User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
92 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Hangi yağı kullanmalı?

  1. #58
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi yağ için 0w40 mı 5w40 mı 10w40 mı yoksa 5w30 mu yani biraz daha bilgi litrelik şişelerdemi yoksa daha büyük pketlerdemi bilgi lütfen.
    Tüm yağ çeşitleri mevcut hanginden isterseniz ondan getirebilirim. 1'er litrelik şişeler halinde şu şekilde yani.



    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fiyat biraz pahaliymis
    malesef, ama sanmayınki yurtdışından aldığım fiyatın üstüne 2 katını falan eklediğimi, kendim de denemek için alacaktım fiyatlar tr'deki yağlara göre uçuk olunca bende vazgeçtim

  2. #59
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bir yagin en verimli oldugu sicaklik hangisidir ? yani demek istedigim mesela ben 10 60 edge kullaniyorum ve max kac dereceyi gectigi zaman yag koruma ozelligini kaybediyor ? ideal olmasi gerek isi nedir ? mesela neye gore oil cooler takma yada takmama gerekliligini anliyoruz ?
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  3. #60

    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracına kesinlikle tam sentetik yag kullanmalısın yazın 10 60 kullan kısında 0 40 kullan bence ama unutma kesınlıkle tam sentetik olmalı ...
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
    http://www.youtube.com/watch?v=iV7Fs...eature=related
    SEYTAN SIKILINCA COCUGUNU OPERMİŞ BUNLARDA SIKILDIKCA HALKI OPUYOR !!!

  4. #61
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ortalama çalışma sıcaklığı 75-80 derece olması gerekir. Topend de 110-115 dereceler üst sınır olmalı.

  5. #62

    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10-60 ve 5-30 u zaten salla.Tr deki servislerin opc'den anlamıycağını göz önünde bulundurursak,iklim şartlarınıde inceleyerek official kaynaklara güven derim..
    10-60 ve 5-30 u neden salla dedıgını anlıyamadım rica etsem neden sallaması gerektıgını soylermısın . nedenını cok merak ettm
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
    http://www.youtube.com/watch?v=iV7Fs...eature=related
    SEYTAN SIKILINCA COCUGUNU OPERMİŞ BUNLARDA SIKILDIKCA HALKI OPUYOR !!!

  6. #63
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak ettigim yag isindigi esnada max derece artik koruma ozelligini kaybediyor ? ne gore su sicaklik iyidir diyebiliyoruz ? mesela kac dereceden sonra oil cooler ister ve neden ? bu arada zaten edge 10 60 tam sentetik zaten....
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  7. #64

    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merak ettigim yag isindigi esnada max derece artik koruma ozelligini kaybediyor ? ne gore su sicaklik iyidir diyebiliyoruz ? mesela kac dereceden sonra oil cooler ister ve neden ? bu arada zaten edge 10 60 ** sentetik zaten....
    10w 60 su an ıcın turkıyedekı en ıyı 4 mevsimlik yag .. 120 c nın ustune cıkıyorsan bence bı oil cooler tak senın normal yag ısın 80 ıle 120 arasında olmalı .. 70c nın altıda zararlı
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
    http://www.youtube.com/watch?v=iV7Fs...eature=related
    SEYTAN SIKILINCA COCUGUNU OPERMİŞ BUNLARDA SIKILDIKCA HALKI OPUYOR !!!

  8. #65
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam iste merak ettigim bu degerleri neye gore belirliyoruz ? kafamiza gore deil herhalde...
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  9. #66

    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam iste merak ettigim bu degerleri neye gore belirliyoruz ? kafamiza gore deil herhalde...
    kafamıza gore deıl tabıkıde motorun bı calısma ısısı wardır yag eger bu ısılardan yukarıda veya assagıdaysa zararlı ... keyfımızden soylemıyoruz
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
    http://www.youtube.com/watch?v=iV7Fs...eature=related
    SEYTAN SIKILINCA COCUGUNU OPERMİŞ BUNLARDA SIKILDIKCA HALKI OPUYOR !!!

  10. #67
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10-60 bir çok markanın racing tipi motor yağıdır. YEY arkadaşım kactane 10 60 kulllandın.. Ben hemen hemen bütün yağları denedim. Evet 10-60 sıcak çalışan ve devirli kullanılan makinalar için süperrr. Şöyle acıklayım. 10 60 kullanmadan once yag harareti 90a geldiğinde basınc rolantide 1.5 bara kadar düşüyordu. Aynı zamanda dip gazda 5 barı geçmiyordu. Bu nedenle, dandiğinden tutun hemen hemen bütün markaları ve olçüleri denedim sayılır. 10 60 da beni şaşırtan birçok şey oldu.. birincisi yag hararet gazlarken 110 dereceyi buluyordu ve ısındıkca yag basınc düşüyordu. Fakat 10 60 kullandıktan sora havadaki derece aynı olmasına rağmen 90dereceyi geçmeyip yag ısındıkca basınc değeri kaybolmayıp tam aksine 90 derecede 6.5 barı görüyorum. 10-60 dışında hiçbir yagda ben bunu goremedim. Göstergeler yalan soylemez. Hadi biz kendimizi kandırıyoruz.. pekiya göstergeler.... yag hararetim 100bulmuyor ve dip gazda 7 bara yakın yağlama sağlıyor. daha once 5 barı geçmezdi yag hararet 120 ye kadar çıkıyordu. yağ daha geç ısınıyordu ama 10-60 dediğim gibi bir çok markanın racing tipi yağıdır. Tabikide ben MOBİL 1 10-60 derim..
    Saygılar..

  11. #68
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı searock/// Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10-60 ve 5-30 u neden salla dedıgını anlıyamadım rica etsem neden sallaması gerektıgını soylermısın . nedenını cok merak ettm
    Alıntı akın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10-60 bir çok markanın racing tipi motor yağıdır. YEY arkadaşım kactane 10 60 kulllandın.. Ben hemen hemen bütün yağları denedim. Evet 10-60 sıcak çalışan ve devirli kullanılan makinalar için süperrr. Şöyle acıklayım. 10 60 kullanmadan once yag harareti 90a geldiğinde basınc rolantide 1.5 bara kadar düşüyordu. Aynı zamanda dip gazda 5 barı geçmiyordu. Bu nedenle, dandiğinden tutun hemen hemen bütün markaları ve olçüleri denedim sayılır. 10 60 da beni şaşırtan birçok şey oldu.. birincisi yag hararet gazlarken 110 dereceyi buluyordu ve ısındıkca yag basınc düşüyordu. Fakat 10 60 kullandıktan sora havadaki derece aynı olmasına rağmen 90dereceyi geçmeyip yag ısındıkca basınc değeri kaybolmayıp tam aksine 90 derecede 6.5 barı görüyorum. 10-60 dışında hiçbir yagda ben bunu goremedim. Göstergeler yalan soylemez. Hadi biz kendimizi kandırıyoruz.. pekiya göstergeler.... yag hararetim 100bulmuyor ve dip gazda 7 bara yakın yağlama sağlıyor. daha once 5 barı geçmezdi yag hararet 120 ye kadar çıkıyordu. yağ daha geç ısınıyordu ama 10-60 dediğim gibi bir çok markanın racing tipi yağıdır. Tabikide ben MOBİL 1 10-60 derim..
    Saygılar..
    Arkadaşın ilk mesajını okursanız neden öyle söylediğimi anlarsınız.Yoksa bende kendi aracımda (minide) 0-30 tam sentetik castrol ve s2000'de 10-60 tam sentetik castrol tercih ettim ki bidahaki bakımda 10-60 tercih edicem büyük ihtimalle..Ama stok araçlarda fabrika tavsiyesi dışına çıkmak çok mantıklı gelmedi hepsi bu

  12. #69

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya servisini aramak en doğrusu bende 0 40 olacağını sanmıyorum 10 40 onereceklerdir

  13. #70
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merak ettigim yag isindigi esnada max derece artik koruma ozelligini kaybediyor ? ne gore su sicaklik iyidir diyebiliyoruz ? mesela kac dereceden sonra oil cooler ister ve neden ? bu arada zaten edge 10 60 tam sentetik zaten....
    bu tarz teknik bilgileri yağ markalarının sitelerinde bulabilirsin. yağ belli bir sıcaklık aralığında motoru koruma görevini yapabiliyor, hava koşulları ve motorun karakteristiği seçimde etkili oluyor.

  14. #71
    aviator35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı devirli kullanıyorum vtec2 yağ değiştircem 5000km oldu bolt on tip modlar mevcut kat iptali header vs 10 60 mı alsam o halde yağı ben?

  15. #72
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Marka olarak ENOS kullanabilirsin...kaliteli ben uzun yıllardır kullanıyorum gerçi hep yurt dışında kullandım bu yağı burda bilemiyorum ne kadar yaygın 1.6 turbo stock 232 hp lik araçta kullandım...10w30 merak edip 2 defa actım aracın motorunu hep ışıl ışıldı...4 sene kullandım ve hala sattığım kişi aynı makinayla kullanıyo böle bi referans var elimde...kendi tecrube dayanarak sölüyorum...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  16. #73

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mobilin yeni teknoloji yağı 5w50 yi tavsiye ederm hem soguk calısmada guzel hemde surekli yuksek devirlerde daha fazla koruyucu senin aracın icin 10-60 gereksiz 5-40 ideal daha iyisi olsun diyorsan 5-50 mobil 1

  17. #74
    cembozbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10*40 gtx magnetec kullanıyodum fabrika tavsiyesi,
    0-30 edge dediler gectik bakalım
    BOZBEY

  18. #75
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı 325İX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10*40 gtx magnetec kullanıyodum fabrika tavsiyesi,
    0-30 edge dediler gectik bakalım
    acayip farklı bir vizkozite sorun çıkmasın?


    bu arada 10W60 mı 5W50 'mi CZT için arkadaşlar.
    Built to fall....

  19. #76
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ konusunda bende hep kararsız kalıyorum. Aracım 250.000 km'de. 10 40 mobil1 kullanıyorum şuan 2.000 km oldu değişeli. Sürekli gazlama pozisyonunda araçta herangi bi şişme kasılma vs. olmuyor gibi hissediyorum. 10-60'a geçsemmi diye düşünüyorum ama aracın orjinalinde yağ soğutucusu var zaten yağın çok çok ısındığını sanmıyorum gerek varmı 10-60'a sizce?

    5-50'de mantıklı geliyor çok eksiltme yaparmı acaba motor soğukken ince olduğundan dolayı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •