Bencede en mantiklisi gunluk kullanilabilicek turbo uygulamasi. Dusuk skistirmali piston, kol ge yatak takimi motor icin yeterli. Turbo, turbo manifoldu, intercooler ve borulari, benzin pompasi, yag sogutucusu, enjektor, wategate, en en son olarakta programlanabilir bir beyin. Ufak tefek illa aklima gelmeyen seyler vardir regulator gibibutce hepsini ayni anda yapmaya yetmiyorsa motor ici ve beyin alinir hem rodaj biter arac yurur o sirada parcalar toplanip sonrada uygulanabilir. 30r la fazla basinc acmada misal 1 bar basinc ve guvenli bir ayarla cok zevkli bi hale gelir arac hemde uzun omurlu olur.
Atmosferik arabada sikistirma yukseldikce guc kazanilmiyor mu? Neden dusurmeye calisiyorsunuz onu anlamadim?
00' Civic 1.6IES
hytech egzantrik var elimde eger ilgilenirsen..
GT Motoring
bence biraz daha araştırma yapın N/A F20C modifiye etmek için.
kapak yap, yarım blok değiştir, egzantrik tak, bunların hepsi ciddi modifikasyonlar. yazması 0.1 saniye alır adam gibi uygulaması haftalar alır. bi sürü para harcamak da gerekir.
bu tip modlarda hava girişi-egzos çıkışı ECU map'inin çeşitli yerlerinde değişiklikler yapmayı gerektiriyor. ne gerek var yapmaya tak geç dersen kader kısmet tarzı bir mod yapmış oluyorsun. hangi devirde güç verir, motor bazı yerlerde fakire gider mi bilinmez.
hava girişi-egzos tahliyesi değişiklikleri gerektirmeyen, uygulaması gayet net ve sırf mekanik olan iki tane bomba hareket var;
- final drive oranı değişikliği, mesela 4.77
- hafif volan
final drive değiştirirseniz son hız düşer ama aralarda stok S'e göre net net gazlarsın. hafif volan ise transmisyondaki verimi arttırdığı için yine stok arabaya göre daha rahat devirlenirsin=hızlanırsın.
hafif volan uygulamasında yakıt ekonomisinde kötüleşme olmaz, bildiğin verimlilik artışı sağlıyor, final drive olayında da olmamasını beklerim ama bizzat uygulayanlara sormak doğru olur.
yukarıdakileri hazır kapak açılacakken aracımıza ufaktan iyileştirmeler yapmak istiyoruz şeklinde verdiğin bilgiye göre yazdım...
Birde hafif jant ekleyin siz ona![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
amaç aracı modifiye etmek ise N/A olarak hiç uğraşmayın, vortech S/C ile günlük 0,5bar ile çok keyifli olur, 1,1bara kadar kasnak değişikliği ile değerlendirebilirsiniz, ama amaç N/A yürüyen s2000se sölenmiş genelde yapılması gerekenler
Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!
ortalık karışmış benim yüzümden ahahahaah![]()
sıkıştırmayı düşürden kasıt kapak ile blok arasındaki mesafeden bahsetmiştim ince conta misali japonyadakiler gibi aynıturbosuz setup için
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)