User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 2001 subaru wrx turbo basıncı

  1. #20
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dolu derken yazılımlarını attırmış nos var soğutma amaçlı eksoz sıcaklığı turbo tımer vs gerekli olanı fazlasıyla yapmış body kitine kadar
    bu dediklerinize göre araç dolu sayılmaz, bana kalırsa standart motor olduğunu ve sizden önceki sahiplerininde nasıl kullandıklarını bilmediğinizi varsayarak basıncı 1 bardan yukarı almayın ve özellikle şanzumana dikkat edin
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  2. #21
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu dediklerinize göre araç dolu sayılmaz, bana kalırsa standart motor olduğunu ve sizden önceki sahiplerininde nasıl kullandıklarını bilmediğinizi varsayarak basıncı 1 bardan yukarı almayın ve özellikle şanzumana dikkat edin
    Bizdeyken standart 0,9 kullandık ama sonrası meçhul dikkat etmek lazım.

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  3. #22
    alpay
    Misafir
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu dediklerinize göre araç dolu sayılmaz, bana kalırsa standart motor olduğunu ve sizden önceki sahiplerininde nasıl kullandıklarını bilmediğinizi varsayarak basıncı 1 bardan yukarı almayın ve özellikle şanzumana dikkat edin
    bendek önceki sahibi çok kıl biri idi 0.9 1.4 olarak kullanıyodu ben o şekilde istemiyorum benim istediğim 0.9 orjinali zaten max 1.1 stı basıncı

  4. #23
    alpay
    Misafir
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizdeyken standart 0,9 kullandık ama sonrası meçhul dikkat etmek lazım.
    0.9 1.4 olarak kullanmışlar ben 0.9 1.1 olarak düşünüyorum

  5. #24

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    :))
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dolu derken yazılımlarını attırmış nos var soğutma amaçlı eksoz sıcaklığı turbo tımer vs gerekli olanı fazlasıyla yapmış body kitine kadar
    hmm .

  6. #25
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.1 peak 0.9 cont önerebilirim üstü tehlike arz eder...
    ..::PASSATURBO1::..

  7. #26

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bendek önceki sahibi çok kıl biri idi 0.9 1.4 olarak kullanıyodu ben o şekilde istemiyorum benim istediğim 0.9 orjinali zaten max 1.1 stı basıncı
    standart sti 0.9barda yürü 1.1degil.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  8. #27
    alpay
    Misafir
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.1 peak 0.9 cont önerebilirim üstü tehlike arz eder...
    benim düşündüğümde aynısı

  9. #28
    alpay
    Misafir
    Alıntı alp1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart sti 0.9barda yürü 1.1degil.
    ben wrx si 0.9 sti 1.1 biliyorum yanlış mı acaba bildiğim

  10. #29

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben wrx si 0.9 sti 1.1 biliyorum yanlış mı acaba bildiğim
    Evet, basınçlar aynı turbolar farklı.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  11. #30
    alpay
    Misafir
    Alıntı alp1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, basınçlar aynı turbolar farklı.
    ok şimdi anladım sto motorda büyük turbo değişimi yapılırsa sorun ne olur peki

  12. #31
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı alpay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ok şimdi anladım stok motorda büyük turbo değişimi yapılırsa sorun ne olur peki
    Gelen yüksek basınç motoru kırar

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  13. #32
    alpay
    Misafir
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gelen yüksek basınç motoru kırar
    bende aynısını düşünmüştüm o zaman yapılacak bişeyyok şu an turbo basıncı haricinde 0.9-1.1 olarak karar kıldım nasıl olur acaba

  14. #33
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı alpay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende aynısını düşünmüştüm o zaman yapılacak bişeyyok şu an turbo basıncı haricinde 0.9-1.1 olarak karar kıldım nasıl olur acaba
    Bence tam tadında olur. Hiç kurcalamaya gerek yok sonuçları kötü oluyor alt yapı yokken basınç açmanın.

    İletişim bilgilerini Pm atarsan görüşelim tanışmış oluruz özledim ZM'yi

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  15. #34
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence birde aracın kompresyonunu ölçtürün, az çok motor hakkında bilgi verir...
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  16. #35
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar yüksek basınç motor kırmaz, neden kırsın direkt olarak?

    Ya Allah diye boost'u açarsan, artan boost'un fakirleştirdiği karışımı zenginleştirmezsen 5 psi'da da motor kırarsın.

    Boost açmak için önce IAT'yi izlemek lazım turbo nerede nasıl intake temp'i arttırıyor diye. Sonrasında nominal basıncınızı belirleyip, egt'yi, knock'u vs. dinleyip ona göre remap yaparsınız olur biter.

    Ha tdo4'den bir cacık olmaz, o konu ayrı.

  17. #36
    alpay
    Misafir
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence birde aracın kompresyonunu ölçtürün, az çok motor hakkında bilgi verir...
    motor şanzuman turbo baskı balata yani tamamıyla yeniledim aracı 2 ay oldu şu an hiç bir sorunu yok kompresyon değerleri gayet iyi

  18. #37
    alpay
    Misafir
    biraz daha bilgi ve de yardım edecek arkadaş yokmu düzgün bir iş yapalım

  19. #38
    maskaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen ne istediğini tam olarak ifade edemiyorsun alpay
    Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •