Aracına yapabileceğin en ideal işlemler selçuk yazmış zaten yukarıda bunlardır onun dışında daha da bir şeyler istersen emme manifolduda üretiyoruz custom ondada yardımcı olurum flow bench le ölçümler sonucu en iyi en ideal emmeyi aracına sıkıntısız uygularız o sorun değil.ama benim sana önerdiğim üstteki liste k4m bazıları tarafından iş yapmaz olarak görülsede bence iş yapmıyacak motor yoktur insanların beceriksizlik bahaneleriselçukla iletişime geç arabasını gidişini gör derim ona göre kafanda oluşturursun yapıcakları belki o araba sana yeterli gelecektir..
not:Ankaradaysan army nin aracına bak derim
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
selçuk merakla bekliyorum denemelerinizi.ama sadece sportlarla denemeyin.aynı klasmanda filtre eksoztlu farklı model araçlarlada denemelisiniz.
palio sporting mesela
K-TEC RACİNG
(RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)
Kaan abi direk tecrübe ettiğim sıkıntı bir olaydan dolayı böyle birşey yazdım acıkcasıKatalizörlü ve katalizörsüz güc ölcümlerimde ( zamanında bende de 1.6 sport vardı ) ortalama 5 hp gibi bir kayıp yaşamıştım 51 lik boruda.. kat varken 109 veren arac katsız iken 104 vermişti.. alt malt hiçbirşey kalmadıgı gibi gerçekten üst devirlerde de bir poka yaramıyor.. he kapak v.s. birşey yapılır o zaman durumlar tam tersine değişir ona birşey diyemem yanlış anlaşılmasın
![]()
yok abicim yanlış anlaşılma yokyani ben seni yanlış anlamam zaten
sende beni anlama sakın
tecrübe derken, lafın gelişi yazdım, öyle hani yaptık biliyoruz tarzında birşey için değil aman ha aman
ama yine ilk sayfada dediğim gibi, kesinlikle cok güzel bir araç olmasına karşın, 3-4 bin lira masrafla güç almak yerine, gidilip biraz daha kasılıp bir rs alınması daha mantıklı.. yani eldeki clioyu dogrultmuş sayılıyoruz yine rs alarak neticede aynı kasa, santim farkları yokki
![]()
iyi bir egzostçu abimizde aynısı söledi ve bunu daha önce e39 5.25i dede demişti inanmadık söktük orj haline göre araba bariz yığıldı kaldı k4m içinde aynısı söledi o yüzden şüpheliyim iptal konusunda ancak ya dyno yada emsaliyle yürürken söküldükten sonra tekrar denemek lazımki fark çıksın ortaya diyorum bence![]()
ya sanırım daha önce demiştim ama benim aracın üstünde kısa şanzıman var ve alt devirde yedek baskım vs olduğunu bilsem sıfırdan 3. viteste kalkarki kasmadan bazen kaldırdığım olmuşturki 2. vites birden farksız yokuş yukarı bile kalkar yani demek istediğim alt devirde benim k4m de fazla düşme olacağını düşünmüyorum ama sonuç olarak kat iptali +1 verecekse bile sökülür ama 0 yada eksiye çekecekse hiç değmez tabiki bu durum işte selçuk kardeşin arabayı bende merak ediyorm ben anadoludayım oda bu taraflardaysa bir tabiki görmek isterim![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)