User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: bkr cupra dyno

  1. #39

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugùn gordum kgm nin onunde guzel arac. Jad da kuzu kuzu yatiyodu yan yana guzel olurlar

  2. #40
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu dyno'da 2 tane aracın dyno bilgileri var, karşılatırmalı olsun diye böyle verdim Reşit'e dyno'yu. Dyno'da herhangi bir sorun da yok zaten.

  3. #41
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Down pipe+76'lık boru ve greddy son susturucu ve yazılım ile alınmıştır bu sonuç. Eğer high pressure fuel pump, CAI, intercooler, DV takılırsa bu yazılım veya az biraz oynanmışı ile 360/370 hp arası sonuç verir. Reşit'e tekrar hayırlı olsun araç ben kullanmaya fırsat bulamadım umarım o tadını çıkarır....

  4. #42
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ACYV Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Down pipe+76'lık boru ve greddy son susturucu ve yazılım ile alınmıştır bu sonuç. Eğer high pressure fuel pump, CAI, intercooler, DV takılırsa bu yazılım veya az biraz oynanmışı ile 360/370 hp arası sonuç verir. Reşit'e tekrar hayırlı olsun araç ben kullanmaya fırsat bulamadım umarım o tadını çıkarır....
    teşekkürler kardeşim senın sayende,

  5. #43
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah bro

  6. #44
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah bro
    sagol abım

  7. #45
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kilo dezavantajı mevcut bir araç...
    yapılan herşeyin karşılığı veren bir araç...
    çok hondacıyı üzebilecek bir araç şahit oldum cupranın hazır olmamasına rağmen...
    fazla oynamaya gelmeyecek olmasınıda dezavantaj...
    en ufak bir hatada affı olmayan maliyetleri kimilerine göre el yakacak cinsten olan bir araç...

    Bu dyno normal çıkmış.İstenilen modifikasyonlar yapıldığı takdirde ağırlık hususunda ise bir kaç şey yapılırsa çok ciddi yürüyecektir...

  8. #46
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kilo dezavantajı mevcut bir araç...
    yapılan herşeyin karşılığı veren bir araç...
    çok hondacıyı üzebilecek bir araç şahit oldum cupranın hazır olmamasına rağmen...
    fazla oynamaya gelmeyecek olmasınıda dezavantaj...
    en ufak bir hatada affı olmayan maliyetleri kimilerine göre el yakacak cinsten olan bir araç...

    Bu dyno normal çıkmış.İstenilen modifikasyonlar yapıldığı takdirde ağırlık hususunda ise bir kaç şey yapılırsa çok ciddi yürüyecektir...
    Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
    Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
    Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
    En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  9. #47
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
    Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
    Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
    En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.

    yorum güzel+

  10. #48
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
    Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
    Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
    En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.
    sana güzel bi ep3 bulmak lazım
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  11. #49
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    elektronik gaz pedalı dezavantajını yazılımla yada takılan soketle çözümü olduğunu duymuştum...

  12. #50
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımla bazı arabalarda evete bazen gereksizce rahatsız ediyor ama dalgalanma hoş değil mehmet az daha uğraşırsa sorunsuz yapar herhalde
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #51
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birkere şunu söyliyim aldığı beygir gücünün karşılığını veren bir araç değil...
    Üst devirlerde teker kaybı gittikçe artan bir araçki dynodada görünüyor motordaki beygir ile teker beygiri arasında ciddi fark oluşuyor. Arada 40 beygirlik fark ile Hondalara geçilebilen bir araç ayrıca, o yüzden aldığı gücün karşılığı kadar gittiğine inanmıyorum.
    Ben sırf nekadar fark ediceğini görmek için aracımın yolcu koltuğunu + arka koltuklarını stepnesini bagaj içini söktüm fakat bana göre hissedilir bir fark olmadı bile çünkü yeterli torku var Honda gibi 100-200 kilo fark ile hızlanmasında boy boy fark olmuyor.
    En büyük dezavantajı kilosu değil, elektronik gaz pedalı.
    jam da joker arkadaşım,arabana haksızlık yapıyorsun bence,arabana ne yaptın ki ? karşılığında ne bekliyosun.sen cupra nın ne olduğunu görmek istersen ben her zaman hazırım bi telefona bakar,tel imi senin hızlanma video konusunda sana vermiştim.beni yanlış anlama amacım sadece senin şu an bindiğin aracın gerçekten güzel bir araç olduğunu,nankör olmadığını hepberaber görmemiz için.saygılarımla......

  14. #52
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah gücü yerinde. ama dyno verisi nedense çok dalgalı.motor karakteristliğimi yoksa başka bir problemmi?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  15. #53
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah gücü yerinde. ama dyno verisi nedense çok dalgalı.motor karakteristliğimi yoksa başka bir problemmi?
    dynoda ıkı aracın dynosu var bırı komple egsoz superchıplı bı arac dıgerı bızım arac
    karsılastırma yapıldı, ondan dolayı tek dyno olsa daha anlasılırolurdu sanırım,

  16. #54
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 tfsi potansiyeli yüksek bit motor ve ciddi yüklenme yapılırsa ciddi karşılıklar alınır. 2010 R serisindeki kilitli difransiyel olsaydı bizim cupralarda da çok güzel olacaktı. bakarsan cupra olur bakmazsan type r

  17. #55
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorum güzel+
    Doğrusu bu insanlar söylemekten kaçınsada..
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana güzel bi ep3 bulmak lazım
    Valla ne yalan söyliyim bana göre Cupradan çok daha fazla ruhu olan bir araç en azından hangi amaca hizmet ettiği belli gerçekten safkan.. Biz Reşit ile denerken ben hayran hayran onun aracını izliyordum hala aklımdadır
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elektronik gaz pedalı dezavantajını yazılımla yada takılan soketle çözümü olduğunu duymuştum...
    Yazılım değilde sprintbooster ile çözdüklerini iddaa ediyorlar ama olay öyle değil.
    Önemli olan gaz tepkisi yani response time ı ..
    Sprintbooster ile yapılansa sen gaza %20 bastığında onun atıyorum %40 vermesi buda sanki erken alıyormuş hissi yaratmasına sebep oluyor ama öyle değil.. Bu yüzdende Özgünün dediği gibi sabit konumda veya bas çeklerde stabilitesi kayboluyor araba fazla silkeleme yapabiliyor..
    Alıntı TYPERHAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jam da joker arkadaşım,arabana haksızlık yapıyorsun bence,arabana ne yaptın ki ? karşılığında ne bekliyosun.sen cupra nın ne olduğunu görmek istersen ben her zaman hazırım bi telefona bakar,tel imi senin hızlanma video konusunda sana vermiştim.beni yanlış anlama amacım sadece senin şu an bindiğin aracın gerçekten güzel bir araç olduğunu,nankör olmadığını hepberaber görmemiz için.saygılarımla......
    Valla arabama haksızlık yapmıyorum ben zamanında Honda motosiklete binerkende Honda kullanıp Kawasaki , Suzuki , Yamahayı kötüleyenlere anlam veremiyordum bu iş arabadada bu şekilde. Doğrusu neyse onu söylüyorum sırf ben kullandığım için o araba mükemmel değildir. Honda Type-R ın atmosferikteki başarısını değiştirmez. 2 litre turbo sınıfında Cupranın başarılı bir araç olmadığı gerçeğinide değiştirmez. Bana göre ruhu olan bir araç değil. Ha günümüzün şartları için ideal olabilir 4 kapı turbo vs olması ama bu onu vazgeçilmez yapmıyor. 2 litre turboda bana göre başarı Subarunun veya Evonundur.. Benim arabaya ne yaptığımın ne önemi var ? Pompa, intake, intercooler ve daha agresif bir yazılım ile karakterimi değişiyor arabanın ? O parçaların verdikleri benim fikirlerimi değiştirmez. Hatta gidip bi GT30 setupın getiricekleride fikirlerimi değiştirmez sonuç ortada.. TFSI motor hiçbirzaman bir K serisi kadar verimli olamicak bunu kabul etmek ayıp değil, Cupraların piyasasınıda düşürmez bunu söylemekten korkmayın.
    Telefonunu verdiğini gördüm hatta tiiye aldığını zannettiğin araban benimkinden baya bir hızlıymış denemek isterim dediğin mesajıda gördüm cevap vermedim kimseyi kandırmaya gerek yok kalkıpta dandik superchipsli yazılımlı egzozlu araba ile agresif yazılımlı cooler intake pompalı egzozlu aynı aracı deneyip farklı bir sonuç umut edicek kadar kimse burda saf değil. Benim aracımı tanımam için böyle bir deneme yapmayada ihtiyacım yok. Kaldıki daha piyasada pompalı Cupra yokken ben arkadaşımın APR pompa, intercooler, BSH intake, SACHS stage 3 debriyaj volanlı S3 ü ile o zevki gayet yaşadım o yüzden bilmediğim, beni şaşırtıcak bir durumun oluşması zor.
    Sen aracından zevk alıyorsan ne mutlu sana yapılmamışı yapmakta güzeldir ben isteseydim aracımı yapmaya devam ederdim ama artık öyle bir hevesim kalmadı..
    Onun için deneme falan gibi iddaalar bana komik geliyor..
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  18. #56
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bi Kserisi veya B serisi ile kendinizi 1 tutmayında aman diiim okey Vag grubunda güçlü ama lütfen düşünün taşının sona konusun
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #57
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dikkat edin 2 dyno verisi karşılaştırılmış resimde..

    dalgalanma alttaki grafikte..üstteki asıl grafik ve stoc turbo ile daha iyisi zor..

    eksoz ve chiple safe olarak 11.5-12 afr ile ben bukadar çıkartabiliyorum..buji olsa belki en tepedeki atesleme sıkıntısı da kalmaz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •