User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: BMW E30 M40 316i

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question BMW E30 M40 316i

    Merhaba arkadaşlar yeni aracımız bmw e30 316 i 1988 model araç normal 1.6 araçlara göre gayet iyi gidiyor ama bmw deki istenen hissi wermior ayrıca aracın egzoz sistemi tamamen bitik durumda ucuz maliyetli öncelikle araca neler yapabilirim motoru daha sıfır yapılmıştır 10.000 qörmedi Teşekkürler.

  2. #2
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor toplanırken 318is parçalarıyla toplansaydı o zaman zevklenirdi. Şu anda takacağın egsoz falan sana çok birşey getirmez. Güzel bi düz boruyla biraz kaliteli bi son susturucu işini görecektir.
    OTOBULL GARAGE

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlgilenip cevap yazdığınız için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi yapacağım son susturucu için bi tavsiyeniz varmı.

  4. #4
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rica ederim. Senin yerinde olsam JSV yada Carub tarzı bütçeyide yormayacak kat iptali ve spor orta susturucuyla başda ağrıtmicak görüntüsüde güzel olacak bi egsoz tercih ederdim. Araçta herhangi başka görsel modifiye olup olmadığını bilmiyorum ama Muz dedikleri DTM tarzı güzel egsozlar var ve E30'a her zaman yakışır..
    OTOBULL GARAGE

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler aracın üzerinde 15''Alman bbs var kara far m2 tampon falan sırdan bildiğimiz e30

  6. #6
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E30 316i aracın var ve gitmiyor diye şikayet ediyorsun.E46 316i ler ne yapsın ? Bence de o motordan pek bir şey bekleme olduğu gibi kabullenip binmen en mantıklısı
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  7. #7
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım karbüratörlü.. keşke m40b16 olsa.. enjeksiyonda verim biraz daha iyi.. yakıt performans olarak..

  8. #8
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım karbüratörlü.. keşke m40b16 olsa.. enjeksiyonda verim biraz daha iyi.. yakıt performans olarak..
    araç zaten m40b16. yukarda 88 model demiş arkadaş.
    OTOBULL GARAGE

  9. #9
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç zaten m40b16. yukarda 88 model demiş arkadaş.
    çok nadirde olsa 88 olup m10 olan bmw lerde mevcut
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  10. #10
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu başlığında 88 model 316 "İ" yazıyor diye dedim..
    OTOBULL GARAGE

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar teşekkür ederim bu gün başka bir 316 36 kasa araca bindim aracımın kıymetini ve değerini anladım ben sanki diğer 316 lar daha ii gider die düşünüodum halbuki benimki baya iyiymiş OMTech abiminde fikirlerini uyguladım araba birazdaha ataklaştı

  12. #12
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok nadir değil ilk yarısı m10 ikinci yarısı m40 die biliyorum ama neye krize dönüşmesin dikkat etmemişim başlığa.. özür diliyorum..

  13. #13
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzcu1997 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar teşekkür ederim bu gün başka bir 316 36 kasa araca bindim aracımın kıymetini ve değerini anladım ben sanki diğer 316 lar daha ii gider die düşünüodum halbuki benimki baya iyiymiş OMTech abiminde fikirlerini uyguladım araba birazdaha ataklaştı
    E30 ile e36 arasındaki ağırlık farkından olsa gerek.. ben 3.18is alırken özllikle e30 aradım sırf kg farkından dolayı..

  14. #14
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu is parçaları ile toplama işleminde hangi parçalar değişiyor M40 3.16'da ve ortalama kaç hp alınıyor ?
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  15. #15
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım krank piston piston kolları altta.. üst kapaklar farklı olduğu için bişey yapılamaz.. kapağı değiştirirsen de zaten motor is motoru oluyo..

  16. #16
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    geçenlerde ilanda bir 3.16 görmüştüm 150-160 hp mi ne yazıyordu dedim nasıl oluyor acaba demek buymuş peki kapak uyumlumu?
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  17. #17
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik 316i'yi öyle 150-160 hp'ye çevirmek kolay bir iş değil. ilanını görmediğim için bişey demiyorum fakat hartge emmeli 4 kapı e30dan bahsediyorsanız hatırladığım kadarıyla verilen speclerde o güç imkansız. ben m40b16 kullanıcısı olsam yapacağım iş m42 is krangı ve kolu üzerine stock m40b18 yada tipo/tempra 1.6 pistonuyla turbolamak olurdu. düşük basınçlarla bile uygun turbo ile o zaman 150hpleri gösterirdi. tabi elde üretilmesi gereken birçok parça, zaman, emek ve para gerekecek. atmosferik ilerlenecekse stock m42 parçalarıyla toplamak yanına sadece sıkıştırma için piston, conta ve egzantrik makuldür. enjektörün kelebeğin oyun buyun hepsi takılır üzerine de güzel bi ayarla zevkli bir araç haline gelir ama başlayıncada listenin sonu gelmez harcanan parayıda atmosferik olarak karşılamaz ek olarak işi koparacak noktalardan biride is'lerden çıkan 4.10 kilitli diff'tir. stock 316yı bile hafif ıslak zeminde 325 havasına sokar ...

    Egsozunda yararı olmasına sevindim hayırlı olsun..
    OTOBULL GARAGE

  18. #18

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok nadirde olsa 88 olup m10 olan bmw lerde mevcut
    1988'de ilk yarı M10 motor sonrasında M40 motora geçildi.Ayrıca 88 olan M10 motorlu araç demir tamponlu değil plastik tamponludur.Bundan bende vardı.88 model M10 karbüratörlü motor M2 (M40 kasa diye tabir edilen plastik tampon) kasalı idi.

  19. #19

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler fikirleriniz için aracın üzerindeki bbs leri sattım değişik bi 15 jant bulup onu taktım performans lastiği falan aldım.Arabayı satmayı düşünüorum satıp düzgün bi tane 320i GümüşGri 30 düşünüyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •