User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
113 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Tofaş 131 1.6 Motor modifikasyonu

  1. #58
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı safak34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla benim iş böyle cözülmüş gibi durmuyo bana dedigim gibi benim daha zamanım cok. ben böyle bol bol özlemle yaşayıp neler yapacagımı düşünecek du bakıyım. ocak desek bi 5 ayım var. ve bu 5 ayda bol bol cıldırma geçirecegim. Kupa olarak aracım cok saglam aslında daha yeni tüm şasesi onarıldı desteklendi. şu anda böyle ufak tefek işleri ortadan atmaya calısıyorum bi yandan da bütçeye destek . aslında benim iş şöyle bir yandan gidiyor bir yandan geliyor. acele de etmek istemiyorum geç olsun sorunlu ve guç olmasın ama aslında içim durmuyor. garip bi heyecan hep var
    Sen bu isi zor yapcak gibisin
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  2. #59

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vazgec kardesım vazgec bosver..cıkar elınden gıtsın..baska arabaya bak,sen kendını ayarlayacanda,ondan sonra arabada kendını hazırlayacak yaptıgın masrafı, sarfettıgın emeği karsılayacakmı..daha dogrusu değecekmi...bu konuyla alakalı son mesajımdı bu

  3. #60
    safak34
    Misafir
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen bu isi zor yapcak gibisin
    valla zor olan beklemek. Dedigim gibi ben ilk defa böyle bir işe girişiyorum bu forumda belki 10 defa bu işi yapmış insanlar oldugunuda biliyorum. belki ben acele ediyorumdur dereyi görmeden paçaları sıvıyorumdur ama. neyse

    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vazgec kardesım vazgec bosver..cıkar elınden gıtsın..baska arabaya bak,sen kendını ayarlayacanda,ondan sonra arabada kendını hazırlayacak yaptıgın masrafı, sarfettıgın emeği karsılayacakmı..daha dogrusu değecekmi...bu konuyla alakalı son mesajımdı bu
    Saolasın. sen dolapderede dolapdere cd.demisin Ramada'nın orada? dükkanın falanmı orda?

  4. #61

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı safak34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla zor olan beklemek. Dedigim gibi ben ilk defa böyle bir işe girişiyorum bu forumda belki 10 defa bu işi yapmış insanlar oldugunuda biliyorum. belki ben acele ediyorumdur dereyi görmeden paçaları sıvıyorumdur ama. neyse



    Saolasın. sen dolapderede dolapdere cd.demisin Ramada'nın orada? dükkanın falanmı orda?
    evet ramadaya gelmeden 200 metre önce sağda....

  5. #62
    safak34
    Misafir
    ramadanın ordan inerkende 200mt solda sanırım Orada müslüm usta var tanıyormusun? şaseci kaportacı eksozcu vs vs ? benm şaseyi o yaptı.

  6. #63

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tanırım tabii tanımammı sivaslı müslüm valla hala o adamın ne ıs yaptıgını anlamıs değilim

  7. #64

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    unutmadan tam karsı komsum oluyo kendısı

  8. #65
    safak34
    Misafir
    belki benim arabayı görmüşsündür. 1 1.5 ay oluyor olmuyor 2 gün kalmıştı orda. altını komple yapmıştı arabanın boyanın rengi sönmüş beyaz kartal NVF plakalı hatta arabayı cıkarırken buna bide pasta cila yap tamam demişti

  9. #66

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kımsenın ustalıgına laf etmek haddimiz değil ama,,dolapderede cok sanatkar ustalar vardır,yenı, elektronık arabalara belkı kafaları basmaz ama,yoktan var ederler,
    amerıkancılıktan gelmedır cogu ve türkiyede oto tamırcılıgınde cok kısının ustaları olan ermenı ustalar tarafından yetıstırılmıs sanatkar ustalar mevcuttur...

  10. #67

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapan kişiler fabrika değiller,mühendislik hesap yapılmıyor.Allah yapısı değil,kul yapısı bozulcak illaki.Ayrıca Performans'lı araba ekonomik olamaz.Aslan besleyen yemine katlanır.Atmosferikte lpg kullanırsanız 60 75 krş yakacaktır.Turbo olursa lpg ile 30 krş yakacaktır.Düşük basınç ile güzelce binilir.Uzun ömürlü olması kullanımınıza bağlıdır.
    Coğrafya kaderdir

  11. #68
    safak34
    Misafir
    131 motoruna uygun turbo uygularken takabilecegimiz kol yada piston ve kol bilen varmi?

  12. #69
    safak34
    Misafir
    Yokmu bilen?

  13. #70
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alfa romeo q4 pistonuyla senelerce binenler var.

  14. #71
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    84mm 318 i pistonu cuk diye oluyo kol orjınal kalsın ama sıkıştırman 6.5 - 7 arası oluyo o pistonlarla . istediğin kadar nos ve basınç basabilirsin avansını düzgün ayarladıkdan sonra hiçbişey olmaz

  15. #72
    safak34
    Misafir
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    84mm 318 i pistonu cuk diye oluyo kol orjınal kalsın ama sıkıştırman 6.5 - 7 arası oluyo o pistonlarla . istediğin kadar nos ve basınç basabilirsin avansını düzgün ayarladıkdan sonra hiçbişey olmaz
    Yane sıkıştırmayı düşürürsek kol kırma cıkarma patlatma riskimizde düşüyor.? olarak anlamalımıyım bunu? birde avansı düzgün ayarlamak derken normal avans tabancası ile yapılacak olan orjinal avans. uygun olurmu? yoksa motorun o anki durumuna göre. Piston tam üon iken ateşleme yapacak bir avans ayarımı olmalı kafam karıştı bak

  16. #73
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıştırmayı düşürmekle alakalı değil 318 pistonu direk cuk diye oluyo ve turboya dayanıklı ben td04 turbo ile 1.7 bar ve 50 shot nos bastım bişi olmadı pistonun sağlamlığı şöyledir forged piston bile olsa avansı görünce biter sen avansını ustanla iyi ayarla gerisi kolay karburator ,wesgate vs vs ayarları ile araban güzelce yürür ama çok araştırman tespit etmen tecrube kazanman lazım emeklemeden yürünmüyo burdan püf noktaları öğrenirsin işin kaba tarafını iyi bi ustayla halledersin yoksa kafan karışır benden sana tavsiye ilk önce bütceni ayarla listeni çıkar atıyorum xx para ustalık torna parça vs vs bütün herşey listeledin parayı hazırladın ya herzaman cebince bi xx daha olması lazım bu faktörleri es geçme hadi kolay gelsın

  17. #74
    halilakgunn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı safak34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yane sıkıştırmayı düşürürsek kol kırma cıkarma patlatma riskimizde düşüyor.? olarak anlamalımıyım bunu? birde avansı düzgün ayarlamak derken normal avans tabancası ile yapılacak olan orjinal avans. uygun olurmu? yoksa motorun o anki durumuna göre. Piston tam üon iken ateşleme yapacak bir avans ayarımı olmalı kafam karıştı bak
    sadece bi piston takıp 0.7 barlarda yürüteceğin turboda niye kol çıkarasınki
    ben kranklı eksantrikli 1.0 barlarda yürütüyorum ne kol çıkarma nede gömlek çatlatma var. kol ve gömlekde orjinal yani yeterki ayarların düzgün olsun.

  18. #75
    safak34
    Misafir
    anlıyorum olayı yavaş yavaş. Ayarlar derken nelere dikkat etmek gerek özellikle wideband yok iken hava yakıt karışımını nasıl güzel ayarlarız? avans ayarı orjinalmi olmalııı motorun durumuna göremi olmalı. şuanda bunlar merak konusu bnde

    ve komple sorunsuz bi turbo için düşük bütce ile neler yapmam gerek nasıl bir kit olmalı OLMAZ ise olmazlar neler bunlarıda bir liste halıne sokarsanız. iyi olr bnm için

  19. #76
    halilakgunn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı safak34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlıyorum olayı yavaş yavaş. Ayarlar derken nelere dikkat etmek gerek özellikle wideband yok iken hava yakıt karışımını nasıl güzel ayarlarız? avans ayarı orjinalmi olmalııı motorun durumuna göremi olmalı. şuanda bunlar merak konusu bnde

    ve komple sorunsuz bi turbo için düşük bütce ile neler yapmam gerek nasıl bir kit olmalı OLMAZ ise olmazlar neler bunlarıda bir liste halıne sokarsanız. iyi olr bnm için
    wideband olmadan hava yakıt karışımını ayarlamak ustalık ister. avansıda o anki havanın durumunua göre ayarlarsın çünkü avans değişkendir.şehir merkezinde avansı ayarlıyorsun otobana çıkıp gazladığında avans vuruyor.bunun için dikkatli olmak lazım avans konusunda demirden piston yapsan avansa yine dayanamaz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •