bu gibi katklıalrdan sonra benzin filtresinin değişmesi gerekiyor.
aynı zamanda enjektörlerini de temizletmen gerekiyor. bu katkılar depo içerisindeki kalıntıları da çözüp filtre ve enjektöre dolduruyor.
bu gibi katklıalrdan sonra benzin filtresinin değişmesi gerekiyor.
aynı zamanda enjektörlerini de temizletmen gerekiyor. bu katkılar depo içerisindeki kalıntıları da çözüp filtre ve enjektöre dolduruyor.
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
osman ben dede benzin filtresi ve benzin deposunu son olarak ta benzin pompasınıı temizletirsenn verim alacaksınn gibime geliyor benzin pompasının üzerinde filitre felan var ***** biliyorsunn bende aynı sıkıntıları yaşadımmm yatan arabalar yüzündenn
dede onlarin hepsini dun yaptim senden sonra gidip aldim degistirdim hepsini bide yildizlar pompaya gittim enjectorler fln cillop oldu ama gel gelelim sorun devam ediyor.yarin egsoza gidecem bakalim o da bi degissin gorelim tekrar cunku en son ef de ayni sorunu yasamistim hidir takmistim duzelmisti![]()
emme değil
egzozun üzerinde olacak eğer yanlış ölçüm yapıyorsa ondan kaynaklı olabilir attığın katkı sensörü bozmuş olabilir
birde mafini temizle tabi
körler sağırlar
Bütün araçlarda O2 sensörü eksoz manifoldu üstünde yada hemen sonrasındaki eksoz borusu üstünde olur. Emme üstünde O2 sensörü olmaz.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
düşük ihtimaller ama krank sensörüyle benzin pompasını da kontrol ettir derim. ikisi de düşük değil de yüksek devirlerde sorun çıkartan parçalar genelde ama bazen sapıtabiliyorlar. Bobin ne durumda
evt arkadaslar hafta sonu yazamadim sorun Lamda (o2) sensorundeymis halloldubu konuda yardimlariniz icin many thx
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)