User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
73 sonuçtan 58 ile 73 arası

Konu: Scırocco komple 70mm turbo back + remap sorunsalı

  1. #58
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 Tsi larda yanlıs anlasılmasın ama arabayı en cok sıkan sistem en başarısız reçete benim gözümde;

    63lük DP Son orjinal (ortadan sonra 55lik) ve bol basınclı bir yazılım
    Hem ses berbat hem kasma ve şişirme bakımından kötü hemde ilerde ölüyor

  2. #59
    umutckr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracimda turbo back milltek ecufast yazilim var milltek den once 208 hp milltek den sonra 211 hp cikti powershopta olculdu motora giren hava sicakligi 70 derece iken bu veriler bazi yerlerde 5hp ye kadar vark vardi sonuclarda

  3. #60
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla supersprint catback kullaniyorum roccomda
    63'luk yapmis SS firmasi.pek anlamam bu islerden suan icin
    Ancak standart yani orjinal roccarla deneme firsati bulduk gecen gece
    3. Vitesde 1 1.5 boy kadar onune cikiyorum.3. Ve 4. Viteslerim asiri iilesti gozlemledigim budur.
    İlerisi icin custom dp ve ecufast yazilim dusunuyorum ozaman nasil olucak bakalim

  4. #61

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 Tsi larda yanlıs anlasılmasın ama arabayı en cok sıkan sistem en başarısız reçete benim gözümde;

    63lük DP Son orjinal (ortadan sonra 55lik) ve bol basınclı bir yazılım
    Hem ses berbat hem kasma ve şişirme bakımından kötü hemde ilerde ölüyor
    122 ler hakkında bi fikrin varmı?
    kafadan şöyle bişey var catback le hızlanan araç nasıl oluyorda downpipe takınca yavaşlıyor ,sonucta cback ile de backpressure dusuyor,ama katı sokunce uzunda nefesı bıtıyor

  5. #62
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    122 ler hakkında bi fikrin varmı?
    kafadan şöyle bişey var catback le hızlanan araç nasıl oluyorda downpipe takınca yavaşlıyor ,sonucta cback ile de backpressure dusuyor,ama katı sokunce uzunda nefesı bıtıyor
    122 likler hakkkında hiç bir fikrim yok sadece yüklemeye müsait olmayan intercoolersiz bir sistemi oldugunu biliyorum...

    Egsozt olayınıda söyle acıklayabilirim. Catback sistemde son cıkıs yani aracı en cok kasan yer genişletiliyor ve motordan gelen gaz katte hafif backpressure olusturarak sondan rahatca cıkıyor.
    Ama tersi sistemde yani DP ve son orjinal olan sistem ilk cıkısı rahatlatıyorsunuz DP ile Sonrasında Ortadan itibaren kasılma tekrardan baslıyor.
    Mantık olarak rahat olan cıkısı sonda tekrar kasıyorsunuz 55lik boru ile isterseniz 90mm lik DP yapın son 55 oldugu sürece hiçbir işe yaramaz bence...

  6. #63
    Alen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    62
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baya bı kafam karıştı şimdi benim Polo gti da çustom 70 lik dp çustom sona kadar 70 lik düz boru son susturucuda 76 lik varex , ve sanki aracımın gidişini etkiliyor kötü yonde yarın orta düz boruyu 60 lik yapıcam yani son halı 70 dp 60 76 susturucu bakalım güzel sonuc verirse haber vericim size

  7. #64
    Harunde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baya bı kafam karıştı şimdi benim Polo gti da çustom 70 lik dp çustom sona kadar 70 lik düz boru son susturucuda 76 lik varex , ve sanki aracımın gidişini etkiliyor kötü yonde yarın orta düz boruyu 60 lik yapıcam yani son halı 70 dp 60 76 susturucu bakalım güzel sonuc verirse haber vericim size
    bende de custom 70lik dp var ve sonda sadece orjinal susturucu var...
    denediğim araçlarda öncesi ve sonrasında 1- 1,5 boy hızlandığımı gözlemledim...
    03 STİ

  8. #65
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de 70 lik cat back var milltek marka , dp da 70lik yapmam mi gerekiyor ? Orjinali gibi..

  9. #66
    camaro rs 01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende rocco sahibiyim inanın konuyu okuduktan sonra kafam karıstı kararsızlıga büründüm resmen aklım da olan işlemler revo yazılım filtre ve egzoz du lakin konuda da okudugum üzere egzoz sistemin de bir tutarsızlık var dogru çözüm nedir ? cat back ve dp konusunda çelişkilerim oldu resmen aracı kasmadan randuman alabilecegimiz istem nasıl olmalı ? son olarakta revo yazılım dogru bir tercih midir yoksa öneride bulunabileceginiz bir yazılım var mıdır? teşekkürler

  10. #67

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekrar rocco alarak konuyu hortlatayım dedim deneyimlerinize istinaden 160lık manuel roccoda en verimli reçete nedir?

  11. #68
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı jackal_JAZZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tekrar rocco alarak konuyu hortlatayım dedim deneyimlerinize istinaden 160lık manuel roccoda en verimli reçete nedir?
    70dp , 63 düz + son "gömlemlediğim" kadarıyla

  12. #69
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hala çözülmedimi bu rocco larda en verimli setup hangisi.
    zd9000 cupra

  13. #70
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaptırdığınız yazılımın karakterine göre setup değişiyor.
    Mesela ben , DP , orjinal 55 lik borular ve custom son susturucu kullanıyorum gayet memnunum hem ses hem gidiş , hem egt .
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  14. #71
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizdede 160 lık manuel white edition rocco var. Yazılım yaptırmak istedik fakat white editionların yazılımı henüz yapılamıyormuş ? Ek olarak dumpw. ve komple egzoz yaptırmamız gerektiği + filtre kiti söylendi fakat üzerindeki dw'nin kaçıracağını düşünmüyoruz yorumlarınızı eksik etmezseniz seviniriz ne yapmalıyız ?
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  15. #72
    Sezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım merak ettıgım konu şu ;

    sadece son iptalinin ne gibi bi zararı olabılır , devir kaybı vs olarak.
    Arkadaşıma stock 160lık dsg aldık henuz deneme fırsatımız olmadı ama, orjınal egzosla cok cok daha ıyı yuruyor gıbıme gelıyor bana oranla. yoksa psıkolojık mı

  16. #73
    mcolgecen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    46 k.maraş
    Mesaj
    642
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu tekrar hortlatayım 160hp rocco aracımda spor orta susturucu ve son iptali mevcut sesi patırdaması oldukca hoş fakat yeni ceza yedim polisler pek rahat vermiyor varex takamyı düşünüyorum amacım performans değil istdiğim zaman sesli istediğim zaman sessiz olması bildiğim kadarıyla en ufak varex 63 mm aracın alt devirleri öldürmeden - katalizörü ellemeden en gür sesi nasıl elde ederiz ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •