User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: düz ve sorun

  1. #1
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    düz boru ve sorun

    aracıma dün ortayı iptal edip sona kadar düz boru yaptım 60lık son susturucu da orjinal kaldı. Ses çok güzel oldu fakat esikisi gitmiyor gibi geldi delircem. Turbo'nun dolduğunu anlamıorum artık. bu işlemlerden sonra :S sizce sorun nedir?

    Not: filtreyi de sisin oraya aldım.

    egzoz sistemim şöle : kat iptali +63 lük dp+60 lık düz boru + orjinal son susturucu (55lik)
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  2. #2
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alt devirlerinizin bu şekilde kayıba uğraması cok normal bence, kalkışlarda veya ani hızlanma gereken durumlarda motor yapısı gereği biraz geri basınc ister diye biliyorum, işte bunuda sağlayan ortadaki susturuculardan tutunda boru çapına kadar olan faktörler..

  3. #3
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım fakat mesela yokuş aşağı 4 te veya 5 iken ayağımı gazdan çektiğimde kompresöre biner gibi hız düşüyor. boşa atıp ayağımı gazdan çekince hız artıor. ortayı iptal etmeden önce böle birşey olmuyordu yani hızlanıyordu.
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  4. #4
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte budur beni headers+düz borudan vazgeçiren.

    Gündelik kullanım için, özellikle düşük devirler çok ölüyor.



    Edit:

    Arkadaşın araç turboymuş, sonradan farkettim, durum farklı.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  5. #5
    BlackEmperor
    Misafir
    1.8 turbo için konuşuyoruz galiba,downpipe+kat iptali+orta yok bu haliyle gayet toparlanması lazım başka bi yerde veya algıda bi yanlışlık var.

  6. #6
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 turbo için konuşuyoruz galiba,downpipe+kat iptali+orta yok bu haliyle gayet toparlanması lazım başka bi yerde veya algıda bi yanlışlık var.
    evet 1.8T için konuşuyoruz algıda yanlış olabilir ama dediğim gibi turbo nun dolduğunu falan hissetmiyorum orta duruyor ve filtreyi sisin oraya uzatmamışken 3000 die dolduğunu hissediyordum şimdi hiç hissetmiyorum kaç dolduğunu anlayamadım.
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  7. #7
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alt devirlerinizin bu şekilde kayıba uğraması cok normal bence, kalkışlarda veya ani hızlanma gereken durumlarda motor yapısı gereği biraz geri basınc ister diye biliyorum, işte bunuda sağlayan ortadaki susturuculardan tutunda boru çapına kadar olan faktörler..
    turbo geri basıncı sevmez.amaç gazı bian önce en kısa yoldan atmaktır. şuan için çok iyi toparlanması lazımken tam tersi düşüklük olmuş sebebi montajdan kaynaklanabılır

  8. #8
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte budur beni headers+düz borudan vazgeçiren.

    Gündelik kullanım için, özellikle düşük devirler çok ölüyor.
    hocam turbo araçta amaç zaten rahatlatmak senın dedıgın atmosferıkte olur.
    arkadaş ole 70 76 da seçmemişki ölsün bitsin altlar

  9. #9
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 turbo için konuşuyoruz galiba,downpipe+kat iptali+orta yok bu haliyle gayet toparlanması lazım başka bi yerde veya algıda bi yanlışlık var.
    hocam bence senın sorunun 55 lik son. aracı sıkıyor. onuda 60 lık yapıp bi denermısın. bıde bağlantıları kontol et kaçak delik vs vs olabılır

  10. #10
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bağlantılarda herhangi bir kaçak yok kontrol ettim. 60 lık son koydum onda da ses çok yüksek oldu mecbur 55lik orjinal e döndüm.
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  11. #11
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam 55 lik sıkar . ozaman sona warex koyucan yada SS- hks type alıcan sesi çok çıkmaz

    60 da nasıl dı performans denedınzmı ?

  12. #12
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo olayı gerçekten dikkatimden kaçmış..

  13. #13
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    deneme şansım olmadı.

    ama ortayı iptal etmeden öncede egzoz sistemi şöle idi
    kat iptali + 63 lük dp + orta susturucuya kadar 60 lık boru. orta ve sonrası orjinal. onda bundan daha fazla sıkması gerekmezmiydi ?
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  14. #14
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diger yerlerde kacak vs kontrol edilmeli.Ayrıca her turbo aynı ölçüde olmadigi icin her turbolu aracta sıfır backpressure olmalidir dusuncesi yanlistir.Onemli olan sadece backpressure degil , o sistemin hangi sikistirmada kullanildigi gibi diger etkenlerde goz onune alinmalidir.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  15. #15
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orj. nekadar bilmiyorum ama tabiki sıkar fakat orta susturucu muabbetinden olsa gerek bence psikoljik bi yanılsama var. ama ben son susturucuda ısrarlıyım

    sızın 63 luk dp. zaten sona kadar 60 lıkta cekmısınız miss. kat la ortada yok nefis bi son susturucu işi bozmuş bence . bağlantıda da biişey yok diyosanız şayet
    anlamanın en güzel yolu son susuturucuyu sokup gazlayın bı deneme maksatlı turlayın.turbo aracta en ıyı egzoz susturucuz egzozdur ama sesten duramassınız o ayrı konu

  16. #16
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    acaba filtre yolu uzadığı içinde böyle bir olay olabilir mi ?
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  17. #17
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diger yerlerde kacak vs kontrol edilmeli.Ayrıca her turbo aynı ölçüde olmadigi icin her turbolu aracta sıfır backpressure olmalidir dusuncesi yanlistir.Onemli olan sadece backpressure degil , o sistemin hangi sikistirmada kullanildigi gibi diger etkenlerde goz onune alinmalidir.
    cem o illaki ole ama olay burda farklı bıraz rahatlaması gereken araç kayıp verıyoki arkadaş 70 76 gibi dev bi sisteme geçmemiş gerekli olan sıkıştırma 1.8 t ye yeterde artar.ben onun yerınde olsam turbodan sona 63 lük çekerdım. orta-kat iptal sona da warex performans muthıs olurdu. filitrede sis te zaten daha nasıl verımlı olsun bundan daha ıyı bı verım alabılırmı

  18. #18
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonradan tekrar taktığın susturucuyu kontrol et. İçi tıkanmış olasılığı yüksek. Selenoid basınc okuyor mu passatlarda bilmiyorum ama eğer okuyorsa aracın kotu olması normal çünkü devir bandındaki basınç değişti dolasıyla basıncı yükselymiyor. basınc okumuyorsa ve egzozda tıkanıklık yoksa kaçak kontrolu yapın. belki hortum çıkmış olabilir.

  19. #19
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzosunu ortadan bı yerden sokerek gıdışını bır kez daha kontrol etme şansın var ıse dene derım eger duzelme olursa cutout la guzel olur ama deılse ya egzosunun kaynagında bı sıkıntı var boru ıcıne akmıs flow u kesıyor olabılır yada fıltre borundan gelen hava motora kadar ısınıo olabılır.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •