User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
56 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Maximum 350 hp flow Rated Turbo

  1. #20
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14psi efsanesi nerden cikti yahu;
    adam gt37 ile 14 basarsa nolcak kirilmiyacak mi
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #21
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    14psi efsanesi nerden cikti yahu;
    adam gt37 ile 14 basarsa nolcak kirilmiyacak mi
    gt40 lada 14 psi basılırda gt40 35 psi da basıyor demek istediğim bana gereksiz.

    Standart gömlekli bir vtec ile 9 cr sıkıştırmada kaç psi basabilirsin tool amca Benim bildiğim maximum 1 bar oda risk.

  3. #22
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt40 lada 14 psi basılırda gt40 35 psi da basıyor demek istediğim bana gereksiz.

    Standart gömlekli bir vtec ile 9 cr sıkıştırmada kaç psi basabilirsin tool amca Benim bildiğim maximum 1 bar oda risk.
    detonasyon yoksa neden basmayasin 1 bar ustunde anlamadim acikcasi kol falanda mi standart?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #23
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok kol ve piston var 9 cr sıkıştırma.
    Komple rektefiyeli motor oem olarak. Sadece kol piston aftermarket.
    Belki kapak gerek duyulur ise yay şapka subap yenileme. Oda oem veya supertech gibi bi marka olacak.

    B16 Motorlarında standart gömlek ile ne kadar basınç açılabilir. Bildiğimiz şey yanlışmı 1 barın üstüne çıkılmaması gerektiğini biliyorum.

  5. #24
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok kol ve piston var 9 cr sıkıştırma.
    Komple rektefiyeli motor oem olarak. Sadece kol piston aftermarket.
    Belki kapak gerek duyulur ise yay şapka subap yenileme. Oda oem veya supertech gibi bi marka olacak.

    B16 Motorlarında standart gömlek ile ne kadar basınç açılabilir. Bildiğimiz şey yanlışmı 1 barın üstüne çıkılmaması gerektiğini biliyorum.
    Yaw bişey olmaz ayarın iyi ise bişey olmaz ben d15 stock motora 14psi bastım gömlek sapasağlamdı sadece kol daha fazla dayanamadı

  6. #25
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_466541_4.htm

    peki bu veya bu degerlerdeki bi turbo nasi olur ?

    belki sorulan soruya cok alakasiz bi secenektir ama bilmedgmden soruyorm

  7. #26
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    B16 Motorlarında standart gömlek ile ne kadar basınç açılabilir. Bildiğimiz şey yanlışmı 1 barın üstüne çıkılmaması gerektiğini biliyorum.
    remap isini kim yapacaksa o karar versin, ayar ve benzinde sorun yoksa parcalanmanin sebebi gucten olur, 350nin ustu icin diyorum
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  8. #27
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Brs_eg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_466541_4.htm

    peki bu veya bu degerlerdeki bi turbo nasi olur ?

    belki sorulan soruya cok alakasiz bi secenektir ama bilmedgmden soruyorm
    sürekli 300 hp olarak çalışan bir setupta ömrü 10.000 km de bitmeyen bir turbo ise buda bi secenek bende 28 serisine bakmıştım.

  9. #28
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaw bişey olmaz ayarın iyi ise bişey olmaz ben d15 stock motora 14psi bastım gömlek sapasağlamdı sadece kol daha fazla dayanamadı
    benim bir defda yapıp çok çok güvenli kullanmam lazım tolga kırdığım zaman çok uzun olur toparlamam.

    300 hp olsun temiz olsun.

  10. #29
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miami Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bir defda yapıp çok çok güvenli kullanmam lazım tolga kırdığım zaman çok uzun olur toparlamam.

    300 hp olsun temiz olsun.
    o zaman hiç bulaşma tayfun bu işe turbo tavsiyemde sana garret t3 super 60
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  11. #30
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paramda yok garrete o kadar para veremem dersen farklı çözüm bakarız
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  12. #31
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2860 derim bende devir çeviric eksin kıcını büyük tut
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #32
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo6789 turbosuda olur
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #33
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya tayfun simdi anladınmı benı tamam dıosun gene bılmedıın bişe cıkıo bu ısler böle

    birde block guard diim onuda tartışalım tayfun montajı doğru olmassa yarardan cok zarar oluyor. %100 gereklımı konusu...

  15. #34
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herseyi çok bilmeyin bence

    * ne gömleği ya komikmisiniz ? tunerınız anasını bellemessse hibçişi olmaz 25 psi da blockguard ı adam gibi koyduktan sonra hiçbişi olmaz Blockguard in ne işe yaradığını bilmeyenlerede anlatayım isterseniz daha önce açıklamıştım ama 400+ da gömlekler titresimleri çok fazlalaştığı için contayı yakma riski oluyor bunun üzerine gömleğin üstünden dışı içe içi ayrılmaya başlıyor ve gömlek orjinal gömlek içten çöküyor titresim yüsünden ondan dolayı blockguard koyuyoruz hepsini yapmışsssn az daha biriktir gömlekte al 1 kere açarsın kaparsın dewam edersin önün açık olur Önünün açıklığına bağlı bişey bu

    * Turbo konusuna gelince ewo9 turbosu kıcımı yiyebilir hosuningleri çok kücük Flow da b16 stock ewoyu bağırtır Backpressure ı aşırı şekilde olur ve başına bela olucaktır

    * T3/t4 60 trim yada 57 trim 360 Race bearing ile bile yeteri kadar çabuk dfolmaz HELEKİ döküm manifold ile daha bir işkence olur böyle 8000dönemeden başlarsın kasılmalara sona ahh man dersin sen kıcı 28 alıcaksın kafası 71 yada 60 BEn olsam senin yerinde 2871 takarım 63 ar gayet basarılı olur hatta devir döneyim ben az geç dolsun daha ekonomik oluyor dersen 82 ar alabilirsin sıkıştırmana bağlı tamamen
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  16. #35
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    özgün vtecler 28 egzoz tarafı taksan; kaç binde gelir sence?

    istenen geç gelmesi mi ? neden 25 koyup erken doldurmak istenmiyor?
    Built to fall....

  17. #36
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cünkü vtecin üst kapağındaki flow ciddi sewiyede erken doldurmanın manası yok erkendiye geç doldurursun çünkü çok aşırı şekilde back presssure olur nedeni ise vtec profilinin verimliliğiyle ilgili hem log tipi koyup hemde küçük arka takarsan bu sefer vtec açtığında yüksek backpressure dan dolayı araba ya avans vurucak yada yürümücek yada yüksekte açıcaksın vtec i ordada turbonun kakası gelicek ondan dolayı egsoztu büyük tutmak 1.6 makinayı 8.8 döndürrdüğün zaman sorunsuz şekidle dolumda sorun yaratmıcak ve aşağılarda dada ekonomi sağlıcak

    Örnek Mertcan Stock vtec ten az yakıyor
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #37
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Built to fall....

  19. #38
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mertcan coolvtec arda bunların setupları cok guzel ama mın 10k dolar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •