bolt on dıştan yanı motor içine girmeden demektır , sen 10.4 sıkıştırmalı motora 0.5 bar basarak 200hp yapamazsın en baba verecegı 170-180 olur, haa brezilyada adamlar blok hariç herşeyı değiştirmiş 380 hp cıvarı ex var
bolt on dıştan yanı motor içine girmeden demektır , sen 10.4 sıkıştırmalı motora 0.5 bar basarak 200hp yapamazsın en baba verecegı 170-180 olur, haa brezilyada adamlar blok hariç herşeyı değiştirmiş 380 hp cıvarı ex var
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
O arabaya Turbo yapsan 2bin TL sadece egzoz ve göstergelere para harcarsın ve 6000-7000TL gibi rakamları bulur bence O yüzden Bolt on takılman en mantıklısı bence ilerde satarsın 35-38 BİnTL' arası güzel EP3 ler var piyasada
Ep2 ye ep2 gibi bin bi ara bende niyetlenmiştim turbo vesaire şekli
fakat ekonomiz kriz varbenzin 5 tl olacakmış
ivtec ekonomidir vazgeçme bence
4 ve 5 . vitesi vtec 2 ye göre uzun 190 da kesilmez zorlanmadan her istediğimde 230 görüyorum
şanzıman oranıda vtec 2 den kısadır yanı bu ikiş artısı vtec 2 den üstün kılar aynı motora sahip olsa bile
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)