Özgün ve Ozan teşekkür ederim.
100 lerce sefer yapılmış örnekleri var istediğin güçlere en ekonomik en iyi çözüm budur![]()
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
stock motor stock turbo - tomei kapak ıle 8500 donen var. 76 lık perrın outlet 76mm downpıpe ıle. motor hacmı 2.0lt. sımdı dıosun kı 1.6 vtec o turboyu zorlar. ne ıle flow ıle. evo nun kapagı emme sı ıle b16 nın arasında cok fark yoktu olcmustunuz hatırlatıyım. bıde 400cc fark var onu da belırtıyım. bence evo turbosu ıle cok zevklı olur
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
evo turbosu zevkli ama sohc vtec d16 ile;
hacim olarak degil kapak olarak dusunulmeli miniks![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
bana kalırsa herse kaka diycek ama ssautochrome turbo kullanabilirsin tayfun 20 bin rahat çeviriyolar muştuda kullandık bıkmaz d16 turboda kullandık adam gibi resistorla kullabilirsin ama tabi her ebay turbo değil ssautodan bakıcaksın ..20 bin temizi var ondan sonrada yağ keçeleri koy veriyo oanada egeturboyo yollarsın değişir yağ keçeleriniben garrette olsa zaten 20 binlerden sonra ufaktan başlar sıkıntı
![]()
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
Bu ihi veya holsetler ne turbosu üretiyor 3000 devirlik traktör turbosu falanmı.
Ekeray 500 usd ye kralını alırdın diyordun turbonun şimdi nerdesin.
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
hyr egzntrıklı konsmuyorz abı flow bench test ı ıcın konsuorum levent abının fabrıkada testını yaptı savas huseyın abı aha bu ozgun. ıkı kapak ta emme manılerı uzerıdne flow ları olculdu. b serısı daha ustun ama degerlerı cok ufak bı fark. yanı arada uuru yok. mınımıze bır fark var. onu gectım bır tanesı 2.0 bır tanesı 1.6lt. ben hala 8500devırde stock 6789 turbosunu stock bı b16 nasıl sısırıcek onu merak edıyorum.
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ya direk gt30R takarim yada BW s362 -s258. turbo bence bir kere alinmali ve kaliteli alinmali, ebay isi falan sans bahtina iyide gelebilir, direk kirikda gelebilir tombala gibi birsey, ben 30R i bile bilinmeyen yerden 200usd ucuz olsun diye almam sonucta hicbir firma tr ye garanti vermiyor, versede git gel kargo zaten neredeyse turbonun yarisi ediyor![]()
Miniks ozgunun anlatmak istedigi su bence, b16 nin karakterinde verim 7000+ da, evoda ise verim 7000 ustunde bitiyor, sebebide egzoz tarafinin kucuk olmasindan dolayi backpressure yapmasi. E buda eger flowlar ayni ise dedigin gibi, vtectede 7000 ustunde verimsizlik yaratacak ve arabada zaten hacim olmadigi icin devirden yurumesi gerekirken ustlerde sikinti cikaracak. Arkasi buyuk turbo secmek lazim oz un dedigi gibi bencede.
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
evet bu dogru ama ust basınclar ıcın konusursak dogru. abi sende bılıyorsun evo ya sotck turbo ya 1.5 bas araba 2bar bastıgından ıyı gıdıyor. 2 barda araba ıcerıye sıcak basıyor. sıcagın onune gecebılıyorsun perrın outlet-meth-cry02 gıbı seylerle. ama burda bashedılen stck b16 ıcın 350hp lık bır turbo. stock b16 8500 doner. stock evo ıle de bu devırı donen var. eger arac stock makına 500hp yuksek basınc denseydı kesınlıkle sıze katılırdım ama bu setup ıcın bence stock evo turbosu ıs yapar. tabı genede denemek yanılmak lazım yurtdısı forumdan gordugumuzu deıl denedıgımızı yazmayı severım. burda konusmamın sebebıde flowbench testını gormus olmam
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
evet stock vtec kapağı ile işlenmiş ewo kapağı 1mm oversize olan kapak 1 e 1 aynı idi nerdeyse CFM de stock Ewo kapağı ise ciddi şekilde ezik kalmıştı Hatırlıyorum istedikleri kadar tomei kapakla dönsünler akıl mantık Rate denen bişey var Kesinlikle o araba 8500 de 1.5 barda hiçbişey yapamaz bildiğin fön makinası olur MAX 8000 dir onun dönüp dönebiliceği
Ama vtec olayında Farklı saten ben kendi deneyimimi sölüyorum t3/t4 52 Trim turbom ile 8000 den sonra Kafası aşağıya bakmaya başlıyor Stock egzantirik+Cam gears la biraz timing lenmiş arabada 7800 lerde iniyor. t2t3 bir turboda ise eğerkiiiii vteci önce açarsam MAZalllah Resmen dynoda S sekllinde bişiler oluşuyor iniyor kalkıyor Avanslar havalarda ucuyor ki aynı sorunu sende yasadık hatırlarsan sıkıştıman yükseldi ben tutturdum kıcını büyütelim bunun diyeAllahtan vanosun varda biraz düzenleyebildik
Kendi arabamda Back pressure ı ölçmüştüm T3 turbo ile bile backpressure 1.9 iken yüksekti istediğimden çok uyuz olurdum kendilerine
şimdi gelelim egzantirik konusuna her egzantiriğin 1 devir aralığı vardır bunu Timing ile aşağıya yukarıya Yada biraz daha devir Bandını açmanı sağlar şöyleki
overlapi yükseltirsin erken dolar ayı gibi ama üstte yürümez overlapi biraz daha kısarsın üstlere geldikce gücte yükselmeye başlar Kaba taslak tamamiyle Belirli sınırlar doğrultusunda bununla oynayabilirsin. ama 8000 + için bende 274 derece ve üstü egzantirik sartttır Benim gözümde Benim ewom olsa 280 284 takardım 8500+ için
+ 9 turbosunun kıcı gerçekten 2 litreye göre bileküçük bencetwin scrool olduğundan dolayı iyi doluyor ama yüksek basınclarda kakası geliyor hep
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
aynı seyı konusuyoruz aslında. cunku vtec 2.0 deıl 1.6 makına stock basıcagı basınc bellı. donucegı devır bellı. o yuzden stock evo turbosu b16 1.6 hacme 8500devır stock egztrıklere uygun olur. ama genede denemeden bırsey soylemek dogru deıl. belkı kotu de oalbılır belkı cok ıyı olur herkes evo turbosu takar![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)