borularolsun onlar bunlar olsun en kalitelerinde bile tam tutmamaktadır ebaylerde hiç tutmaz 300WHp büyük rakam stock kollu bir araç içn B16A olsa jSpec ozaman kollar biraz daha sağlamdır ama kolları değiştirirsen eğer o beygirleri görebilirsin düzgün sağlıklı bir ayar ile ama bunların hepsi para tutar tabiki ayrıca motorun nekadar iyi durumda
mümkünse konuyu silmeyin bizde faydalanalım bizde araştırma içindeyiz.,
abicim bu turbo kitinide öneririm. bende bundan almayı düşünüyorum
http://www.treadstoneperformance.com/
ve ayrıca darton sleeve yani gömlek artı işçilik yok ise güzel bir 300 hp için yani sorunsuz uzun süre bineceğim dersen kalitesine göre 5000 ila 7000 usd total.
Tmm üstad, ebay turbo kit olayından geçtim zaten...
Ben zaten 300whp değil 200whp hedefliyorum, 300whp arkadaşların muhtemel, 0,8 den 1 şans olan tavsiyeleri..
Benim aracın motoru B16A2 159k. km de 3 ayrı honda servisine gösterdim motor için çok çok iyi dediler, motora vida değmemiş henüz. Ben onların yalancısıyım. Kasasıda yürüyenide çok çok iyi durumda. Yani kısacası durumu bu. Birde dyno ölçümü alayım diyorum şu an ne verebiliyor görürüm hemde burada sizlerle paylaşırım.
motorun ıcını ellemesen bıle pompaları deiştirmenı onerırım cok malıyetlı deıl.
ilk önce kompresyon degerlerini bi ölçtürmenizi tavsiye ederim...öyle alet deymemiş takım deymemiş demeyle olmaz işi garanti yapmak lazım.swordun dedigi gibi tag su pompası hatta radyatörü bile degiştirmenizi tavsiye ederim ***** antalyadayız :D...benzin kötü olabilir AEM METHANOL kit takılır :) motor dediginiz gibiyse 250hp si olur günlük kullanımda
ben 0.8 bastım t3t4 ile sorunsuz kullandı turbonun büyüklüğü önemli :)
Stock gömleklerede 3037 Garrett Trim cover yani kısacası 3037 3076 egsozt hosuingi ile orjinal gömleğe 1.5 bar net bastımsorunsuz biniyorlar antalyada
valla çok iyi.keramet honda da galiba.
yani basınçtan kastım onun ortaya çıkartığı güç.2 bar hangi araçta ?
Şimdi baktım eğer buysa stok sıkıştırma değeri 10.2:1, diyelimki ben şu anki sıkıştırma değerini ölçtürdüm ve aynı çıktı, dyno sonucuda fabrika değerlerinde oldu diyelim yani 160hp, bu durumda yinede rektefiye gereklimi?
gören herkes de TURbo yapmı ş bi göremedik ya bırakında cvp verleim dimi k onuya ben yazıncamı celallaldiniz ?
yataklarını kontrol ettirmen gerekli sıkıştırma aynı bile olsa kesinlikle yağ pompanı değiştirmelisin yataklarını kontrol etttirmelisin
ayrıca kol piston kiti alabilirsin cp piston eagle kol seti 800 dolar suan ebayde satılıyor yanına block guard alıp sorunsuz şekilde günlük kullanımda gazlayabilrsin üst kapağını açıp gömleklerin ovalliğine baktırabilirsin ozaman rektifiye gerekirmi gerekmezmi saana söyleyebilrim
Tmm. Şimdi sırayla anladığımı yazıyorum;
1 - Her ne olursa olsun motor açılıcak ve tüm elemanlar kontrol ediklecek
2 - komprasyon değerleri alınıcak
3 - Her ne olursa olsun stok yağ ve su pompası daha iyilri ile güncellenecek
4 - Piston +kol seti almasak bile, block guard alınıcak
Bu arada bu blok guard hacmimi arttırıyor? Sıkıştırmayı düşürmekmi amaç, anladığım kadar bu kalın bir conta?
gömlek ile blok arasına konan bir eleman blok guard daha sağlam bir yapı elde edilebilyor uygun şekilde montajı yapılırsa
conta değil conta silindir kapağı ile blok arasında olur
block guard da ayrı bı soru kımı takmalı kımı takmayın dıor sanırım montajı hassas