greedy e-manage aracın üzerindeki beyne ilave olarak takılan kontrol ünitesidir.yani beyinle chip tuningle yapılabilecek ayarların daha fazlasını kontrol edebilen ünite. tabiki bu sana kalmış. çok güzel bi yazılımla bu iş çözülebilir.
Eğer turbo daha erken dolsun, deli gibi çıkan ve hemen düşmeyen egt normale dönsün istersen olduğu kadar uygun manifold verebilir, custom downpipe yaparsanız performans artışını stock turbo ile bile %100 garanti ederim, flanşını kesip 2871 flanşı ile rahatlıkla kullanabilirsin.
Sebonun yaptığı tek gidiş dp resimlerini atabilirim örnek alabilirsiniz, yada sebo ile konuşursanız haledebilir.
MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07
242 220 00 07
https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl
İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır
engüzeli manifold alırsan cok daha güzel olur
MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07
242 220 00 07
https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl
İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır
konuyu bu topic'de uzatmaya gerek yok. kimseyi kötüleyemem ve kötülemiyorum, kişisel tercihimi belirttim. o yüzden kimseyi bağlayıcı değildir görüşüm.
I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words
[QUOTE=ARP;1205830]Yanlış telafi etttim Erhan kardesbenim arabaya neler yaptığımı az çok biliyosun bence piggback daha mantıklı dicektim. Ama anlaşılan formu açan arkadas bu ise nekadar para ayiracagini hesaplamamız. Nekadar çok para okadar çok güç sonuc bu arkadasım
iyi akşamla
bu ise 10milyar ayirdim diyelim, ne kadar guc olur sonucta?
I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)