bence birde aracın kompresyonunu ölçtürün, az çok motor hakkında bilgi verir...
new project GTR 280SX
https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr
Arkadaşlar yüksek basınç motor kırmaz, neden kırsın direkt olarak?
Ya Allah diye boost'u açarsan, artan boost'un fakirleştirdiği karışımı zenginleştirmezsen 5 psi'da da motor kırarsın.
Boost açmak için önce IAT'yi izlemek lazım turbo nerede nasıl intake temp'i arttırıyor diye. Sonrasında nominal basıncınızı belirleyip, egt'yi, knock'u vs. dinleyip ona göre remap yaparsınız olur biter.
Ha tdo4'den bir cacık olmaz, o konu ayrı.
biraz daha bilgi ve de yardım edecek arkadaş yokmu düzgün bir iş yapalım
sen ne istediğini tam olarak ifade edemiyorsun alpay
Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)