izmirde bi tane senin makinadan yapıldı
bi görüş istersen egetuning garaj ile. çok yol gösterici olacaktır sana..
boru ustası çok ama ortaya çıkan maliyete sen de şaşırırsın borulama kısmında :D
kaynakçıya dünya para kaçıyor. ben iyi harcamıştım...
Printable View
izmirde bi tane senin makinadan yapıldı
bi görüş istersen egetuning garaj ile. çok yol gösterici olacaktır sana..
boru ustası çok ama ortaya çıkan maliyete sen de şaşırırsın borulama kısmında :D
kaynakçıya dünya para kaçıyor. ben iyi harcamıştım...
arkadaşlar denso 360cc enjektörler ve turbo manifold yolda. bir kaç haftaya da intercooler boru ,bov, turbo ve yağlamayı bitirecem. turbo seçimimiz de ufak bi revizyon gündemde:) t3/t4 garrett / 7psi ext. wg ile karar kıldık. ;)
hadi hayırlısı :) ama 7psi yetmiycek sana bunu bil
d16 kollar uymaz d16v1 e yatakları ince sanırım yidene deneyin kolların kenarları kranga değer rektefecin alması lazım kenarları alırsa uygun hale gelir. emme manifoltta uymaz diğerlerinki
üstad kollar ile ilgili soru işeretleri maalesef mevcut. iş traşlamakla kalmayabilir. bende zaten şimdilik 7psi t3/t4 stock takılacam. uzun bi süre bana yeter.
cem basmacı abimizden kendi aracında kullandığı manifoldu aldım. bire bir uyarlanmış portları genişletilmiş bi ies manifoldu. Sorunsuz tertemiz aldım daha takmak nasip olmadı ama şu düğünü bi atlatayım. parça işine noktayı koyacam. artık 1 ay sonra montaj evresine geçicez inşallah.
ies manifoldu da olmaması lazım v1 e uyarlanmış
kim demiş ies manıfoldu olmaz diye :D cem abının sattıgı emmeyıde ben yaptım , kendı aracımdakı emmeyıde ben yaptım, bunların harıcınde daha 5-6 tane yaptım hiç sorunsuz kullanılıyor, bılmeden konuşmanın gereği yok
EGR yolunu açıkta bırakabilirsiniz biz taktığımız da bilerek emmenin içine vermedik, arıza lambası da yakmadı.
maksat sıkıştırmayı azaltıp daha yüksek basınç basabilmekse eğer,
direk vitara piston takıp geçelim o zaman,
sıkıştırma yaklaşık 8.5 olur.
o zamanda 1 bar yapabilcez mi yani :beuj:
biraz abarttım belki ama bi 0.7 bar t3t4 fena olmaz hani (sadece vitara piston yetecekse) :)
eagle kol olmaz beyler unutun işi
sadece d17 krank ve vitara piston takarsan 9.10 cr sıkıştırma elde edersin 300 hp cebinde gezebilirsin böyle bi setupla
ama kolları Dezod Motorsports. K1 Technologies H-Beam Connecting Rods-D17 (Dezod Exclusive) öneririm gayet ucuz
motor içine bunları yaptığında heriye bitek egz kalıyo
dışına
ies emme k20 R tb takarsan daha keyipli olur
beyin kısmına gelince illa plug & play şartı yok alayı uyum sağlar standaloneların
o araç çk sarıyo kilit ekleyin bence
üstad ben cc stage4 ( seramik ) baskı balata aldım . turboyla beraber onuda ekstradan değişecem. daha sonraki aşamayı gözlemlemek lazım.
ama 1. vites şu anda bile sarıyor. bende 2yi 1 gibi kullanmayı düşünüyorum.:D maalesef vites oranları sıkıntılı. ies'in 1. ve 2. dişlisi takılabilir mi acaba onu da merak ediyorum?