14psi efsanesi nerden cikti yahu;
adam gt37 ile 14 basarsa nolcak kirilmiyacak mi![]()
14psi efsanesi nerden cikti yahu;
adam gt37 ile 14 basarsa nolcak kirilmiyacak mi![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
Yok kol ve piston var 9 cr sıkıştırma.
Komple rektefiyeli motor oem olarak. Sadece kol piston aftermarket.
Belki kapak gerek duyulur ise yay şapka subap yenileme. Oda oem veya supertech gibi bi marka olacak.
B16 Motorlarında standart gömlek ile ne kadar basınç açılabilir. Bildiğimiz şey yanlışmı 1 barın üstüne çıkılmaması gerektiğini biliyorum.
http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_466541_4.htm
peki bu veya bu degerlerdeki bi turbo nasi olur ?
belki sorulan soruya cok alakasiz bi secenektir ama bilmedgmden soruyorm![]()
Paramda yok garrete o kadar para veremem dersen farklı çözüm bakarız![]()
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
2860 derim bende devir çeviric eksin kıcını büyük tut
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
evo6789 turbosuda olur
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ya tayfun simdi anladınmı benı tamam dıosun gene bılmedıın bişe cıkıo bu ısler böle
birde block guard diim onuda tartışalım tayfunmontajı doğru olmassa yarardan cok zarar oluyor. %100 gereklımı konusu...
herseyi çok bilmeyin bence
* ne gömleği yakomikmisiniz ? tunerınız anasını bellemessse hibçişi olmaz 25 psi da blockguard ı adam gibi koyduktan sonra hiçbişi olmaz Blockguard in ne işe yaradığını bilmeyenlerede anlatayım isterseniz daha önce açıklamıştım ama 400+ da gömlekler titresimleri çok fazlalaştığı için contayı yakma riski oluyor bunun üzerine gömleğin üstünden dışı içe içi ayrılmaya başlıyor ve gömlek orjinal gömlek içten çöküyor titresim yüsünden ondan dolayı blockguard koyuyoruz hepsini yapmışsssn az daha biriktir gömlekte al 1 kere açarsın kaparsın dewam edersin önün açık olur Önünün açıklığına bağlı bişey bu
* Turbo konusuna gelince ewo9 turbosu kıcımı yiyebilir hosuningleri çok kücük Flow da b16 stock ewoyu bağırtır Backpressure ı aşırı şekilde olur ve başına bela olucaktır
* T3/t4 60 trim yada 57 trim 360 Race bearing ile bile yeteri kadar çabuk dfolmaz HELEKİ döküm manifold ile daha bir işkence olur böyle 8000dönemeden başlarsın kasılmalara sona ahh man dersin sen kıcı 28 alıcaksın kafası 71 yada 60 BEn olsam senin yerinde 2871 takarım 63 ar gayet basarılı olur hatta devir döneyim ben az geç dolsun daha ekonomik oluyor dersen 82 ar alabilirsin sıkıştırmana bağlı tamamen
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
özgün vtecler 28 egzoz tarafı taksan; kaç binde gelir sence?
istenen geç gelmesi mi ? neden 25 koyup erken doldurmak istenmiyor?
Built to fall....
cünkü vtecin üst kapağındaki flow ciddi sewiyede erken doldurmanın manası yok erkendiye geç doldurursun çünkü çok aşırı şekilde back presssure olur nedeni ise vtec profilinin verimliliğiyle ilgili hem log tipi koyup hemde küçük arka takarsan bu sefer vtec açtığında yüksek backpressure dan dolayı araba ya avans vurucak yada yürümücek yada yüksekte açıcaksın vtec i ordada turbonun kakası gelicekondan dolayı egsoztu büyük tutmak 1.6 makinayı 8.8 döndürrdüğün zaman sorunsuz şekidle dolumda sorun yaratmıcak ve aşağılarda dada ekonomi sağlıcak
Örnek Mertcan Stock vtec ten az yakıyor![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_739548_9.htm
bu turbo çok uygun o zaman...
Built to fall....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)