User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 2001 subaru wrx turbo basıncı

  1. #39
    alpay
    Misafir
    Alıntı maskaran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen ne istediğini tam olarak ifade edemiyorsun alpay
    ne istediğimi derken stok bir aracın turbo basıncını stage 2 konumunda 1.2 bara çıkarsak zararı olurmu diyorum anlaşılmayacak bişi yok

  2. #40
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne istediğimi derken stok bir aracın turbo basıncını stage 2 konumunda 1.2 bara çıkarsak zararı olurmu diyorum anlaşılmayacak bişi yok
    aracın uzerındekı turbosu td04 ise bence cok gerek yok 1.2 basınclara 1 bar cont. 1.1 peak le arabanız daha tadında olur kanısındayım he 1.2 bişey olurmu belki olmaz ama
    ben basmazdım zaten fındık turbo eyer orjnaliyse tabi orjnal tmic olduğunu var sayarsam sıcak uflıycegını dusunuyorum.1cont 1.1bar peak iyidir
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  3. #41
    alpay
    Misafir
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın uzerındekı turbosu td04 ise bence cok gerek yok 1.2 basınclara 1 bar cont. 1.1 peak le arabanız daha tadında olur kanısındayım he 1.2 bişey olurmu belki olmaz ama
    ben basmazdım zaten fındık turbo eyer orjnaliyse tabi orjnal tmic olduğunu var sayarsam sıcak uflıycegını dusunuyorum.1cont 1.1bar peak iyidir
    aracın turbosu orj fakat turbo içindeki pervane yani jiletler büyütülmüş benden önceki sahibi 0.9 1.4 olarak kullanmış sorun yaşamamış ama ben oyle kullanmak istemiyorum

  4. #42
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın uzerındekı turbosu td04 ise bence cok gerek yok 1.2 basınclara 1 bar cont. 1.1 peak le arabanız daha tadında olur kanısındayım he 1.2 bişey olurmu belki olmaz ama
    ben basmazdım zaten fındık turbo eyer orjnaliyse tabi orjnal tmic olduğunu var sayarsam sıcak uflıycegını dusunuyorum.1cont 1.1bar peak iyidir
    sen ben bilmiyoruz, sulhiye sor bakalım elemanın biri td04 ile 350 hp almış
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  5. #43
    alpay
    Misafir

    Talking

    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen ben bilmiyoruz, sulhiye sor bakalım elemanın biri td04 ile 350 hp almış icon_wack
    td 04 ile 350 hp bizde yapalım

  6. #44
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen ben bilmiyoruz, sulhiye sor bakalım elemanın biri td04 ile 350 hp almış
    nasıl oluyomus o anlamadım??sulhi abimi söglüyo bunu bı kısıden daha duymustum sankı orjnal td04 olması ımkansız
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  7. #45
    alpay
    Misafir
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl oluyomus o anlamadım??sulhi abimi söglüyo bunu bı kısıden daha duymustum sankı orjnal td04 olması ımkansız
    bencede olmaz belli bir zaman sonrası td 04 fon makinası görevi görüyö nasıl yapılıyomuş acep

  8. #46
    alpay
    Misafir
    daha detaylı yardım edecek birileri yokmu

  9. #47
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısa ve net
    1.1 üstü basmayın bassanızda zaten bişi deişmicek (turbonuzun kapasitesinden dolayı) boost saatiniz varsa aaa 1,3 1,4 vuruyor dersiniz,bir çok arkadaşında sölediği gibi fön makinesının ötesine malesef geçemiyor.Ayrıca gürsel arkadaşında sölediği gibi geri kalanları yapmassanız o bastırdınız 1,1 de asıl görevini yapamıycaktır,üstü basınclarda da kırılırsınız.

  10. #48
    ymn91
    Misafir
    basınç arttırmadan once arabayı sogutmak en onemlisi eger ki motor icine girmicekseniz front mount intercooler almanız gerek araba ısınmaz...headers-up pipe-benzın pompası-cold air intake vs gibi parçalar alıp basıncı arttırmak daha mantıklı olur ama enınde sonunda motor kırıcak en iyisi hic ugrasmadan bastan forged motor yaptırmak

  11. #49
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kısa ve net
    1.1 üstü basmayın bassanızda zaten bişi deişmicek (turbonuzun kapasitesinden dolayı) boost saatiniz varsa aaa 1,3 1,4 vuruyor dersiniz,bir çok arkadaşında sölediği gibi fön makinesının ötesine malesef geçemiyor.Ayrıca gürsel arkadaşında sölediği gibi geri kalanları yapmassanız o bastırdınız 1,1 de asıl görevini yapamıycaktır,üstü basınclarda da kırılırsınız.
    avatar güzelmiş
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  12. #50
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir deiştirmek nasip olmadı haklısın idare et kopamadım

  13. #51
    alpay
    Misafir
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kısa ve net
    1.1 üstü basmayın bassanızda zaten bişi deişmicek (turbonuzun kapasitesinden dolayı) boost saatiniz varsa aaa 1,3 1,4 vuruyor dersiniz,bir çok arkadaşında sölediği gibi fön makinesının ötesine malesef geçemiyor.Ayrıca gürsel arkadaşında sölediği gibi geri kalanları yapmassanız o bastırdınız 1,1 de asıl görevini yapamıycaktır,üstü basınclarda da kırılırsınız.
    benimde tam anlamıyla vermiş olduğun karar 0.9 ve de 1.1 olaraktı 1.2 olarak son ayar yapsak zararı olurmu onu öğrenmek istiyorum yalnızca

  14. #52
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamen motorun içindeki kondisyonla ilgili,olur veya olmaz demek yanlış olur sizin aracınızda olmaz diğerinde olur yada 2 ay olmaz 4 ay olmaz bişi olmuyor dersiniz bir gün sıcak bir havada bir bakmıssınız kırılmıs bence 0,1 için stok motorda değmez risk almaya heleki o turboda...şimdilik böyle binip ileri zamanlarda motorun içine düzgünce girip kullanmak istediğiniz ayar ve güce göre bir turbo seçip ona göre hareket etmek en mantıklısı...18g bunların arasında bana göre en mantıklısı bende zamanında çok araştırmıştım hem şehir içi kullanımı güzel hemde otobanda hemen nefesı kesilmeyen bir turbo,beklentilerinizin neler oldunu bilmiyorum ama...

  15. #53
    alpay
    Misafir
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamen motorun içindeki kondisyonla ilgili,olur veya olmaz demek yanlış olur sizin aracınızda olmaz diğerinde olur yada 2 ay olmaz 4 ay olmaz bişi olmuyor dersiniz bir gün sıcak bir havada bir bakmıssınız kırılmıs bence 0,1 için stok motorda değmez risk almaya heleki o turboda...şimdilik böyle binip ileri zamanlarda motorun içine düzgünce girip kullanmak istediğiniz ayar ve güce göre bir turbo seçip ona göre hareket etmek en mantıklısı...18g bunların arasında bana göre en mantıklısı bende zamanında çok araştırmıştım hem şehir içi kullanımı güzel hemde otobanda hemen nefesı kesilmeyen bir turbo,beklentilerinizin neler oldunu bilmiyorum ama...
    beklentim fazla değil gazcı adamında teki değilim hafta sonu aracım çluk çocuk hafta sonu gezeriz bu arada motorumu yeni yaptırdım stok olarak topladım yalnızca pistonları stı yaptık forget leyecek kadar gazcı değilim peki stı intercooler vede ayar olarak 0.9 1.2 yapsak nasıl olur turbo içindeki jiletlerimde değişti daha büyüğüyle

  16. #54
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo içindeki pallerinizin değişmesinin sizin için çok çok büyüt artılar kazandırıcagını sanmam,ayrıca zaten front mount intercooler la o turboyu kullanırsanız aracanız cok fazla zewksiz olucaktır,turbo buyudukten sonra fm ye gecersenız daha mantıklı olur.
    anlattılklarınıza göre en iyi setup sti setupıdır vf35 sti cooler we enjektörleri bu şekilde daha zewkli olur benim şahsi fikrim,ama daha iyi bilenler vardır.

  17. #55
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    avatar güzelmiş
    değiştirdim.

  18. #56
    alpay
    Misafir
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo içindeki pallerinizin değişmesinin sizin için çok çok büyüt artılar kazandırıcagını sanmam,ayrıca zaten front mount intercooler la o turboyu kullanırsanız aracanız cok fazla zewksiz olucaktır,turbo buyudukten sonra fm ye gecersenız daha mantıklı olur.
    anlattılklarınıza göre en iyi setup sti setupıdır vf35 sti cooler we enjektörleri bu şekilde daha zewkli olur benim şahsi fikrim,ama daha iyi bilenler vardır.
    enjektörler yeni değişti bende stı setupuna getirmek istiyorum aracı intercoolara gelince kısmetse 2 hafta sonra stı ile olanını değiştirecez

  19. #57

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    san diego
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbonun uzerindeki damgaya bak kardes, TD04 ise ayarla falan ugrasma bence, direk STi turbo tak..VF43 vs iyi gelir sana..400HP crank civari cikar duzgun yapilirsa STi setup.

    TD04 1.0bar iyidir, basinc 0.7lere duser devir sonu..
    VF43 veya benzeri 1.1bar (zaten redline civari 0.8e duser, yapacagin birsey yok bu konuda)

    TMIC setuplarda motor isindikca beyin rotara ceker, gazlamaya devam edersen buyuk problemler olur, FMIC tavsiye ederim ama ebat secerken turbo secimine gore karar vermen lazim, ayrica borulama kisa olmali, ve hava akisi saat yonu tersine olmali. Bu sayede sogutulmus have turbonun uzerinden gecmez.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •