User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: S2000 atmosferik modifikasyon

  1. #20
    F.Esen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Bursa - Komotini
    Mesaj
    1.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chaylak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sikistirmayi neden dusursun ki turbo yapmiyorlar?
    imza...

  2. #21
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chaylak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sikistirmayi neden dusursun ki turbo yapmiyorlar?

    arttırınca sıkıştırmayı noluyo peki düşürmek ile neyi sölemek istediğimi yanlış anladın heralde

  3. #22

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arttırınca sıkıştırmayı noluyo peki düşürmek ile neyi sölemek istediğimi yanlış anladın heralde
    kanka valla bende anlamadım :S

  4. #23
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede en mantiklisi gunluk kullanilabilicek turbo uygulamasi. Dusuk skistirmali piston, kol ge yatak takimi motor icin yeterli. Turbo, turbo manifoldu, intercooler ve borulari, benzin pompasi, yag sogutucusu, enjektor, wategate, en en son olarakta programlanabilir bir beyin. Ufak tefek illa aklima gelmeyen seyler vardir regulator gibi butce hepsini ayni anda yapmaya yetmiyorsa motor ici ve beyin alinir hem rodaj biter arac yurur o sirada parcalar toplanip sonrada uygulanabilir. 30r la fazla basinc acmada misal 1 bar basinc ve guvenli bir ayarla cok zevkli bi hale gelir arac hemde uzun omurlu olur.

  5. #24
    Redbull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arttırınca sıkıştırmayı noluyo peki düşürmek ile neyi sölemek istediğimi yanlış anladın heralde
    Atmosferik motorda sıkıştırma düşürürsen güç azalır o yüzeden sıkıştırmayı artırmalısın. onu demek istemiş arkadaş heralde.

    11.1 sıkıştırma 240hp avrupa için üretilen s2k lar.
    11.7 sıkıştırma 247hp japoya için üretilen s2k lar. jdm

  6. #25
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik arabada sikistirma yukseldikce guc kazanilmiyor mu? Neden dusurmeye calisiyorsunuz onu anlamadim?
    00' Civic 1.6IES

  7. #26
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Redbull Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferik motorda sıkıştırma düşürürsen güç azalır o yüzeden sıkıştırmayı artırmalısın. onu demek istemiş arkadaş heralde.

    11.1 sıkıştırma 240hp avrupa için üretilen s2k lar.
    11.7 sıkıştırma 247hp japoya için üretilen s2k lar. jdm
    Evet bunu demek istemistim ama cepten uzun uzun yazmak zor
    00' Civic 1.6IES

  8. #27

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    antakya İstanbul
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hytech egzantrik var elimde eger ilgilenirsen..
    GT Motoring

  9. #28

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence biraz daha araştırma yapın N/A F20C modifiye etmek için.

    kapak yap, yarım blok değiştir, egzantrik tak, bunların hepsi ciddi modifikasyonlar. yazması 0.1 saniye alır adam gibi uygulaması haftalar alır. bi sürü para harcamak da gerekir.

    bu tip modlarda hava girişi-egzos çıkışı ECU map'inin çeşitli yerlerinde değişiklikler yapmayı gerektiriyor. ne gerek var yapmaya tak geç dersen kader kısmet tarzı bir mod yapmış oluyorsun. hangi devirde güç verir, motor bazı yerlerde fakire gider mi bilinmez.

    hava girişi-egzos tahliyesi değişiklikleri gerektirmeyen, uygulaması gayet net ve sırf mekanik olan iki tane bomba hareket var;
    1. final drive oranı değişikliği, mesela 4.77
    2. hafif volan

    final drive değiştirirseniz son hız düşer ama aralarda stok S'e göre net net gazlarsın. hafif volan ise transmisyondaki verimi arttırdığı için yine stok arabaya göre daha rahat devirlenirsin=hızlanırsın.

    hafif volan uygulamasında yakıt ekonomisinde kötüleşme olmaz, bildiğin verimlilik artışı sağlıyor, final drive olayında da olmamasını beklerim ama bizzat uygulayanlara sormak doğru olur.

    yukarıdakileri hazır kapak açılacakken aracımıza ufaktan iyileştirmeler yapmak istiyoruz şeklinde verdiğin bilgiye göre yazdım...

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde hafif jant ekleyin siz ona
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amaç aracı modifiye etmek ise N/A olarak hiç uğraşmayın, vortech S/C ile günlük 0,5bar ile çok keyifli olur, 1,1bara kadar kasnak değişikliği ile değerlendirebilirsiniz, ama amaç N/A yürüyen s2000se sölenmiş genelde yapılması gerekenler
    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  12. #31

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde hafif jant ekleyin siz ona
    RAYS marka olabilir mi mesela

  13. #32
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortalık karışmış benim yüzümden ahahahaah
    sıkıştırmayı düşürden kasıt kapak ile blok arasındaki mesafeden bahsetmiştim ince conta misali japonyadakiler gibi aynı turbosuz setup için

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •