User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
79 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: K4M'e RS Emme Manifoldu

  1. #20

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim düşüncemi yazdım sadece.aracın bu işlemleri yaptıktan sonra ne kadar HP aldın?ve ne kadar para harcadın tüm bu işlemler için peki????????
    Dynoya çıkarmadık ama ilerlediği denemelerden belliydi.Verilen para ,alınan malzeme fiyatı ve işçilikle değişir ama tahmini fiyatını biliyorsun zaten bi ara sende headers işi için koşturuyordun
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  2. #21
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slcksrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Clio 1.6 16v aracıma uyguladıklarım gayetde faydasını gordum hemde cok...

    -- RS Headers
    -- Emme manifoldları ve kelebek port polish
    -- 51' komple duz boru
    -- Chip tuning
    -- K&N Cai
    -- Shortshifter

    http://www.techturkey.com/forum/foto...9-db-clio.html
    Aracına yapabileceğin en ideal işlemler selçuk yazmış zaten yukarıda bunlardır onun dışında daha da bir şeyler istersen emme manifolduda üretiyoruz custom ondada yardımcı olurum flow bench le ölçümler sonucu en iyi en ideal emmeyi aracına sıkıntısız uygularız o sorun değil.ama benim sana önerdiğim üstteki liste k4m bazıları tarafından iş yapmaz olarak görülsede bence iş yapmıyacak motor yoktur insanların beceriksizlik bahaneleri selçukla iletişime geç arabasını gidişini gör derim ona göre kafanda oluşturursun yapıcakları belki o araba sana yeterli gelecektir..

    not:Ankaradaysan army nin aracına bak derim
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  3. #22
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dynoya çıkarmadık ama ilerlediği denemelerden belliydi.Verilen para ,alınan malzeme fiyatı ve işçilikle değişir ama tahmini fiyatını biliyorsun zaten bi ara sende headers işi için koşturuyordun
    doğrudur.headers için araştırmalarım oldu.

    ama şuan için çok meşakkatli bir işlem olduğundan erteledim.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  4. #23
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracına yapabileceğin en ideal işlemler selçuk yazmış zaten yukarıda bunlardır onun dışında daha da bir şeyler istersen emme manifolduda üretiyoruz custom ondada yardımcı olurum flow bench le ölçümler sonucu en iyi en ideal emmeyi aracına sıkıntısız uygularız o sorun değil.ama benim sana önerdiğim üstteki liste k4m bazıları tarafından iş yapmaz olarak görülsede bence iş yapmıyacak motor yoktur insanların beceriksizlik bahaneleri selçukla iletişime geç arabasını gidişini gör derim ona göre kafanda oluşturursun yapıcakları belki o araba sana yeterli gelecektir..
    not:Ankaradaysan army nin aracına bak derim
    son cümleye dikkat.işte ben bunu demek istiyorum.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  5. #24
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selçuk DB Clio ile burda havalar ısındığında Filtre - eksoztlu clio sportlarlan rolling yaparız
    Farkı görürsünüz artık
    Boşa mı değil mi
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  6. #25
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selçuk merakla bekliyorum denemelerinizi.ama sadece sportlarla denemeyin.aynı klasmanda filtre eksoztlu farklı model araçlarlada denemelisiniz.

    palio sporting mesela
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  7. #26
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k4m de ne yaparsanız yapın ama sakın katalizörü iptal etmeyin derim
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  8. #27
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k4m de ne yaparsanız yapın ama sakın katalizörü iptal etmeyin derim
    neden mehmet atık gazmı hahah
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  9. #28
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden mehmet atık gazmı hahah
    Kaan abi direk tecrübe ettiğim sıkıntı bir olaydan dolayı böyle birşey yazdım acıkcası Katalizörlü ve katalizörsüz güc ölcümlerimde ( zamanında bende de 1.6 sport vardı ) ortalama 5 hp gibi bir kayıp yaşamıştım 51 lik boruda.. kat varken 109 veren arac katsız iken 104 vermişti.. alt malt hiçbirşey kalmadıgı gibi gerçekten üst devirlerde de bir poka yaramıyor.. he kapak v.s. birşey yapılır o zaman durumlar tam tersine değişir ona birşey diyemem yanlış anlaşılmasın
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  10. #29
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaan abi direk tecrübe ettiğim sıkıntı bir olaydan dolayı böyle birşey yazdım acıkcası Katalizörlü ve katalizörsüz güc ölcümlerimde ( zamanında bende de 1.6 sport vardı ) ortalama 5 hp gibi bir kayıp yaşamıştım 51 lik boruda.. kat varken 109 veren arac katsız iken 104 vermişti.. alt malt hiçbirşey kalmadıgı gibi gerçekten üst devirlerde de bir poka yaramıyor.. he kapak v.s. birşey yapılır o zaman durumlar tam tersine değişir ona birşey diyemem yanlış anlaşılmasın
    yok mehmetcim yanlış anladın sen tabiki tecrube etmişindir ben sadece sordum dediğin gibi devir dönmiyen bir araç haklısın aşırıda tork kaybına neden olur hatta dediğin olay.ben egsoz konusunda tecrübe etmedim açıkcası saygım sonsuz.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  11. #30

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaan abi direk tecrübe ettiğim sıkıntı bir olaydan dolayı böyle birşey yazdım acıkcası Katalizörlü ve katalizörsüz güc ölcümlerimde ( zamanında bende de 1.6 sport vardı ) ortalama 5 hp gibi bir kayıp yaşamıştım 51 lik boruda.. kat varken 109 veren arac katsız iken 104 vermişti.. alt malt hiçbirşey kalmadıgı gibi gerçekten üst devirlerde de bir poka yaramıyor.. he kapak v.s. birşey yapılır o zaman durumlar tam tersine değişir ona birşey diyemem yanlış anlaşılmasın
    Dyno tüm devir bandını ölçüyor.Altlar çok düşmüşse o nednele kayıp görülmüştür.Ama sadece üst devirlere göz gezdirilse katalizörsüz hertürlü daha iyi olması gerekir.
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  12. #31
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok mehmetcim yanlış anladın sen tabiki tecrube etmişindir ben sadece sordum dediğin gibi devir dönmiyen bir araç haklısın aşırıda tork kaybına neden olur hatta dediğin olay.ben egsoz konusunda tecrübe etmedim açıkcası saygım sonsuz.
    yok abicim yanlış anlaşılma yok yani ben seni yanlış anlamam zaten sende beni anlama sakın tecrübe derken, lafın gelişi yazdım, öyle hani yaptık biliyoruz tarzında birşey için değil aman ha aman ama yine ilk sayfada dediğim gibi, kesinlikle cok güzel bir araç olmasına karşın, 3-4 bin lira masrafla güç almak yerine, gidilip biraz daha kasılıp bir rs alınması daha mantıklı.. yani eldeki clioyu dogrultmuş sayılıyoruz yine rs alarak neticede aynı kasa, santim farkları yokki
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  13. #32
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dyno tüm devir bandını ölçüyor.Altlar çok düşmüşse o nednele kayıp görülmüştür.Ama sadece üst devirlere göz gezdirilse katalizörsüz hertürlü daha iyi olması gerekir.
    Valla, her söylenene karşı çıkıyor bu adam diyeceksiniz belki ama, gerçekten üst devirlerde bomboktu

    Edit: belki benim arabamda bir sıkıntı vardı bilemiyorum
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  14. #33
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slcksrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Clio 1.6 16v aracıma uyguladıklarım gayetde faydasını gordum hemde cok...

    -- RS Headers
    -- Emme manifoldları ve kelebek port polish
    -- 51' komple duz boru
    -- Chip tuning
    -- K&N Cai
    -- Shortshifter

    http://www.techturkey.com/forum/foto...9-db-clio.html
    Emme de ne gibi bir işlem yaptınız tam olarak ve kelebek teki oynama havalar biraz düzelince benimde yapacağım işlemler içinde

  15. #34
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok abicim yanlış anlaşılma yok yani ben seni yanlış anlamam zaten sende beni anlama sakın tecrübe derken, lafın gelişi yazdım, öyle hani yaptık biliyoruz tarzında birşey için değil aman ha aman ama yine ilk sayfada dediğim gibi, kesinlikle cok güzel bir araç olmasına karşın, 3-4 bin lira masrafla güç almak yerine, gidilip biraz daha kasılıp bir rs alınması daha mantıklı.. yani eldeki clioyu dogrultmuş sayılıyoruz yine rs alarak neticede aynı kasa, santim farkları yokki
    bende seni yanlış anlamam mehmetcim.ama aslında rs almak yerine bu arabayla rs geçmek için bence 3 4 bin harcamak daha keyifli olurki aslında 2500 3000 bin lira yeterli benim gözümde yapılır ve bencede yürür..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  16. #35
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k4m de ne yaparsanız yapın ama sakın katalizörü iptal etmeyin derim
    iyi bir egzostçu abimizde aynısı söledi ve bunu daha önce e39 5.25i dede demişti inanmadık söktük orj haline göre araba bariz yığıldı kaldı k4m içinde aynısı söledi o yüzden şüpheliyim iptal konusunda ancak ya dyno yada emsaliyle yürürken söküldükten sonra tekrar denemek lazımki fark çıksın ortaya diyorum bence

  17. #36
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla, her söylenene karşı çıkıyor bu adam diyeceksiniz belki ama, gerçekten üst devirlerde bomboktu

    Edit: belki benim arabamda bir sıkıntı vardı bilemiyorum
    ya sanırım daha önce demiştim ama benim aracın üstünde kısa şanzıman var ve alt devirde yedek baskım vs olduğunu bilsem sıfırdan 3. viteste kalkarki kasmadan bazen kaldırdığım olmuşturki 2. vites birden farksız yokuş yukarı bile kalkar yani demek istediğim alt devirde benim k4m de fazla düşme olacağını düşünmüyorum ama sonuç olarak kat iptali +1 verecekse bile sökülür ama 0 yada eksiye çekecekse hiç değmez tabiki bu durum işte selçuk kardeşin arabayı bende merak ediyorm ben anadoludayım oda bu taraflardaysa bir tabiki görmek isterim

  18. #37
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brktsr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya sanırım daha önce demiştim ama benim aracın üstünde kısa şanzıman var ve alt devirde yedek baskım vs olduğunu bilsem sıfırdan 3. viteste kalkarki kasmadan bazen kaldırdığım olmuşturki 2. vites birden farksız yokuş yukarı bile kalkar yani demek istediğim alt devirde benim k4m de fazla düşme olacağını düşünmüyorum ama sonuç olarak kat iptali +1 verecekse bile sökülür ama 0 yada eksiye çekecekse hiç değmez tabiki bu durum işte selçuk kardeşin arabayı bende merak ediyorm ben anadoludayım oda bu taraflardaysa bir tabiki görmek isterim
    bir görüşün bakalım, denersiniz v.s. bende merak ediyorum
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  19. #38
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir görüşün bakalım, denersiniz v.s. bende merak ediyorum
    bir arkadaşla denedik kat iptali orta iptali ve filtre vardı araçta alt devirle kötü ve benim arkamda kaldı aracımda sadece cai var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •